اخبار روزفناوری

پیکسل 9 وان اپل را با پشتیبانی از ویدیو 8K ارتقا می‌دهد، اما آیا می‌تواند جایگزین آیفون به عنوان پادشاه ویدیو شود؟

پیکسل 9 وان اپل را با پشتیبانی از ویدیو 8K ارتقا می‌دهد، اما آیا می‌تواند جایگزین آیفون به عنوان پادشاه ویدیو شود؟

Pixel 9 اخیراً اعلام شد با انبوهی از ارتقاها که با توجه به طراحی ها و جنبه عملکرد، آن را از نسخه های قبلی خود متمایز می کند. با این حال، این شرکت همچنین تغییرات بسیار خوبی را در دستگاه ها اضافه کرده است که عملکردهای موجود را برای بهبود کیفیت و تجربه کاربری بهبود می بخشد. این شرکت در این رویداد خاطرنشان کرد که پیکسل 9 جدید با پشتیبانی از ویدیوی 8K ارائه می‌شود، چیزی که آیفون از آن برخوردار نیست، اما با توجه به کیفیت دومی، آیا اجرای گوگل در نهایت می‌تواند دست بالا را داشته باشد؟

Pixel 9 Pro می تواند با کمک ویژگی Video Boost خود ویدیوی 8K ضبط کند، اما آیا آن چیزی که برای شکست دادن ویدیوهای 4K آیفون لازم است را دارد؟

ما اخیراً پوشش داده‌ایم که Pixel 9 دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک است، که نشان می‌دهد این شرکت در نهایت رقابت با پسران بزرگ این صنعت، مانند سامسونگ. تا آنجا که به کیفیت دوربین مربوط می شود، همه چیز به ترجیحات شخصی خلاصه می شود، اما ضبط ویدیو چیزی است که همه ما می توانیم در مورد آن توافق داشته باشیم: آیفون بهترین عملکرد را دارد. توانایی‌های آیفون در فیلم‌برداری بسیار بالاتر از رقبا است و باید دید که آیا مدل‌های جدید Pixel 9 و Pixel 9 Pro می‌توانند از آن پیشی بگیرند یا حتی به آن نزدیک شوند.

سری پیکسل 9 دارای دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی است و وضوح آن در مقایسه با مدل قبلی چهار برابر شده است. همچنین دارای یک لنز زوم تله فوتو 48 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر است که گوگل آن را Super Res Zoom می نامد. این اولین باری است که Pixel فیلمبرداری 8K تا 30 فریم بر ثانیه را معرفی می‌کند، اما نکته کوچکی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

پشتیبانی از ویدیوی 8K Pixel 9 Pro افزونه‌ای برای ویژگی Video Boost این شرکت است، به این معنی که پردازش به جای روی دستگاه، در فضای ابری انجام می‌شود. ویدیو به سرورهای شرکت ارسال می شود و قبل از اینکه بتوانید از آن استفاده کنید تقویت می شود. گوگل اعلام کرده است که ویژگی Video Boost آن نیز دو برابر سریعتر از قبل است که نسبت به قابلیت Video Boost پیکسل 8 بهبود یافته است. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که این ویژگی فقط به نسخه‌های «Pro» پیکسل 9 محدود می‌شود و نسخه استاندارد را بار دیگر در گرد و غبار باقی می‌گذارد.

d9bedb8cdaa9d8b3d984 9 d988d8a7d986 d8a7d9bed984 d8b1d8a7 d8a8d8a7 d9bed8b4d8aadb8cd8a8d8a7d986db8c d8a7d8b2 d988db8cd8afdb8cd988 8k d8a7 66bcf7ffcfac4

همانطور که گفته شد، باید دید که چگونه پشتیبانی از ویدیوی 8K پیکسل 9، که توسط ویژگی Video Boost تقویت شده است، با کیفیت ویدیوی آیفون رقابت خواهد کرد. در حالی که این به ترجیحات کاربر بستگی دارد، بازبینان برجسته ای مانند MKBHD خاطرنشان کردند که ویدیوی ضبط شده در آیفون در مقایسه با رقبا برتر است. آیا فکر می کنید پیکسل فیلم های بهتری نسبت به آیفون ضبط می کند؟ در زیر به ما اطلاع دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا