ورزش

پرسپولیس سردرگم گاریدو؛ توقف سرخ‌ها در اولین بازی مثلاً خانگی فصل!

پرسپولیس سردرگم گاریدو؛ توقف سرخ‌ها در اولین بازی مثلاً خانگی فصل!

نخستین دیدار از فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (پنجشنبه) بین تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز شد که این مسابقه با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت تا مدافع عنوان قهرمانی کار خود در فصل بیست‌وچهارم با یک امتیاز آغاز کند.

مجید علیاری در ثانیه ۴۳ گل ذوب آهن را زد و سعید صادقی در دقیقه ۲+۴۵ بازی را به تساوی کشاند تا شاگردان خوان کارلوس گاریدوی اسپانیایی از شوک گل‌ زودهنگام خارج شوند.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، فرشاد فرجی (۸۷- مرتضی پورعلی‌گنجی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری (۷۸- یعقوب براجعه)، ایوب العملود، مسعد ریگی (۷۸- محمد خدابنده‌لو)، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سعید صادقی (۵۸- اوستون ارونوف)، علی علیپور و عیسی آل‌کثیر (۸۷-ابوالفضل بابایی).

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، سیدمحمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان‌زاده، گریگول چابرادزه (۸۸- شایان مصلح)، امیرحسین جدی، کمال کامیابی‌نیا (۵۲- پویا مختاری)، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مجید علیاری و امید لطیفی (۸۱- مجتبی ممی‌زاده).

عکس تیمی ذوب‌آهن

نیمه اول

دقیقه ۱: پرتاب نادر محمدی و ضربه سر مجید علیاری گل زودهنگامی را برای ذوب آهن به ثبت رساند.

دقیقه ۶: پرتاب اوت بلند نادر محمدی با ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد و گندوز نخستین واکنش خود را نشان داد و توپ را جمع کرد.

دقیقه ۱۰: ضدحمله خوب برای پرسپولیسی ها اما جعفری با خروج به موقع نگذاشت توپ به عیسی آل کثیر برسد.

دقیقه ۱۲: این بار پاس عمقی ریگی پشت مدافعان ذوب‌آهن به علیپور رسید اما ارسال او به عجیب‌ترین شکل ممکن و بدون برخورد با مدافعان حریف به اوت رفت.

دقیقه ۲۰: حرکت پا به توپ وحید امیری با ارسال رو به جلوی او همراه شد اما توپ به کسی نرسید تا این حمله هم بی ثمر باشد.

دقیقه ۲۲: سانتر ایوب از سمت راست با ضربه سر علی علیپور راهی به چارچوب نیافت و به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: اشتباه خط دفاعی پرسپولیس می‌رفت که یک تک به تک را به ذوب آهن بدهد اما با خروج گندوز توپ دور شد.

دقیقه ۲۹: سانتر خوب فرشاد احمدزاده به محوطه جریمه با ضربه سر خطرناک عیسی آل‌کثیر همراه شد و توپ نفسگیر به بیرون رفت.دقیقه ۲۹: سانتر خوب فرشاد احمدزاده به محوطه جریمه با ضربه سر خطرناک عیسی آل‌کثیر همراه شد و توپ نفسگیر به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: کار تمرین شده سرخپوشان روی ضربه ایستگاهی با سانتر احمدزاده به صادقی رسید و پس از سانتر صادقی با ضربه سر بد و عجیب فرجی توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵:  پاس عمقی خوب حسین کنعانی پشت مدافعان و گوشه محوطه جریمه ذوب‌آهن به سعید صادقی رسید که او بعد از یک توی سر توپ زیبا و جا گذاشتن گریگول چابرادزه، مدافع مستقیم خود با شوتی محکم با پای چپ گل تساوی را به ثمر رساند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: حرکت انفرادی علیپور و دریبل‌های او به جایی نرسید و مدافعان ذوب آهن توپ را دور کردند.

دقیقه ۵۴: حمله خطرناک پرسپولیس با ارسال احمدزاده و پاس کات بک صادقی با ضربه سر خطرناک علیپور همراه شد اما پارسا جعفری توپ را دور کرد.

دقیقه ۶۲: حرکت خوب ارونوف از سمت چپ با پاس رو به بیرون او برای آل‌کثیر همراه شد که شوت سرضرب او با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: چابرادزه وحید امیری را در سمت چپ خط دفاعی جا گذاشت و توپ را به آذرباد رساند اما دو مدافع پرسپولیس خود را جلوی شوت بازیکن حریف انداختند تا توپ دور شود.

دقیقه ۷۳: شوت سنگین پویا مختاری از پشت محوطه از بالای دروازه گندوز به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: حرکت پا به توپ و عالی ارونوف با برخورد او در محوطه با مدافعان همراه شد و توپ دور شد اما بیژن حیدری پس از چک کردن با اتاق VAR ادامه بازی را اعلام کرد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا