ورزش

خبری که رسما اعلام نشد؛ مخالفت دوباره فدراسیون با افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها!

خبری که رسما اعلام نشد؛ مخالفت دوباره فدراسیون با افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها!

به گزارش خبرورزشی، همان طور که پیشتر خبر دادیم بودیم (اینجا بخوانید)، روز گذشته قرار بود جلسه ای برگزار شده و بار دیگر در مورد افزایش رقم سقف بودجه بحث و گفتگو شود. بر همین اساس روز گذشته این جلسه با حضور برخی از اعضای هیئت رئیسه و همچنین تعدادی دیگر از مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد و در این نشست پیشنهاد افزایش سقف بودجه برای باشگاه‌های حاضر در مسابقات باشگاهی آسیا یک بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

درحالی که مدتی قبل پیشنهاد چند باشگاه لیگ برتری از جمله سپاهان و استقلال و… برای افزایش سقف بودجه مطرح شد و به واسطه مخالفت باشگاه پرسپولیس این پیشنهاد رد شد و طبق اعلام فدراسیون فوتبال سقف هزینه همان رقم قبلی تعیین شد، دیروز هم یک بار دیگر اعضای حاضر در این جلسه با افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها مخالفت کردند و مقرر شد هر باشگاهی تنها می‌تواند به اندازه سقف بودجه و همچنین میزان درآمدهای خود هزینه کند و موضوع افزایش سقف منتفی است.

در این میان اما نکته قابل توجه این است که برخلاف برخی رسانه ها که برگزاری این جلسه و نتیجه آن را پوشش داده بودند، نه برگزاری این نشست روی خروجی رسانه رسمی فدراسیون فوتبال  قرار گرفت و نه مخالفت دوباره اعضای هیات رئیسه با بالا رفتن سقف بودجه باشگاه ها از سوی فدراسیون رسانه ای شد که این موضوع در نوع خودش جالب به نظر می رسید. 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا