ورزش

سرمربی جدید بایرن مونیخ: برای تیمم خوشحالم؛ بهتر خواهیم شد

سرمربی جدید بایرن مونیخ: برای تیمم خوشحالم؛ بهتر خواهیم شد

بایرن مونیخ در اولین بازی رقابت‌های جام حذفی آلمان موفق شد اولم را با نتیجه ۴-۰ شکست دهد. ونسان کمپانی که از عملکرد بازیکنانش بسیار راضی بود بعد از مسابقه در گفتگو با خبرنگاران گفت: «من بیشتر از هر چیز برای تیمم خوشحال هستم. شروع خیلی خوبی داشتیم و توانستیم خیلی زود با دو گل پیش بیافتیم. به صورت خاص از اینکه توانستیم دروازه را بسته نگه داریم خوشحال هستم. به عنوان یک بازیکن دوران حرفه‌ای طولانی‌ای داشتم و می‌دانم که چنین دیدارهایی همیشه آسان نیست. ما جدی بودیم و نظم درستی داشتیم. ۰-۴ نتیجه خوبی است. کارهایی که بازیکنان در گذشته انجام داده‌اند برای من مهم نیست. همه چیز آرام آرام بهتر می‌شود.»

سرمربی جدید باواریایی‌ها در مورد توماس مولر اذعان داشت: «توماس بازیکنی است که همیشه انگیزه بالایی دارد. امروز برای او مثل فینال لیگ قهرمانان بود و همین‌طور هم بازی کرد. این دقیقا همان روحیه و رفتاری است که ما نیاز داریم.»

او در مورد شرایط گورتسکا افزود: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم همان حرفی است که پیش از شروع این بازی هم زده بودم. ما به عنوان یک باشگاه همیشه می‌خواهیم با بازیکنان صادق باشیم. ما در درون خانواده چنین رفتاری داریم و نیازی نیست که هیچ چیزی را به صورت علنی مطرح کنیم.»

بیشتر بخوانید: ماتیس دی‌لیخت به منچستریونایتد پیوست

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا