اخبار روزفناوری

New World: Aeternum Beta از 13 سپتامبر شروع می شود

New World: Aeternum Beta از 13 سپتامبر شروع می شود

آخرین الحاقیه برای New World قرار است امسال منتشر شود، و بازیکنان می‌توانند با شرکت در New World: Aeternum Open Beta، نگاهی اجمالی به اقدامات پیش رو داشته باشند. برای کسانی که علاقه مند هستند، Open Beta از 13 سپتامبر شروع می شود و تا 16 سپتامبر ادامه خواهد داشت و بازیکنان چند روز فرصت می دهند تا کمی در بازی حضور داشته باشند و محتوای جدید را تجربه کنند.

The New World: Aeternum Open Beta در PC، PlayStation 5، و Xbox Series X|S در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا و APAC (آسیا-اقیانوسیه). نسخه بتا همچنین از بازی متقابل در همه پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند و به افراد امکان می‌دهد با دوستانی که ممکن است در پلتفرم‌های مختلف باشند، تیم شوند.

برای کسانی که مشتاق ورود به دنیای جدید: Aeternum Open Beta هستند، بازیکنان می‌توانند بتا را از ساعت 9 صبح PT / 5 بعد از ظهر به وقت صبح / ساعت 12 عصر به وقت شرقی در 11 سپتامبر در همه پلتفرم‌ها بارگیری کنند. فرض کنید در حین یا بعد از بازی New World: Aeternum Open Beta سوالاتی دارید. در این صورت، یک پرسش متداول برای خواندن در وب‌سایت دنیای جدید وجود دارد. ، که برای پاسخ به هر سوال مهمی که ممکن است در مورد بازی داشته باشید به جزئیات می‌پردازد.

نه تنها New World: Aeternum Open Beta فرصتی عالی برای دیدن این است که آیا این توسعه‌ای است که می‌خواهند پول خود را در آن خرج کنند، بلکه افرادی که در نسخه بتا تحقیق می‌کنند به‌خاطر زمان و تلاش‌های خود نیز پاداش خواهند گرفت. آن‌ها می‌توانند پوسته و عنوان انحصاری Aeternian Adventure را دریافت کنند، که پس از انتشار رسمی New World: Aeternum در 15 اکتبر در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

برای کسانی که می خواهند پیش خرید کنند، با خرید برنامه گسترش New World: Rise of the Angry Earth در Steam به طور خودکار به New World: Aeternum در یک به روز رسانی رایگان دسترسی خواهند داشت. اگر نسخه Elysian را می خواهید، می توانید آن را با قیمت 29.99 دلار یا 69.98 دلار در Steam خریداری کنید.

با این حال، اگر از Xbox Series X|S یا PlayStation 5 استفاده می کنید، باید 59.99 دلار برای New World: Aeternum Standard Edition بپردازید. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید کمی پول بیشتری خرج کنید، می‌توانید New World: Aeternum Deluxe Edition را با قیمت 79.99 دلار خریداری کنید که شامل DLC، پوسته زره روح خراب و کوه خرس خراب شده می‌شود تا بتوانید با سبکی به آن بگردید.

مسلماً، تفاوت قیمت بین کنسول‌ها و کسانی که بازی را روی رایانه شخصی بازی می‌کنند، شگفت‌انگیز است، به خصوص که Rise of the Angry Earth یک نسخه توسعه‌دهنده مخصوص رایانه‌های شخصی است و Aeternum در همه پلتفرم‌ها در دسترس است. این امر همچنان به ضرر کسانی است که روی کنسول‌ها کار می‌کنند، با قفل کردن آن‌ها از محتوای کل ارزش افزوده.

new world aeternum beta d8a7d8b2 13 d8b3d9bed8aad8a7d985d8a8d8b1 d8b4d8b1d988d8b9 d985db8c d8b4d988d8af 66bf6ed1edaf1

 

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا