اخبار روزفناوری

اپل کارت با کسب رتبه اول برای چهارمین سال متوالی در مطالعه رضایت از کارت اعتباری ایالات متحده به روند برنده خود ادامه می دهد.

اپل کارت با کسب رتبه اول برای چهارمین سال متوالی در مطالعه رضایت از کارت اعتباری ایالات متحده به روند برنده خود ادامه می دهد.

اپل کارت در سال 2019 معرفی شد و به سرعت خود را به عنوان یکی از بهترین کارت های پرداخت متمرکز بر مصرف کننده تثبیت کرد. علیرغم روابط پر سر و صدا با شریک گلدمن ساکس، مطالعه رضایت از کارت اعتباری ایالات متحده J.D. Power بار دیگر جایگاه شماره یک را به کارت اعتباری داده است و اکنون چهار سال متوالی است.

این شرکت آخرین دستاورد را از طریق بیانیه مطبوعاتی رسمی خود اعلام کرد و همچنین اشاره کرد که Apple Card هیچ هزینه ای سالانه از مشتری دریافت نمی کند، و این یکی از جذابیت های جذاب برای کسانی است که می خواهند چنین چیزی را داشته باشند. همچنین، روکش تیتانیومی کارت اعتباری توجه هر کسی، از جمله شما را به خود جلب می کند، بنابراین این یک امتیاز مثبت است.

“اپل کارت بار دیگر به عنوان بهترین کارت اعتباری با برند مشترک برای رضایت مشتری بدون کارمزد سالانه در J.D. Power 2024 مطالعه رضایت از کارت اعتباری ایالات متحده انتخاب شد و چهارمین سال متوالی اپل کارت را رقم زد. و ناشر گلدمن ساکس رتبه 1 را در بخش خود در مطالعه رضایت از کارت اعتباری ایالات متحده کسب کرده اند. J.D. Power US Credit Card Satisfaction Study رضایت کلی مشتری را بر اساس عملکرد در دسته‌های مختلف، از جمله مدیریت حساب، خدمات مشتری، و تجربه حساب جدید اندازه‌گیری می‌کند.»

یکی دیگر از ویژگی های یکپارچه اپل کارت این است که چگونه می توان آن را با برنامه کیف پول ادغام کرد. اپل کارت همچنین تا سه درصد نقدینگی روزانه را برای خرید ارائه می‌کند که می‌توان آن را فوراً استفاده کرد یا برای هزینه‌های آتی پس‌انداز کرد. اگر نیاز به داشتن برنامه بازنشستگی دارید، Apple Card دارای یک گزینه حساب پس انداز است. ، که در ابتدا سود سالانه 4.5 درصدی (APY) را برای سپرده گذاران فراهم کرد.

d8a7d9bed984 daa9d8a7d8b1d8aa d8a8d8a7 daa9d8b3d8a8 d8b1d8aad8a8d987 d8a7d988d984 d8a8d8b1d8a7db8c da86d987d8a7d8b1d985db8cd986 d8b3d8a7 66bf529dd38c2

متاسفانه، این رقم دارای به 4.15 درصد کاهش یافته است، اما همچنان از رقبا بالاتر است. تا زمانی که شراکت با گلدمن ساکس فعال باقی بماند، اپل کارت به کار خود ادامه خواهد داد، اما با توجه به اینکه این موسسه مالی از زمان انعقاد قرارداد با اپل متحمل ضرر شده است، ممکن است این دومی نیاز به ایجاد یک رابطه تجاری جدید داشته باشد.

منبع خبر: اپل

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا