اخبار روز

مایورکا ۱-۱ رئال مادرید/ پروژه شکستن رکورد رونالدو، ناامید کننده آغاز شد+ فیلم

مایورکا ۱-۱ رئال مادرید/ پروژه شکستن رکورد رونالدو، ناامید کننده آغاز شد+ فیلم

۰۱:۲۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

تیم رئال مادرید فصل جدید لالیگا را در جزیره مایورکا و تیم این جزیره آغاز کرد و این بازی را با تساوی یک بر یک به پایان رساند.

بازیکنان مایورکا در ابتدای مسابقه به دلیل قهرمانی چند روز قبل رئال مادرید در سوپرجام اروپا، برای آنها تونل افتخار درست کردند. اولین گل فصل رئال مادرید را رودریگو وینگر برزیلی این تیم در دقیقه ۱۳ به ثمر رساند. این گل در شرایطی به ثمر رسید که شاهد پاس‌کاری‌های متوالی شاگردان کارلو آنچلوتی در نزدیکی محوطه جریمه مایورکا بودیم. پاس‌های پیاپی یاران رئال در نهایت با پاس پشت پای زیبای وینیسوس جونیور و شوت فنی پای راست رودریگو وارد دروازه مهمان شد تا مادریدی‌ها فصل جدید را طوفانی آغاز کنند.

در ادامه نیمه اول رئال فرصت‌های دیگری نیز داشت، اما بازیکنان مایورکا به خوبی مقاومت کردند تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم، اما با یک غافلگیری بزرگ آغاز شد و زنگ خطر برای کارلو آنچلوتی و تیمش به صدا درآمد. در دقیقه ۵۳ بازی، روی ارسال کرنر دنیل رودریگز به روی دروازه مهمان، ودات موریقی بالاتر از بازیکنان مادریدی، بلند شد و با یک ضربه سر زیبا تیبو کورتوا را مغلوب و دروازه رئال مادرید را باز کرد.

در ادامه رئال برای پیروزی هجومی‌تر کار کرد، اما این تیم مایورکا بود که روی ضدحملات خطرناک‌تر ظاهر شد و رئال خوش شانس بود که با یک امتیاز، هفته نخست را به پایان می‌رساند.

به این ترتیب امباپه که در اولین بازی اش با پیراهن رئال مادرید در سوپرجام اروپا، اولین گلش برای این تیم و اولین جام اروپایی باشگاهی اش را کسب کرده بود، در نخستین بازی لالیگایی اش ناکام ماند و نتوانست بازی خوبی به نمایش بگذارد. امباپه قبل از این دیدار گفته بود، می‌خواهد در رئال مادرید از رکورد ۴۵۰ گل رونالدو با پیراهن این تیم بگذرد، اما در شروع کارش ناامید کننده ظاهر شد.

با توجه به پیروزی بارسلونا در بازی شب گذشته مقابل والنسیا، تساوی و کسب یک امتیاز، یک شروع ناامیدکننده برای رئال مادرید است.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا