حوادث

قتل خونین جلوی باشگاه ورزشی در تهران / قاتل با چاقو سینه جوان ورزشکار را شکافت + عکس و جزییات

قتل خونین جلوی باشگاه ورزشی در تهران / قاتل با چاقو سینه جوان ورزشکار را شکافت + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از آبان ماه پارسال به دنبال کشته شدن مرد 35ساله ای به نام مصطفی مقابل باشگاه ورزشی در مرکز تهران آغاز شد.

جسد که آثار بریدگی عمیق روی سینه اش نمایان بود با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران به بررسی پرداختند.

پرس و جو از شاهدان نشان می داد عامل جنایت و قربانی هم باشگاهی بودند و دعوای دنباله دار آنها منجر به جنایت شده.عامل قتل پسرجوانی به نام هومن است که بلافاصله با موتور گریخته است.

ردیابی متهم فراری

 ماموران با اطلاعاتی که از شاهدان گرفتند هومن را در مخفیگاهش در جنوب شهر  شناسایی و بازداشت کردند.

هومن 30ساله به قتل اعتراف کرد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و مصطفی ، هم باشگاهی بودیم و من او را می‌شناختم. پس از تمرین در پارکینگ با موتورسیکلت قصد خروج داشتم که مقتول از روی موتور خودش یک ضربه به موتورم زد و همین موضوع باعث درگیری میان ما شد.

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده اش با صدور کیفرخواست به شعبه 11دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح کرد.

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد در تشریح ماجرا گفت: همیشه وقتی به باشگاه میرفتم موتورم را مقابل در پارک می کردم. یک روز وقتی از باشگاه بیرون آمدم متوجه شدم موتورم روی زمین افتاده است. من پرس و جو کردم و دوستم گفت مصطفی موتورم را روی زمین انداخته است.

وی ادامه داد: چند روز بعد وقتی مصطفی را در باشگاه دیدم از او گلایه کردم و گفتم چرا موتورم را روی زمین انداخته است. اما او قبول نکرد و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. همان موقع چند نفر از دوستانم سر رسیدند و درگیری بالا گرفت. من برای ترساندن مصطفی چاقو کشیدم. اما او خودش را کنار کشید و جاخالی داد که چاقو ناخواسته با قلبش برخورد کرد. وقتی او خونین روی زمین افتاد من ترسیدم و با موتور فرار کردم.

وی درباره علت حمل چاقو گفت: برادرم در یک پرونده متهم به قتل شده و در زندان است.از آن زمان به خاطر ترسم همیشه چاقو در جیب داشتم.اما هرگز فکر نمی کردم روزی از چاقو استفاده کنم. من قصد قتل نداشتم و حالا پشیمان هستم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

 

 

منبع :رکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا