ورزش

بازی سرنوشت با تارتار/ شروع لیگ با شکست برابر تیم قبلی!

بازی سرنوشت با تارتار/ شروع لیگ با شکست برابر تیم قبلی!

انگار سرنوشت با مهدی تارتار یک بازی جالب به راه انداخته و حالا پیشاپیش منتظر بار سوم هستیم! قدیمی‌ها می‌گفتند: «تا سه نشه بازی نشه!»

مهدی تارتار از جمله مربیانی است که هر فصل در سطح اول فوتبال ایران تیم دارد و انصافاً نتایج خوبی هم می‌گیرد. او در لیگ ۲۲ ذوب آهن را متحول کرد و تابستان قبل به انزلی رفت.

بیاد داریم در انزلی چه شد، شهری با بیشترین گارد برابر نیروهای غیربومی و با بیشترین استعداد در فوتبال، تنها نماینده گیلان و آن پیشینه درخشان… وقتی تارتار چند بازیکن پا به سن گذاشته مثل حامد نورمحمدی را به انزلی برد، دیگر خیلی‌ها منتظر ناکامی او بودند.

تارتار فصل قبل یعنی لیگ ۲۳ را در ورزشگاه قایقران انزلی مقابل تیم قبلی خود یعنی ذوب آهن شروع کرد و بازی را 2-1 باخت اما در ادامه بهترین نتایج و شروع تاریخ ملوان در لیگ برتر را رقم زد.

با اتکا به نتایج درخشان فصل قبل تارتار این تابستان راهی گل گهر سیرجان شد و دست بر قضا پس از قرعه کشی لیگ مشخص شد او دوباره باید با تیم سال قبل خود لیگ را شروع کند و جالب اینکه اگر پارسال او میزبان بود، امسال باید به مهمانی می‌رفت.

تارتار دوباره به ورزشگاه قایقران انزلی رفت و دوباره با اختلاف یک گل مغلوب شد. این بار به ملوان باخت و حالا باید دید امسال هم می‌تواند بهترین نتایج تاریخ گل گهر را مثل دو فصل قبل با ذوب آهن و ملوان رقم بزند؟

و از آن جالب‌تر اینکه فصل بعد تارتار با کدام تیم در هفته اول مقابل گل گهر قرار می‌گیرد و آیا باز هم با یک گل اختلاف شکست خواهد خورد؟

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا