حاشیه

بیوگرافی مسعود روشن پژوه و همسرش با عکس + فرزندان

بیوگرافی مسعود روشن پژوه و همسرش با عکس + فرزندان

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل مسعود روشن پژوه مجری تلویزیون و مسابقه محله به همراه عکس های خانوادگی و شخصی مسعود روشن پژوه و مسعود روشن پژوه سرطان و چرا به مسعود روشن پژوه بیگ مسعود میگویند و مسعود روشن پژوه بچه باز و عکس جوانی مسعود روشن پژوه و مسعود روشن پژوه در برنامه سال نو و عکس همسر مسعود روشن پژوه و همسر اول مسعود روشن پژوه و مسعود روشن پژوه اهل کجاست با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه مسعود روشن پژوه و همسرش(Masoud Roshan Pajooh)

  • نام اصلی : مسعود روشن پژوه
  • متولد : 4 مهر 1343 ارومیه
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : مجری ، تهیه کننده و کارگردان
  • مدرک تحصیلی : رشته تعمیر و نگهداری هواپیما
  • سالهای فعالیت : 1366 تاکنون
  • قد مسعود روشن پژوه : 168 سانتیمتر
  • فرزندان : روژین روشن پژوه و ایلیا روشن پژوه

بیوگرافی کامل مسعود روشن پژوه

مسعود روشن پژوه متولد 4 مهر 1343 در ارومیه مجری ، تهیه کننده و کارگردان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.بیوگرافی مسعود روشن پژوه و همسرش با عکس + فرزندان

بیوگرافی مسعود روشن پژوه و همسرش با عکس + فرزندان

مسعود روشن پژوه - Masoud Roshan Pajooh

مسعود روشن پژوه – Masoud Roshan Pajooh

فارغ التحصیل رشته تعمیر و نگهداری هواپیما می باشد و تاکنون مجری مسابقات و برنامه های تلویزیونی مختلفی بوده است که از مشهورترین آن ها می توان به مسابقه محله اشاره کرد. او به خاطر صمیمی و طنزپرداز بودنش موفق به جذب طرفداران بسیاری میان نوجوانان و کودکان شد.

مسعود روشن پژوه

خانواده و اصالت

بخاطر شغل پدرش که از فرماندهان نیروی هوایی ارتش بود در شهر ارومیه به دنیا آمد اما اصالت وی به شهر بافت در کرمان بر میگردد و مادرش هم دبیر بود.

به دلیل ماموریت پدر در 1 سالگی به تهران رفتند ، دبستان را در همدان و مدتی در اصفهان بودند تا اینکه برای همیشه به تهران بازگشتند.

عکس جوانی مسعود روشن پژوه

عکس جوانی مسعود روشن پژوه

از مدرسه تا شبکه 2

فعالیت هنری اش از بازی در تئاتر مدرسه شروع شد و بعد از فارغ التحصیلی از سال 1366 وقتی 23 ساله بود بعنوان مجری وارد شبکه دو سیما شد.

مسعود روشن پژوه

مجری مسابقه محله

سال 1369 با همکاری امیر سماوات (کارگردان و تهیه کننده) مسابقه محله را شروع کرد و با ادبیات متفاوت از مجریان خشک آن برهه توانست به شدت محبوب شود.

این مسابقه در سال 1388 بصورت حرفه ای در چند کشور نیز اجرا شد.

مسعود روشن پژوه در مسابقه محله

مسعود روشن پژوه در مسابقه محله

وضعیت ازدواج و همسر مسعود روشن پژوه

مسعود روشن پژوه در سال 1364 وقتی 21 ساله بود با همسرش ازدواج کرد ، ثمره این ازدواج یک دختر مهندس بنام روژین روشن پژوه و یک پسر دانش آموز بنام ایلیا روشن پژوه می باشد.

مسعود روشن پژوه و دخترش

مسعود روشن پژوه و دخترش

الگوبرداری ترکیه از مسابقه محله

شبکه 5 ترکیه برنامه عین برنامه ما را ، راه انداخته و اسمش را گذاشته «بو محله د» یعنی (این محله) من شک ندارم که این برنامه از مسابقه محله الگو گرفته است.

مسعود روشن پژوه و دخترش

مسعود روشن پژوه و دخترش

علت محبوبیت مسابقه محله

در حقیقت قاب دوربین بر روی محله هایی بود که مردم در آن زندگی می کرند و همین باعث شد بچه ها با این برنامه هم ذات پنداری کنند.

مسعود روشن پژوه و دخترش

مسعود روشن پژوه و دخترش

نسل جدید

دوره نصیحت تمام شده است در زمان قدیم تجربه سینه به سینه از نسلی به نسل دیگر منتقل می شد اما در دنیای امروزی بچه ها خودشان به منابع دسترسی دارند.

من فقط تلاش می کنم الگوی رفتاری خوبی برای بچه های باشم.

مسعود روشن پژوه و همسرش

چرا به مسعود روشن پژوه بیگ مسعود میگویند؟!

او در مصاحبه ای گفت در چند پیج اینستاگرامی مرا بیگ مسعود خطاب کردند و کم کم این لقب را مردم در کوچه و خیابان به من می گویند.

مسعود روشن پژوه

الگوی بچه ها هستم

بیرون از خانه به شدت مراقب رفتار و گفتارم هستم چون کوچک ترین خطایی که انجام بدهم ، پدر و مادرها به من گوش زد می کنند که شما الگوی بچه ما هستی و با این کارت الگوی آنها مخدوش شده است.

مسعود روشن پژوه و نفیسه روشن

مسعود روشن پژوه و نفیسه روشن

مجریان کودک جوان می مانند!

درست می گویند ، مجربان کودک پیر نمی شوند ، البته سن بالا می رود اما چون با کودکان سروکار داریم و آنها دنیای شادی دارند ، معمولا فارغ از دغدغه هایی هستیم که بقیه آدم ها با آن روبرو می شوند و این باعث میشود که حس جوانی داشته باشم.

مسعود روشن پژوه

رسانه ملی

هر رسانه به دنبال جذب مخاطب است اما من تلویزیون را به دلیل وام گرفتن از موفقیت برخی هنرمندان و فوتبالیست ها که آنها را وارد فضای تلویزیون کرد ، نمی بخشم.

مسعود روشن پژوه و ملیکا زارعی

مسعود روشن پژوه و ملیکا زارعی

میخم را کوبیده ام!

من دیگر به حاشیه نمی روم! در دنیا اجرا و رسانه میخم را کوبیده ام اما برای آنهایی که می خواهند در این دوره معروف شوند ، کار سخته شده است.

مسعود روشن پژوه

مدیریت زندگی

بیکاری صرف را تجربه نمی کردم یعنی اینکه مجبور باشم مدتی خانه نشین شوم ولی به نحوی زندگی را اداره کردم که در شرایط خاص مثل اکنون که وضعیت مالی و زندگی سخت شده ، بتوانیم عادی زندگی کنیم.

مسعود روشن پژوه و بهرام شفیع

مسعود روشن پژوه و بهرام شفیع

ماجرای ابتلا به سرطان

در سال 1395 آقای مجری به دلیل عمل جراحی رو دست خود مدتی در بیمارستان بستری بود که شابعه ابتلای ایشان به سرطان منتشر شد که صحت نداشت.

مسعود روشن پژوه

مسعود روشن پژوه

مسعود روشن پژوه


منابع : نم نمک | مسعود روشن پژوه اینستاگرام/ مسعود روشن پژوه فیسبوک/ lsu ، n v ، ak C ، i/صفحه شخصی مسعود روشن پژوه/مسعود روشن پژوه ویکی پدیا/ مسعود روشن پژوه تلگرام

منبع : نم نمک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا