ورزش

اسکوچیچ هواداران تراکتور را دلگرم کرد؛ با این بازیکنان می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم

اسکوچیچ هواداران تراکتور را دلگرم کرد؛ با این بازیکنان می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، اظهار داشت: یک ماه است که برای آغاز لیگ برتر تمرین می‌کنیم. برایمان خیلی مهم است که لیگ را با برد و بازی خوب شروع کنیم.

وی افزود: با تیم خوبی بازی داریم. محرم نویدکیا یکی از مربیان خوب ایران است. مس رفسنجان تیم قابل احترامی بوده و می‌دانیم با شرایط سخت آب و هوایی نیز مواجه هستیم. من هم به بازیکنانم ایمان دارم و یک ماه سخت تلاش کرده‌ایم و منتظر یک بازی خیلی خوب هستم.

سرمربی تراکتور در خصوص اینکه این تیم لیگ را در خارج از خانه آغاز می‌کند، عنوان کرد: اینکه چه زمانی، کجا، در چه شرایط آب و هوایی و با چه تیمی بازی کنیم، خارج از کنترل ماست. قسمت شده بیرون از خانه بازی کنیم و برای این شرایط آماده هستیم. اسکوچیچ خاطرنشان کرد: می‌دانم حضور هواداران در رفسنجان سخت است. از آنها می‌خواهم از راه دور ما را حمایت کنند زیرا یار دوازدهم ما هستند و هواداران بی‌نظیری داریم که در بازی‌های خانگی می‌توانند ورق را به نفع ما برگردانند.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، گفت: یکی از بازیکنان مصدومیت جزیی دارد، ولی بقیه بازیکنان در اختیارم هستند. به اندازه کافی بازیکن باکیفیت در تیم حضور دارد. می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدیم و تک تک این بازیکنان در هر شرایطی که پیش آید، به تیم کمک خواهند کرد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا