اخبار روزاقتصاد

سهام بلاک چین HIVE به «خرید» ارتقا یافت: دلیل آن این است

سهام بلاک چین HIVE به «خرید» ارتقا یافت: دلیل آن این است

تحلیلگران در H.C. Wainwright & Co معتقدند که سهام HIVE Blockchain اکنون به دلیل پیشرفت آنها در هوش مصنوعی و محاسبات با حجم بالا ارزشمند است.

سهام HIVE Blockchain Technologies رتبه ارتقا یافته ای را از سوی تحلیلگران در H.C دریافت کرده است. وین رایت آنها رتبه خود را از “خنثی” به “خرید” ارتقا داده اند و هدف قیمت آنها از 4 دلار به 5 دلار افزایش یافته است.

این ارتقا با چشم‌انداز امیدوارکننده HIVE در بخش‌های محاسبات با عملکرد بالا (HPC) و هوش مصنوعی انجام می‌شود. سهام که در حال حاضر با قیمت 2.90 دلار در NASDAQ معامله می شود، در هفته های اخیر نزدیک به 40 درصد سقوط کرده است، کاهشی که تحلیلگران معتقدند در مقایسه با کاهش 7 درصدی بیت کوین بیش از حد است (BTC) سهام ماینینگ.< /p>

مشارکت‌های هوش مصنوعی HIVE

این ارتقا نشان‌دهنده اعتماد به استراتژی HIVE برای گسترش کنید. 

مدیریت قصد دارد درآمد سالانه HPC را دوبرابر کند و به 20 میلیون دلار در نیمه دوم سال 2024 برساند و تا سال 2025 به 100 میلیون دلار برسد. 

برای حمایت از این رشد، HIVE قصد دارد 30 مگاوات از زیرساخت استخراج BTC موجود خود را به مراکز داده سطح 3 تبدیل کند که به طور بالقوه دارای 16000 پردازنده گرافیکی NVIDIA H200 است.

علی‌رغم چالش‌های رویداد نصف شدن بیت‌کوین، HIVE نتایج جامد F1Q25 را با 32.2 میلیون دلار کل درآمد، از جمله 2.6 میلیون دلار از HPC گزارش کرد که 44 درصد افزایش نسبت به سه ماهه قبل را نشان می‌دهد. EBITDA تعدیل شده برای سه ماهه 14.9 میلیون دلار بود که به طور قابل توجهی بالاتر از برآوردها بود.

HIVE جدیدترین سایت 100 مگاواتی در پاراگوئه تا سه ماهه سوم 2025 به طور کامل عملیاتی شود و ظرفیت کل را به 12.1 EH/s افزایش دهد. با این حال، تحلیلگران خاطرنشان می کنند که خطرات برای هدف قیمت شامل نوسان قیمت BTC، افزایش مشکل شبکه و کاهش احتمالی سهامداران است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا