ورزش

فایل صوتی علیرضا بیرانوند؛ جنجال رادیویی شماره یک تیم ملی/ بیرو علیه پرسپولیس

فایل صوتی علیرضا بیرانوند؛ جنجال رادیویی شماره یک تیم ملی/ بیرو علیه پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، انتشار یک فایل صوتی از علیرضا بیرانوند در رادیو جوان بسیار جنجالی شده است. دروازه بان فعلی تراکتور و سابق پرسپولیس در این فایل صوتی مدعی شده پرسپولیس از قوانین سازمان لیگ تخطی کرده است!

این فایل صوتی را می‌شنوید و همچنین در ادامه صحبت‌های علیرضا بیرانوند در این فایل صوتی را می خوانید:

سازمان لیگ گفته حق ندارید بیشتر از ۲۰ درصد آپشن بدهید. اولا که آپشن یک چیز جداست. گفته شده از قرارداد پایه ۲۰ درصد کنار بگذارید و حساب کتاب کنید و روی قراردادتان بگذارید. مثلا قرارداد یک نفر ۱۵ میلیارد است و فدراسیون گفته از این ۱۵ میلیارد می‌توانید ۲۰ درصد آپشن در قرارداد بیاورید.

مثلا حساب می کنند ۲۰ درصد ۱۵ میلیارد سه تومان می‌شود و از این سه تومان، سه آپشن می‌گذارند؛ برای مثال رضایت سرمربی یک میلیارد، ۵۰ درصد بازی‌ها یک میلیارد و دعوت به تیم ملی هم یک میلیارد. این را در قرارداد می‌گذارند و می‌شود آپشن.

حالا پاداش، این آمده این پاداش‌ها را هم به آپشن ربط داده است. اصلا آپشن‌های من جدا بوده‌. من ۲۰ درصد پول آپشن‌هایم را گرفتم. یعنی برای آپشن پول جدا دادند و از قرارداد من کسر کردند. بعد به آنها بگو شما به جز آن ۳۰۰ میلیون که از قرارداد بیرانوند کسر کردید، آن سه میلیارد و خرده‌ای که طبیعت، حامی مالی پرسپولیس، به بازیکنان پاداش داده چی؟

آنها را هم کسر می‌کردید. آنها هم اگر جزء قرارداد بیاید که از ۲۰ درصد رد می‌کند. چرا آن سه میلیارد و خرده‌ای که طبیعت برای بردها به حساب بازیکنان ریخته، به ۲۰ درصد آپشن‌ها اضافه نکردید؟ این خلاف قانون است.

اگر می‌خواستی این کار را کنی، باید این پاداش‌ها را هم اضافه می‌کردی. چرا فقط ۳۰۰ تومان حساب کردی؟ چون پول کمی به من دادند و پول نداشتند، آمدند ۳۰۰ میلیونی که خودشان از باشگاه ریخته بودند، از قرارداد کسر کردند اما سه میلیارد و خرده‌ای که برای همه تیم در پنج بازی ریخته‌اند را نه.

گفته می‌شود این فایل صوتی را یکی از دوستان بیرانوند در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا