ورزش

اعتراف تلخ آنچلوتی؛ ممکن بود ببازیم!/ تعادل نداشتیم

اعتراف تلخ آنچلوتی؛ ممکن بود ببازیم!/ تعادل نداشتیم

در دیداری از هفته اول لالیگای اسپانیا، رئال‌مادرید قهرمان فصل گذشته مقابل مایورکا در زمین حریف به تساوی ۱-۱ رسید. رودریگو در دقیقه ۱۳ تنها گل رئال را زد و انتظار می‌رفت با توجه به این که زود به گل رسیدند برنده این بازی باشند، اما مایورکا با نمایشی تحسین‌آمیز در دقیقه ۵۳ توسط وداد موریکی به گل تساوی رسید. در دقیقه ۷+۹۰ فرلان مندی مدافع رئال با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

کارلو آنچلوتی که چندان راضی به نظر نمی‌رسید بعد از بازی اذعان داشت: «ما تعادل نداشتیم. بازی خوبی نبود. باید بهتر دفاع کنیم. نیمه اول خوب بود اما بعد از آن تعادل نداشتیم و ممکن بود بازی را ببازیم. امروز خوشحال نیستیم. می‌توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم. اما می‌توانیم از این بازی چیزهای زیادی یاد بگیریم و مشکلات را برطرف کنیم. از تساوی راضی نیستم. باید به خوبی این بازی را بررسی کنیم. نباید اجازه دهیم اشتباهات این بازی دوباره تکرار شوند. ما تیمی بسیار هجومی هستیم اما در دفاع اشتباهاتی داشتیم که باید آنها را درست کنیم.»

کارلتو در مورد جایگاه امباپه و وینیسیوس توضیح داد: «فقط یکی از آنها در پست وینگر بازی خواهد کرد. نمی‌توان هر دو را آنجا بازی داد.» او همچنین در مورد استفاده از ترکیب چرخشی گفت: «وقتی لیگ قهرمانان شروع شود، ترکیب چرخشی خواهیم داشت.»

بیشتر بخوانید: عکس| سورپرایز رئالی‌ها توسط ماتادور بزرگ/ امباپه به نادال هدیه داد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا