ورزش

مساوی در هفته اول ملاک نیست/ پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می‌جنگد

مساوی در هفته اول ملاک نیست/ پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می‌جنگد

محمد انصاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره بازی‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور و تحلیل خود از این رقابت‌ها گفت: به دلیل حضور در اردوی تیم فوتبال جوانان کشور موفق به تماشای بازی‌های هفته اول نشدم اما امیدوارم فصل خوبی برای طرفداران هر یک از تیم‌ها شروع شده باشد.

مدافع پیشین پرسپولیس که همواره سعی دارد دور از رسانه‌ها باشد تاکید کرد: بحث دوری از رسانه‌ها نیست؛ اتفاقا دوستان خیلی خوبی در این زمینه دارم اما همیشه سعی می‌کنم کار خودم را انجام دهم و درباره آنچه در حیطه وظایفم است عمل کنم و اگر کسی نظرم را خواست بیان کنم.

او درباره تساوی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان افزود: همانطور که گفتم نتوانستم بازی را ببینم اما مطمئن باشید پرسپولیس بارها با چنین نتیجه‌هایی روبرو شده است اما همواره حرکت رو به جلو برای پیشرفت در جایگاه خود داشته است. دعا می‌کنم پرسپولیس برای خوشحالی طرفداران کم نظیر خودش قدم بردارد. این تیم همیشه برای قهرمانی مبارزه می‌کند.

انصاری درباره حضورش در فضاهایی نظیر کمپین‌های ترک اعتیاد برای یاری کردن این افراد عنوان کرد: من فکر می‌کنم بخشی از وظیفه هر انسانی همراهی جامعه‌ای است که در آن زیست می‌کند. خودم را موظف به آگاهی سازی در مسیر پیشگیری این بلای خانمان سوز می دانم و امیدوارم هر روز تعداد افرادی که به دام این اتفاق می‌افتند کمتر شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا