ورزش

بردن پرسپولیس خواب و خیال است و جنازه‌اش هم به تراکتور باخت نمی‌هد/ به یک دلیل در صدور رأی بیرانوند کدخدامنشی می‌شود!

بردن پرسپولیس خواب و خیال است و جنازه‌اش هم به تراکتور باخت نمی‌هد/ به یک دلیل در صدور رأی بیرانوند کدخدامنشی می‌شود!

تیم پرسپولیس در اولین بازی از هفته نخست لیگ برتر در شرایطی که در اراک میزبان  ذوب‌آهنی‌ها بود با تساوی یک بر یک متوقف شد تا برخی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس به وضعیت میزبانی تیم محبوبشان انتقاد کنند.

گزیده صحبت‌های بهروز سلطانی با آنا در خصوص توقف پرسپولیس در هفته اول را در ادامه بخوانید:

  • {قهرمان لیگ بدون ورزشگاه} قهرمان ۹ دوره لیگ برتر تیمی که بیش از ۳۰ میلیون هوادار دارد و سرمربی اسپانیایی استخدام کرده، خریدهای گرانقیمتی هم داشته یک ورزشگاه ندارد تا در شهر خود که پایتخت است، میزبان حریفش باشد.
  • {عملکرد گاریدو} به عنوان یک مربی در تیم‌های زیادی کار کرده، بنابراین هر تصمیم می‌گیرد بی‌دلیل نیست. بعد از هفته پنجم می‌توان عملکرد گاریدو را بهتر مورد بررسی قرار داد.
  • {دیدار پرسپولیس و تراکتور} بردن پرسپولیس خواب و خیال است. تراکتور تیمی مردمی و محترم است، اما بداند مرده پرسپولیس هم بباز نیست. اتفاقاً پرسپولیس برابر تیم‌های بزرگ که فوتبال بازی می‌کنند خیلی قوی‌تر و بهتر ظاهر می‌شود. در هفته اول مقابل ذوب‌آهن هم بازی در اختیار پرسپولیس بود و حریف شانس آورد که نباخت. جنازه پرسپولیس هم تراکتور را می‌برد و با رفع یکی دو ایرادی که تیم داشت در خانه تراکتور برنده پرسپولیس است.
  • {صدور رأی بیرانوند} رأی هر چه هست زودتر اعلام شود، چون تمرکز را از هر دو تیم می‌گیرد و ناخواسته فکر را مشغول می‌کند. البته بهتر است رأی پرونده بعد از بازی صادر شود که نگویند تمرکز را از تراکتور گرفته‌اند. باید زودتر رأی صادر می‌شد، چون این روزها می‌گویند نفوذ باشگاه تراکتور و زنوزی مالک آن اجازه صدور رأی را نداده، برخی هم می‌گویند مهدی تاج اجازه صدور رأی را نداده است. امیدوارم در صدور رأی کدخدامنشی نشود هر چند به نظر من، چون بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی است این اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: واکنش پرسپولیس به جلوگیری از اعلام حکم بیرانوند/ جلسه مهم تشکیل شد؛ درخواست ویژه از مدیرعامل و معاونت حقوقی سرخ‌ها

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا