پیامک

تفاوت برندهای بوتاکس در مشهد و معرفی انواع آن

تفاوت برندهای بوتاکس در مشهد و معرفی انواع آن

تفاوت برندهای بوتاکس در مشهد و معرفی انواع آن

برندهای مختلف بوتاکس از نظر قیمت، فرمولاسیون، ماندگاری و نتیجه با یکدیگر متفاوت هستند. بهترین برندهای داخلی بوتاکس در مشهد مصپورت و دیستون است. برترین نمونه‌های خارجی بوتاکس هم شامل برند بوتاکس، زئومین، نورونوکس و دیسپورت می‌شود.در ادامه به معرفی انواع برندها میپردازیم.

معرفی بهترین برندهای بوتاکس

برندهای مختلفی وجود دارند که در زمینه تولید بوتاکس فعالیت می‌کنند و بهترین آن‌ها عبارتند از:

1.برند بوتاکس (Botox)

بوتاکس اولین شرکت تجاری بود که از سم بوتولینوم برای جوانسازی استفاده کرد. این برند ابتدا از بوتاکس برای اهداف درمانی و سپس برای اهداف زیبایی استفاده کرد. برند بوتاکس توانسته در طول سال‌ها از آزمون‌های مختلفی سربلند بیرون بیاید؛ به همین علت امروزه یکی از برترین برندها در ایران و جهان محسوب می‌شود.

2.برند زئومین (Xeomin)

یکی از جدیدترین تولیدکنندگان سم بوتولینوم برند «زئومین»است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مواد تشکیل‌دهنده این ماده شامل سم بوتولونیوم نوع A ، آلبومین انسانی و ساکاروز است. علت این محبوبیت امکان نگهداری از آن در دمای محیط است. همچنین در مواد اولیه آن کمپلکس‌های پروتئینی وجود ندارد و این موضوع احتمال بروز حساسیت را به طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

3.برند نورونوکس (Neuronox)

برند نورونوکس ساخت کشور کره جنوبی بوده و دارای ترکیبات سم بوتولینیوم نوع A، هماتوگلوتینین، سرم آلبومین انسانی و سدیم کلرید است. این برند برای مصارف زیبایی و درمانی استفاده می‌شود.

تفاوت برندهای بوتاکس در مشهد و معرفی انواع آن

4.برند دیسپورت (Dysport)

شناخته‌شده‌ترین برند خارجی بوتاکس دیسپورت است که در کشور انگلستان تولید می‌شود ترکیبات این برند شامل بوتولونیوم توکسین نوع A و هماتوگلوتونین می‌شود. مولکول‌های موجود در بوتاکس دیسپورت کوچک هستند و سریع منتشر می‌شوند؛ به همین علت در مدت کوتاهی بعد از تزریق، نتیجه را مشاهده می‌کنید.

5.برند دیستون

یکی از برترین برندهای داخلی بوتاکس، دیستون بوده که دارای سم بوتولینیوم نوع A، هماگلوتینین، آلبومین انسانی، لاکتوز و غیره است. بوتاکس دیستون باید دور از نور خورشید و در یخچال نگهداری شود. همچنین به دلیل داشتن لاکتوز در مواد اولیه این بوتاکس، استفاده آن برای افرادی که به لبنیات حساسیت دارند توصیه نمی‌شود.

6.برند مصپورت

مصپورت یک برند ایرانی بوتاکس است و سم کلستریدیوم بوتولینوم و هماگلوتینین از مواد تشکیل‌‌دهنده آن هستند. بوتاکس مصپورت شباهت بالایی به بوتاکس دیسپورت دارد اما غلظت، سرعت و مدت زمان تاثیرگذاری آن کندتر از بوتاکس دیسپورت است.

تفاوت قیمت برندهای بوتاکس

هزینه بوتاکس در مشهد با توجه به برندهای مختلف متفاوت است و عوامل مختلفی در تعیین قیمت هر برند موثر هستند. به عنوان مثال هرچه کیفیت یک برند بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. علاوه بر این هزینه برندهایی که در کنار کاربردهای زیبایی، برای اهداف درمانی هم استفاده می شوند بیشتر از برندهایی است که تنها کاربردهای زیبایی دارند. به طور کلی قیمت بوتاکس در مشهد بین 785,000 تومان تا 2,000,000 تومان متغیر است.

مدت زمان اثرگذاری هر برند

از مهم‌ترین عوامل موثر بر شروع تغییرات و مشاهده نتایج حاصل از تزریق بوتاکس، می‌توان به برند و دوز تزریق اشاره کرد. در ادامه سه برند مختلف بوتاکس را در این زمینه‌ باهم مقایسه کرده‌ایم:

تفاوت برندهای بوتاکس در مشهد و معرفی انواع آن

فرمولاسیون برندها

اصلی‌ترین تفاوت برندهای بوتاکس در فرمول‌ و سم تولیدکننده آن‌ها است. در نهایت تمامی برندها منجر به رفع چین‌وچروک صورت و جوان‌سازی پوست می‌شوند اما می‌توانند در فاکتورهایی مانند میزان ماندگاری، زمان اثرگذاری و مواردی از این قبیل با یکدیگر متفاوت باشند.

معرفی بهترین کلینیک بوتاکس در مشهد

تفاوت برندهای بوتاکس در مشهد و معرفی انواع آن

کلینیک پوست و مو «سلامت ایده‌ آل» یکی از مراکز حرفه ای و معتبر برای تزریق بوتاکس در مشهد است. این مجموعه با داشتن کادر پزشکی متخصص و کارکنان مجرب، بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌کند. همچنین این کلینیک توانسته آمار رضایت بالایی را در رزومه خود ثبت کند.

شما با انتخاب سلامت ایده آل می‌توانید قبلِ انجام اقدامات مدنظرتان، از امکان مشاوره رایگان این مجموعه نیز بهره‌مند شوید. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه انواع خدمات زیبایی نظیر بوتاکس می‌توانید با شماره‌های36166-051 یا 09386069075 تماس بگیرید.

ساعت پاسخگویی: همه‌ روزه از ساعت 9 الی 20

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا