اخبار روزفناوری

Until Dawn در تاریخ 4 اکتبر برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود

Until Dawn در تاریخ 4 اکتبر برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود

Until Dawn یکی از بازی‌های معروف ایجاد شده توسط Supermassive Games. وقت آن است که بازی دوباره بدرخشد. این بازی که در سال 2015 منتشر شد، موفقیت بزرگی برای پلی استیشن 4 بود و Supermassive Games را به ساخت بازی‌های بیشتری مانند The Quarry و The Dark Pictures Anthology تشویق کرد. اکنون زمان آن رسیده است که Until Dawn بار دیگر در کانون توجه قرار گیرد، زیرا تاریخ انتشار رسمی آن برای زمان عرضه روی پلی استیشن 5 و رایانه شخصی مشخص شده است.

داستان بازی Until Dawn همچنان یکسان خواهد بود، اما این بازی به طور گسترده ای اصلاح شده است تا بهترین تجربه سینمایی بازی را به نمایش بگذارد. برای استفاده حداکثری از Until Dawn، توسعه‌دهندگان بازی را در Unreal Engine 5 بازسازی کردند و به بازیکنان امکان دسترسی به تجربه‌ای صمیمی‌تر در طول رویدادهای وحشتناک را می‌دادند.

با استفاده از Unreal Engine 5، مدل‌ها و محیط‌های شخصیت‌ها را به‌روزرسانی کرده‌اند، جلوه‌های بصری و انیمیشن‌ها را بهبود بخشیده‌اند و تجربه بصری Until Dawn را برای بازیکنان جدید و بازگشته به حداکثر رسانده‌اند. توسعه دهندگان زمان زیادی را صرف مدل‌های کاراکتر کردند، «آنها را با پیشرفت‌های مدرن در مدل‌سازی و رندر کردن شخصیت‌ها مطابقت دادند،» نیل مک ایوان، مدیر خلاق Balistic Moon می گوید. Ballistic Moon یک استودیوی بازی‌سازی بریتانیایی است که به این پروژه عظیم کمک کرده تا آن را در پاییز 2024 ارائه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا