پیامک

همه چیز درباره قهوه سبز | درباره قهوه سبز

همه چیز درباره قهوه سبز | درباره قهوه سبز

همه چیز درباره قهوه سبز | درباره قهوه سبز

در زمینه قهوه اگر بخواهیم توضیح صحیح بدهیم این است که بعضی از افراد قهوه سبز را یک قهوه خاص و عجیب می دانند ولی در اصل قهوه سبز همان دانه‌های قهوه خام و بو داده نشده، درخت قهوه می‌باشد. دانه‌های قهوه به طور کلی در ابتدا طی فرایندی شسته و سپس خشک می‌شوند، و در ادامه دانه‌های قهوه را توسط دستگاه‌هایی مخصوص، روست می‌نمایند.

همه چیز درباره قهوه سبز | درباره قهوه سبز

توضیح کامل و به روز درباره قهوه سبز

قهوه سبز یا Green Coffee در واقع منشا اصلی قهوه ای است که ما می شناسیم. قهوه معمولی که به رنگ قهوه ای دیده می شود و در میان عموم به رایج ترین نوع قهوه تبدیل شده است و بسیار هم طرفدار دارد و میزان مصرف اینگونه قهوه بیشتر است، در واقع نمونه بو داده شده یا رست شده قهوه سبز است، در واقع قهوه اصلی همین گرین کافی است که امروزه به نامی عجیب و نا آشنا در میان مردم تبدیل شده است و باعث گیج کردن عده ای از مردم شده است

دانه‌های این نوع قهوه در نوع خام قابل استفاده هستند. اما اگر می‌خواهید طعم نوشیدنی خود را تا حدی به طعم آشنای دانه‌های قهوه ای رنگ نزدیک کنید، باید این دانه ها را برشته کنید و یا در اصطلاح رست دهید. رست دادن دانه های قهوه خام خود دارای درجات مختلفی است که بسته به ذائقه شما می تواند طعم های مختلفی را برایتان ایجاد کند.

همه چیز درباره قهوه سبز | درباره قهوه سبز

روش دم کردن قهوه سبز + تآثیر بسیار خوب قهوه سبز برای لاغری

برای دم کردن قهوه سبز به یک فنجان دانه قهوه ، یک قوری و یک قابلمه نیاز دارید. مثل قهوه معمولی می‌توانید از پودر و هم از دانه‌های قهوه سبز استفاده کنید. اگر می‌خواهید دانه قهوه را دم کنید ابتدا دانه‌های قهوه را با آب بشورید.

نسبت آب به قهوه سه به یک است. پس سه فنجان آب و یک فنجان دانه قهوه را در قابلمه بریزید. ابتدا شعله را زیاد کنید تا آب به جوش بیاید. سپس شعله را کم کنید و صبر کنید تا روی حرارت ملایم به مدت ۱۲ تا ۱۵ دقیقه به آرامی بجوشد. مخلوط آب و قهوه را مرتب هم بزنید تا دانه‌های قهوه به خوبی با آب جوش ترکیب شوند.

بعد از ۱۵ دقیقه مواد داخل قابلمه را از یک صافی رد کنید و اجازه دهید کمی خنک شود و سپس آن را میل کنید.

اگر قهوه سبز را برای لاغری استفاده می کنید پیشنهاد می شود که  کمی با پودر دارچین ترکیب کنید آن وقت معجزه چربی سوزی بالا و لاغری را در بدن خود سریعا می بینید و باز هم اگر به نوشیدنی قهوه سبز علاقمند شدید و دوست دارید گاهی طعم متفاوتی دهد می توانید بعد از دم کشیدن کمی پودر دارچین روی نوشیدنی خود اضافه کنید.در کل ترکیب قهوه سبز و پودر دارچین طعم خیلی خوبی به نوشیدنی می دهد.

همه چیز درباره قهوه سبز | درباره قهوه سبز

چه زمانی برای نوشیدن قهوه سبز مناسب است

 خوردن قهوه سبز حدود یک ساعت بعد از میل کردن غذا مناسب است،و به این دلیل است که پس از خوردن غذا، سطح قند خون شما به طور کلی به دلیل مصرف کربوهیدرات ها یا پروتئین ها افزایش می یابد. قند اضافی تولید شده هنگام تجزیه غذا در طول هضم به عنوان چربی در بدن ذخیره می شود.

نوشیدن قهوه سبز به حفظ سطح قند خون کمک می کند و از افزایش ناگهانی آن جلوگیری می کند. همچنین به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری پرانرژی بمانید و کمتر احساس خستگی و بی انرژی بودن کنید.

همه چیز درباره قهوه سبز | درباره قهوه سبز

درباره خاصیت قهوه سبز بدانید

بسیار به لاغری و چربی سوزی بدن کمک می کند و سوخت و ساز بدن را  فعال می کند

به صورت باور نکردنی به کنترل دیابت کمک می کند. 

کبد را پاکسازی می کند و تا حدی سموم بدن را از بین می برد

برای حفظ سلامتی پوست و مو استفاده می شود و بعد از مدتی خود تفاوت را در پوست و موی خود احساس می کنید. 

در جذب قند برای بدن اختلال ایجاد می کند و سبب لاغری و کاهش وزن افراد می شود.

در کاهش اشتهای سما بسیار تآثیر دارد

تآثیر در بهبود عملکرد قلبی-عروقی

حتما بخوانید : قره قروت چیست؟

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا