ورزش

دردسر احتمالی برای بیرانوند و تراکتور/ بازی رفسنجان ۳ بر صفر می‌شود! + عکس

دردسر احتمالی برای بیرانوند و تراکتور/ بازی رفسنجان ۳ بر صفر می‌شود! + عکس

در شرایطی که تیم مس رفسنجان به دلیل مشکلات اخیر در رابطه با پرونده این باشگاه در کمیته انضباطی قادر به استفاده از ۱۰ بازیکنش نبود موضوع حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه تیم تراکتور و قرار گرفتنش در ترکیب اصلی تیم تبریزی مقابل مس رفسنجان از نگاه تیزبین مسئولان این باشگاه کرمانی دور نماند.

از اردوی تیم مس رفسنجان خبر می‌رسد با توجه به شرایط به وجود آمده برای باشگاه تراکتور نسبت به شکایت پرسپولیس از دروازه بان فصل قبلش – در ارتباط با نوع فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند – مسئولان باشگاه کرمانی به فکر شکایت از تیم تراکتور برای استفاده از علیرضا بیرانوند در این مسابقه افتاده اند.

افراد نزدیک به اردوی تیم مس رفسنجان در تبریز در این باره عنوان می‌کنند قرار است این موضوع صبح فردا در باشگاه مس رفسنجان مورد بررسی دقیق‌تر مسئولان باشگاه قرار بگیرد تا در صورت لزوم بلافاصله شکایت رسمی باشگاه مس رفسنجان تا پیش از ظهر فردا (شنبه ۲۷ مرداد) نسبت به حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم تراکتور مقابل مس رفسنجان به کمیته انضباطی ارسال شود.

دردسر احتمالی برای بیرانوند و تراکتور/ بازی تبریز ۳ بر صفر می‌شود! +عکس
حضور علیرضا بیرانوند در عکس تیمی تراکتور پیش از آغاز دیدار با مس رفسنجان

ناگفته نماند؛ در صورت درست بودن این شکایت به احتمال زیاد نتیجه بازی هفته اول تراکتور مقابل مس رفسنجان – به دلیل استفاده غیرقانونی از علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی – سه بر صفر به سود تیم مس رفسنجان تغییر خواهد کرد. ضمن اینکه رقیب اصلی تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان نیز در جدول رده بندی از این سه تیم عقب می‌افتد.

یادآور می‌شود؛ تیم تراکتور در دیدار مقابل مس رفسنجان با گل‌های امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۱۰ و تومیسلاو اشترکالی در دقیقه ۲۸ با نتیجه دو بر صفر به برتری دست یافت.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا