ورزش

شمسایی: منت بازیکنی که از تیم ملی کنار کشید را نمی‌کشم/ با کسی دشمنی و کینه ورزی نداریم

شمسایی: منت بازیکنی که از تیم ملی کنار کشید را نمی‌کشم/ با کسی دشمنی و کینه ورزی نداریم

وحید شمسایی در نشست خبری امروز درمورد نبود نام محمدی در لیست تیم ملی، اظهار داشت: بازیکنان بزرگی به تیم ملی خدمت کردند. این تیم ملی فوتسال برای هشتاد و اندی ایرانی است. مثل بقیه ورزش‌ها وقتی در تورنمنتی شرکت می‌کنید همه مردم برای سربلندی‌اش دعا می‌کنند. نمونه بارزش این بود که در آسیا دوم شدیم مردم ناراحت شدند وقتی قهرمان شدند با خوشحالی برخورد می‌کردند. باید بدانیم این تیم برای همه مردم ایران است.

وی افزود: باقر محمدی یکی از بازیکنان ارزشمند و بسیار کار درست است. بهترین گلر آسیا هم شد. متاسفانه جو یک بازی سنگین در روز آخر باعث شد یک تصمیم ناگهانی بگیرد. خودش هم نفهمید استوری که گذاشته بود بر چه مبنایی بود. گفت هرکجا می‌روم به من بدوبیراه می‌گویند. نمی‌دانم باشگاه به تیم ملی چه ربطی دارد؟

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: اگر قرار است خداحافظی کنید باید از بازی‌های باشگاهی خداحافظی کنید نه تیم ملی، در تیم ملی جز عزت و احترام چیزی وجود ندارد. با شایستگی انتخاب شد و با شایستگی پیراهن تیم ملی را بر تن کرد. وقتی کسی خداحافظی می‌کند نباید منتش را بکشیم.

وی تصریح کرد: کمتر از چند ساعت تلفن‌های متعدد از همه دوستان، نزدیکان، بازیکنان، مربیان و پدرش گرفته شد. با خودش صحبت کردیم. با خود من صحبت کرد. فکر کنم استوری را اشتباهی زده بود چون بلافاصله پاک کرد. خداحافظی کرد الان هم سلام کرده و برگشته، اگر بدانیم شرایط برای بازگشتش مناسب است با هماهنگی دعوتش می‌کنیم. در تیم ملی با کسی دشمنی و کینه ورزی نداریم. خودش خواست نباشد. الان هم خودش دوست دارد باشد. اگر به تصمیم برسیم ان‌شاالله در خدمتش هستیم.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا