کسب و کار

چگونه در سال 2024 یک برند موی برنده بسازیم [+ روند مراقبت از مو]

چگونه در سال 2024 یک برند موی برنده بسازیم [+ روند مراقبت از مو]

به روندها خوش آمدید< /a>، یک خبرنامه هفتگی با جذاب ترین روندهای تجاری و بینش عملی برای کارآفرینان.

da86daafd988d986d987 d8afd8b1 d8b3d8a7d984 2024 db8cdaa9 d8a8d8b1d986d8af d985d988db8c d8a8d8b1d986d8afd987 d8a8d8b3d8a7d8b2db8cd985 66bce9109d7f2

شاید شما طرفدار موهای چرب نباشید (اگرچه ظاهر آن به نوعی روشن اکنون)، اما نادیده گرفتن تعداد فزاینده افرادی که یال های خود را روغن می زنند، سخت است.

روغن‌های مو، که به‌خاطر تقویت سلامت مو و پوست سر شناخته می‌شوند، لحظه‌ای را تجربه می‌کنند:

  • در TikTok، #مویی تقریباً 2 میلیارد بازدید داشته است
  • رشد فروش روغن مو امسال 1.5 برابر از دسته کلی مو پیشی گرفته است
  • فروش محصولات مراقبت از پوست سر افزایش یافت 24% سالانه (سه ماهه اول 2023 تا سه ماهه اول 2024)

Screenshot 2024-07-25 at 4.13.03 PM

منبع: Google Trends، میانگین چرخشی شش ماهه

سیگنال: مردم از موهای خود مراقبت می کنند همان روشی که پوست خود را انجام می دهند، با تمرکز بر سلامت پایه.

جستجوهای آمازون برای محصولات روغن مو نیز رو به افزایش است. قابل توجه‌ترین آنها «روغن باتانا برای رشد مو» است که حجم جستجوی آن در ماه گذشته 200%+ افزایش یافت و به 1.1 میلیون در هر پیشاهنگ جنگل رسید.

و این روغن تقویت‌کننده مو 9 دلاری 1.8 میلیون دلار درآمد ماهانه به‌دست می‌آورد. .

Screenshot 2024-07-25 at 4.13.13 PM

روغن بزنید تا رشد کنید. منبع: پیشاهنگ جنگل

پس این همه به چه معناست؟

این یک فرصت عالی برای ارائه محصولات نوآورانه مو به بازار است که زاویه سلامتی را بهبود می بخشد.

بازار جهانی مراقبت از مو به ~100 میلیارد دلار رسید سال گذشته بخش مراقبت از پوست سر به تنهایی قرار است به 21 میلیارد دلار برسد. /a> تا سال 2030.

👉 یکی از زمینه‌های با رشد بالا، شخصی‌سازی است.

یک نظرسنجی نشان می‌دهد که 79% مردم نمی‌توانند محصولاتی متناسب با نوع و نیاز موهای خود پیدا کنند و بیش از نیمی از آنها حتی نوع موهای خود را نمی‌دانند. شرکت‌ها در حال حاضر از هوش مصنوعی برای برآوردن این نیازها استفاده می‌کنند، از سیستم موی جدید برای ابزار تجزیه و تحلیل مو.

👉 به مواد و مکمل‌های جدیدتر نگاه کنید.

مردم همیشه به دنبال مواد تمیزتر و با صدای عجیب تر در روال مراقبت از موهای خود هستند. اگر یک مکمل وجود دارد گرفتن، حتی بهتر. محصولات محتوایی که همه این موارد را بررسی، توضیح می‌دهند یا حتی از بین می‌برند، می‌توانند تقاضای زیادی داشته باشند.

👉 چیزی فیزیکی تر

چرا روی صورت متوقف شوید؟ بیایید اسکالپشال را شروع کنیم. ماساژ پوست سر مرسوم است و 114k جستجوهای جهانی هر ماه به “ماساژگر پوست سر” می روند. می‌توانید ابزارها را بفروشید یا خدماتی را با تخصص در مراقبت از پوست سر راه‌اندازی کنید. 

چگونه یک محصول مو در سال 2024 بسازیم (یا مقیاس) کنیم

هیچ کمبودی در ایده وجود ندارد، اما هدیه واقعی ما به شما از طرف یک اپراتور متخصص است که یک تجارت ۲۵ میلیون دلاری با تمرکز بر ریزش مو ایجاد کرده است.

با موسس Boldify، مایک ویسکوویچ آشنا شوید.

1686726421860

منبع: LinkedIn

Trends در سال 2020 Boldify را معرفی کرد، زمانی که تنها یک محصول ضخیم کننده مو (و 5 میلیون دلار درآمد سالانه تکرارشونده) داشت.

امروز، کسب و کار در همه زمینه ها در حال رشد است:

  • دهها محصول جدید را عرضه کرد
  • به 25 میلیون دلار + ARR رسید و در مسیری روشن به 9 رقم قرار دارد
  • محتوای پودر خط موی آن جمع شده است میلیون ها بازدید در TikTok

در اینجا توصیه‌های مایک برای هر کسی که می‌خواهد در سال 2024 وارد فضای مو شود، آمده است:

1. در آمازون واقعاً خوب شوید

۹۵٪ از کاربران Boldify در آمازون، بزرگترین کانال فروش آنها، چک می کنند.

مایک خیلی زود وارد این پلتفرم شد و “هر ترفند بازاریابی و هک موجود را امتحان کرد.”

او موفقیت اولیه Boldify را به موفقیت در استفاده از اکوسیستم آمازون نسبت داد، از خدمات مشتری گرفته تا رضایت، که به او کمک کرد تیم را ناب نگه دارد.

بهترین کانال محصول شما می‌تواند آمازون، یا Shopify یا چیز دیگری باشد —  ایده این است که یکی را انتخاب کنید و واقعاً با آن مسلط شوید.

2. برای آگاهی از برند به TikTok تکیه کنید

در سال گذشته یا بیشتر، Boldify از هجوم مشتریان لذت برد زیرا پودر خط مو در TikTok شروع به کار کرد.

کاربران یک راه جایگزین برای استفاده از پودر پیدا کردند – به جای پنهان کردن ریزش مو (که برای افراد کمی مسن تر است)، بلوندهای جوان اکنون از آن برای پوشاندن ریشه های خود استفاده می کنند.

البته Boldify بر حرکت ارگانیک تکیه داشت و با سرمایه‌گذاری در مشارکت‌های تأثیرگذار، آن را تقویت کرد.

مایک گفت: «اگر بخواهم امروز محصول جدیدی را عرضه کنم، سعی می‌کنم آن را تا حد امکان به دست افراد بیشتری در TikTok برسانم. “شما حتی به پول زیادی نیاز ندارید – فقط یک محصول رایگان انجام دهید و سپس با یک پست مبادله کنید.

با تبلیغات مستقیم به مصرف کننده که خیلی گران می شود ، کاشت محصول در TikTok بهترین شرط خرید برای برندهای جدید است.

«TikTok جایی است که در آن قرار دارد. اگر شما یک برند زیبایی هستید، تا آنجا که من می‌دانم، در حال حاضر جای بهتری برای دریافت این نوع ویروس‌پذیری، CPM ارزان و آگاهی وجود ندارد.

3. محصولی برای اشتراک گذاری اجتماعی بسازید

یک ویژگی کلیدی قدرت خط مو این بود که فوراً قابل نمایش است.

می‌توانید جلوه «قبل و بعد» را فوراً در یک ویدیوی کوتاه ببینید، که مشارکت و اشتراک‌گذاری را برای کاربران TikTok آسان می‌کند.

.gif

منبع: Giphy

و مثل آتش گرفتار شد: TikTok رونق زیادی به جستجوی مارک Boldify داد. اکنون مصرف‌کنندگان به‌جای جستجوی کلی، به قصد یافتن Boldify به آمازون می‌روند.

4. همیشه جا برای نوآوری وجود دارد

مایک Boldify را راه اندازی کرد زیرا شرکت فعلی بازار بسیار گران بود، بنابراین فوراً مزیت قیمتی پیدا کرد.

از آنجایی که هزینه راه اندازی یک محصول ضخیم کننده مو خیلی زیاد نبود، او از همان روز اول کسب و کار را راه اندازی کرد.

با محورهای کوچک و انطباق با روندهای تغییر، Boldify موفق شد در تمام این سال‌ها مرتبط، سودآور و در حال رشد باقی بماند.

به راحتی می توان فکر کرد که قایق را در یک روند از دست داده اید، یا خیلی دیر وارد بازار شده اید، اما همیشه جا برای اضافه کردن چرخش خود به چیزها وجود دارد زیرا جهان سریع در حال تغییر است. .

مایک گفت: «این واقعاً به خلاق بودن و انجام کاری متفاوت بستگی دارد. “شما باید اول محصول باشید و در اولویت اول باشید.”

پس شما آن را دارید. هیچ زمانی بهتر از الان برای وارد شدن به حرکت سلامت مو و پوست سر وجود ندارد. 

محتوای بیشتری مانند این می‌خواهید؟ برای ایمیل هفتگی Trends ما ثبت نام کنید پر از داده ها ، غواصی عمیق، و بینش روند برای سازندگان کسب و کار، کارآفرینان و متخصصان نوآور.

bottom-cta-marketer-guide-tiktok-for-business

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا