پیامک

لیست 4 تشک برای سالمندان که معجزه می‌کند به توصیه تشک آنلاین

لیست 4 تشک برای سالمندان که معجزه می‌کند به توصیه تشک آنلاین

لیست 4 تشک برای سالمندان که معجزه می‌کند به توصیه تشک آنلاین

تشک برای سالمندان چی بخریم؟ با افزایش سن، نیاز به خوابی آرام و بی‌دغدغه بیش از پیش احساس می‌شود. تحقیقات مختلف ثابت کرده است که خواب عمیق نتنها بر پیشگیری و بهبود مشکلات جسمی مثل دیسک کمر تاثیر مثبت دارد، بلکه روی مسائل ذهنی مانند افسردگی و آلزایمر هم موثر است.

انتخاب تشک مناسب به خصوص برای سالمندان، نقشی مهمی را هم در بهبود کیفیت خواب و هم در کاهش دردهای بدنی آنها ایفا می‌کند. با افزایش سن نیازهای جسمی و فیزیولوژیکی افراد تغییر می‌کند و مشکلاتی مثل کمردرد، دیسک گردن، آرتروز مفاصل، سیاتیک، گرفتگی عضلات و اختلالات خواب بیشتر خود را نشان می‌دهند.

با وجود چنین شرایطی، نیاز به یک تشک با ویژگی‌ها و ساختاری خاص بیشتر احساس می‌شود؛ تشکی که بتواند به بهترین شکل از بدن حمایت کرده و شرایط بهینه‌ای را برای داشتن خوابی راحت فراهم کند. شرکت‌های مطرح دنیای کالای خواب مانند رویال و زایس با در نظر گرفتن شرایط به خصوص سالمندان، تشک‌هایی منحصر به فرد را طراحی کرده‌اند که می‌توانند محل استراحت ایده‌آلی برای این افراد باشند.

در ادامه 4 تشک مناسب برای سالمندان را به شما معرفی می‌کنیم و اطلاعات جامعی را در اختیارتان می‌گذاریم که به خرید مطمئن‌تر شما کمک می‌کنند. تشک‌های معرفی شده در این مقاله، تماما طبی (بدون فنر) بوده و در ساختار آنها از فوم‌های درجه یک با چگالی و درجه سفتی‌های متفاوت استفاده شده است. 

1. تشک مدیکال مموری فوم برند رویال

لیست 4 تشک برای سالمندان که معجزه می‌کند به توصیه تشک آنلاین

اگر جزء کسانی هستید که راحتی، حمایت و دوام بالا را در یک محصول می‌خواهید، پس مدل مدیکال مموری فوم رویال مناسب شماست. این تشک، تسکینی برای دردهای شبانه شما خواهد بود و با پشتیبانی فوق‌العاده‌اش، کمک می‌کند تا ستون فقرات، عضلات و مفاصل‌تان کمترین فشار ممکن را احساس کنند. رویه تمام پنبه مدیکال مموری فوم، جذب رطوبت بالایی دارد و شرایط ایده‌آلی را برای استراحت‌های طولانی مدت شما فراهم می‌کند. نشستن و برخاستن روی تشک به خصوص برای سالمندانی که از آرتروز زانو رنج می‌ببرند، می‌تواند دردناک و چالش برانگیز باشد. در حالی که با استفاده از این محصول که ارتفاع استاندارد 30 سانتی‌متری و دیواره‌هایی تقویت شده با فوم پلی‌اورتان دارد، نشستن و برخاستن برای شما آزاردهنده نخواهد بود. داشتن پد طبی از جنس مموری فوم، ویژگی‌ای است که ارزش خرید آن را چند برابر می‌کند. سمت پددار این تشک، راحتی و سلامتی را به صورت همزمان برای شما به ارمغان می‌اورد. سمت دیگر آن هم برای مبتلایان به دیسک کمر حاد، کسانی که از استراحت در جاهای سفت لذت می‌برند و افرادی که وزن بالایی دارند، مناسب است. شرکت رویال با اطمینان به ساختار و طراحی مدل مدیکال مموری فوم، ماندگاری و دوام آن را با کارت گارانتی 7 ساله تضمین می‌کند.

چه ساختارهایی باعث طول عمر بالای تشک مدیکال مموری فوم شده است؟

  • هسته مرکزی از جنس ریباند 80 کیلویی با ضخامت 16 سانتی‌متر
  • اسفنج رولی پلی‌اورتان
  • 1300 گرم ترموفلت فوق فشرده
  • دیواره‌های مقاوم از جنس فوم پلی‌اورتان

این تشک برای سالمندان، محل استراحتی ایده‌آل است و می‌تواند به سلامتی و خواب بهتر آنها کمک کند. برای خرید تشک رویال اصل مدل مدیکال مموری فوم به نرخ درب کارخانه کافیست از این صفحه دیدن نمایید. 

لیست 4 تشک برای سالمندان که معجزه می‌کند به توصیه تشک آنلاین

2. تشک ویولت برند رویال – اقتصادی‌ترین تشک برای سالمندان

به کمک تشک ویولت رویال با حس کوفتگی، بدن دردهای شبانه و بی‌خوابی برای همیشه خداحافظی کنید. این تشک رویال به طور ویژه برای کمک به سلامتی بدن طراحی شده و می‌تواند خوابی آرام و بی‌دغدغه را برای شما به ارمغان بیاورد. پارچه نرم و لطیف این تشک، مناسب‌ترین بستر را برای پوست حساس سالمندان فراهم می‌کند و کاملا آنتی‌باکتریال است. در قلب تشک ویولت، ریباند 80 کیلویی قرار دارد که همراه با لایه ترموفلت 1300 گرمی، ساختاری مقاوم برای پشتیبانی از ستون فقرات را تشکیل می‌دهد. پد مخصوص 4 سانتی که از اسفنج مخصوص ساخته شده، به شما حق انتخاب بین سطحی سفت و کمی نرم‌تر را می‌دهد تا بر اساس نیاز خود، تجربه خوابی دلپذیر را داشته باشید. تشک ویولت به گونه‌ای تولید شده تا توان تحمل وزن‌های بالا (تا 130 کیلوگرم به ازای هر نفر) را داشته باشد و فشار وارده به مفاصل، کمر و گردن را به صفر برساند. آورده این این تشک برای سالمندان، افزایش حال خوب، نشاط و سطح سلامتی است و با داشتن گارانتی معتبر می‌تواند تا سال‌ها، همراه شب‌های آنها در سفر به دنیای رویاها باشد.

لیست 4 تشک برای سالمندان که معجزه می‌کند به توصیه تشک آنلاین

3. تشک زدفایو شرکت زایس

لیست 4 تشک برای سالمندان که معجزه می‌کند به توصیه تشک آنلاین

رهایی از دردهای مزمن بدنی و تجربه حس نشاط اول صبح، هدیه‌های تشک زدفایو به شماست. پارچه مشکی رنگ این تشک علاوه‌بر داشتن ظاهری زیبا، با الیاف تماما طبیعی‌اش، محیطی بهداشتی و سالم را برای خواب سالمندان فراهم می‌کند. ارتفاع مناسب این تشک، نشستن و برخاستن را حتی برای کسانی که از دیسک کمر رنج می‌برند، راحت می‌کند. هسته آن که از فوم تمام طبی HR تشکیل شده هم پشتیبانی فوق‌العاده‌ای برای حفظ تراز ستون فقرات ارائه می‌دهد و هم مانع هرگونه گودافتادگی در طول مدت استفاده می‌شود. پدی که در یک سمت زدفایو بکار رفته، با توزیع یکنواخت فشار وزن از بروز مشکلاتی مثل زخم بستر جلوگیری می‌کند. این ویژگی به خصوص برای کسانی که مبتلا به درد سیاتیک یا تنگی کانال نخاعی هستند، بسیار مفید است. لایه ترموباند 2000 گرمی و پلی‌اتیلن فشرده، استحکام چند برابری به این محصول شرکت زایس می‌بخشند. تشک زد فایو برای افراد زیر می‌تواند فوق‌العاده‌ترین انتخاب باشد:

  1. بهترین تشک برای سالمندانی است که به دنبال آرامش و راحتی در شب‌های خود هستند
  2. کسانی که از مشکلات جدی مانند آسیب نخاعی و آرتروز مفاصل رنج می‌برند
  3. افرادی که با بی‌خوابی یا کم‌خوابی دست و پنجه نرم می‌کنند
  4. بیمارانی که به تازگی عمل دیسک کمر یا گردن انجام داده‌اند

لیست 4 تشک برای سالمندان که معجزه می‌کند به توصیه تشک آنلاین

4. تشک هارمونی شرکت زایس – بهترین تشک برای سالمندان

لیست 4 تشک برای سالمندان که معجزه می‌کند به توصیه تشک آنلاین

مدل هارمونی مخصوص کسانی است که داشتن خوابی عمیق، بدنی سالم و ذهنی آرام برایشان در اولویت قرار دارد. این تشک نتنها برای سالمندان بلکه برای هر فردی که خواهان ترکیبی از آسایش، ماندگاری و پشتیبانی عالی است، می‌تواند بهترین محل استراحت باشد. مدل هارمونی در هر طرف خود، پد مخصوص با ویژگی‌های منحصر به فرد دارد که دو سطح با درجه سفتی و فرم‌پذیری متفاوت را در اختیار شما می‌گذارند. یک طرف دارای پدی از جنس فوم HR با سفتی 8.5 از 10 است و برای وزن‌های بالا یا کسانی که مبتلا به دیسک کمر حاد هستند، خوابی آرام را به ارمغان می‌آورد. در مقابل، در سمت دیگر از پد مموری ژل وارداتی استفاده شده تا برای افراد زیر مناسب باشد:

  • کسانی که قد و وزن متوسطی دارند
  • افرادی که به پهلوها استراحت می‌کنند
  • مبتلایان به مشکلات خواب
  • کسانی که به دنبال خوابی راحت اما سالم هستند
  • افرادی که از استراحت در جاهای سفت، بیزارند

ویژگی دیگری که هارمونی را به بهترین تشک برای سالمندان تبدیل می‌کند، ماندگاری و دوام بالای آن است. در بازار کالای خواب، به ندرت می‌توانید محصولی را پیدا کنید که همانند این تشک تا 8 سال گارانتی تعویض داشته باشد. تمام اصول ارگونومی بدن و استانداردهای روز دنیا در طراحی این محصول رعایت شده‌اند تا خوابی متفاوت را به کمک آن تجربه کنید.

لیست 4 تشک برای سالمندان که معجزه می‌کند به توصیه تشک آنلاین

سوالات متداول

تشک مخصوص سالمندان چی بخرم؟

تشکی برای سالمندان مناسب است که سفتی متوسط رو به بالا، پارچه ضد حساسیت، انتقال ضربه صفر، ساختار تمام اسفنجی و فرم‌پذیری استانداردی داشته باشد.

بهترین تشک برای سالمندان کدام است؟

در بین تشک‌های ایرانی مدل مدیکال مموری فوم و ویولت بهترین گزینه هستند. اما میان محصولات خارجی، تشک‌های زدفایو و هارمونی زایس، بهترین تشک ویژه سالمندان محسوب می‌شوند.

تشک مناسب برای سالمندان از کجا بخرم؟

بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که محصولاتی اصل با گارانتی معتبر را ارائه می‌کند و خدماتی مانند مشاوره تخصصی رایگان را برای شما در نظر می‌گیرد.

بهترین مرکز خرید تشک برای سالمندان

فروشگاه اینترنتی تشک آنلاین، بهترین انتخاب برای خرید تشک مناسب سالمندان است. تمام تلاش این فروشگاه، خلق تجربه خریدی آسان، مطمئن و لذت‌بخش برای شماست تا به راحتی چند کلیک ساده و بدون نیاز به خروج از منزل، بتوانید تشک موردنظر خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و سراسر کشور درب منزل تحویل بگیرید. تشک آنلاین به عنوان نماینده رسمی برندهای مطرح کالای  خواب از جمله رویال، زایس و هیپنوز، اصالت کالاهای خود را تضمین می‌کند. کارشناسان این فروشگاه، با دانش و تجربه بالا خود، شما را در انتخاب بهترین تشک برای سالمندان راهنمایی می‌کنند. تشک آنلاین خود را به ارائه بهترین خدمات و محصولات متعهد می‌داند تا بتواند خوابی خوش و شب‌هایی آرام را برای شما و عزیزانتان به ارمغان بیاورد. برای اطلاع از قیمت تشک رویال با تخفیف جشنواره کافیست با شماره‌های 09001908001 و 02191304909 تماس بگیرید یا به لینک https://B2n.ir/s88493 مراجعه نمایید.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا