اخبار روزفناوری

ASUS x AMD از کارت گرافیک نسخه محدود Radeon RX 7000 Warhammer 40K: Space Marine 2 رونمایی می کند

ASUS x AMD از کارت گرافیک نسخه محدود Radeon RX 7000 Warhammer 40K: Space Marine 2 رونمایی می کند

ASUS در حال آماده‌سازی است یک کارت گرافیک AMD Radeon RX 7000 نسخه محدود براساس بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2.

علاقه مندان به Warhammer 40K کارت گرافیک AMD Radeon RX 7000 با نسخه محدود Space Marine 2-Themed از ASUS

ASUS کارت‌های گرافیک خود را در موضوعات مختلف از بازی‌های محبوب و انیمیشن‌ها ارائه می‌کند. جدیدترین موارد اضافه شده ROG Evangelion & سری ROG Gundam، هر دو در خانواده سری NVIDIA GeForce RTX 40 و RTX 30.

این بار، ایسوس در حال همکاری با AMD و آماده سازی یک کارت گرافیک جدید با محوریت خانواده گرافیکی Radeon RX 7000 خود است. کارت گرافیک جدید دارای تم Warhammer 40K: Space Marine 2 است که یک عنوان AAA مورد انتظار است که در دنیای Warhammer 40K قرار دارد. این کارت گرافیک احتمالاً یک محصول رده بالا خواهد بود و از طراحی مشابه کارت‌های گرافیک TUF Gaming برخوردار است.

به‌عنوان ادای احترام ویژه به جامعه Warhammer، ASUS و AMD با Focus Entertainment متحد شده‌اند تا یک کارت گرافیک با نسخه محدود طراحی شده پیرامون جهان نمادین 40k و Demetrian Titus، قهرمان Space Marine ایجاد کنند. 2.

برادران و خواهران امپراتوری، توجه داشته باشید! کارت گرافیک محترم Space Marine 2 Collector’s Edition در رویداد مطبوعاتی ROG در Gamescom 2024 در 20 آگوست معرفی خواهد شد. ببینید، در 23 آگوست، ما فرصت های بی شماری را برای ادعای یکی از این کارت های محترم و ساخت های بازی با موضوع سفارشی ارائه خواهیم داد. در کنار انبوهی از غنایم باشکوه دیگر! هوشیار باشید، زیرا احکام کامل در تاریخ مبارک 23 آگوست در اینجا اعلام خواهد شد. آماده باشید تا به مبارزه بپیوندید!

از طریق ASUS

در ویدیوی تیزر می‌بینید که کارت دارای یک کفه آبی رنگ با سه فن محوری با 7 پره در هر فن است. این مرکز دارای نشان لژیون چهاردهم است که به آن گارد مرگ گفته می شود. همچنین نوارهای سفید و قرمز در وسط وجود دارد. لوگوی ASUS TUF نیز در یکی از شورت ها دیده می شود و دارای برچسب “Know No Fear” است. در قسمت پشتی نیز لوگوی ASUS x Warhammer 40,000 به همراه لوگوی Space Marine II وجود دارد.

اینها جزئیات کوچکی هستند، اما کارت عظیم به نظر می رسد و باید برای علاقه مندان به Space Marine 2 و AMD لذت بخش باشد. بهتر از همه، AMD قبلاً اعلام کرده بود که کارگرهای گرافیکی Radeon اکنون با یک نسخه رایگان از Space Marine 2 همراه با Unknown 9 Awakening همراه هستند.

ROG قرار است آینده بازی را با جدیدترین نوآوری های خود آشکار کند. شرکت کنندگان برای اولین بار نگاهی انحصاری به آخرین تجهیزات بازی ROG از جمله مادربردها، پردازنده‌های مرکزی، کارت‌های گرافیک، نمایشگرهای OLED و روترهای WiFi 7 خواهند داشت. علاوه بر این، ماوس‌های بازی، صفحه‌کلیدهای بازی، و تجهیزات صوتی کاملاً جدید خود را به نمایش خواهیم گذاشت که همگی برای ارتقای تجربه‌های بازی به سطح بعدی طراحی شده‌اند.

از طریق ASUS

ایسوس جزئیات زیادی از پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 7000 Space Marine 2 Limited Edition خود را به اشتراک نگذاشته است، اما این شرکت آن را در 20 آگوست در جریان رویداد ROG Gamescom 2024 معرفی خواهد کرد. علاوه بر GPU جدید نسخه محدود، سازنده از چندین مادربرد، مانیتور و تجهیزات جانبی جدید به همراه محصولات ROG به ارزش 10000 دلار رونمایی خواهد کرد که به عنوان جوایز اهدا خواهد شد.

asus x amd d8a7d8b2 daa9d8a7d8b1d8aa daafd8b1d8a7d981db8cdaa9 d986d8b3d8aed987 d985d8add8afd988d8af radeon rx 7000 warhammer 40k space marine 2 d8b1d988 66bc879268aa5

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا