اخبار روزاقتصاد

DBS توکن های خزانه داری مبتنی بر بلاک چین را با Ant International به صورت آزمایشی اجرا می کند

DBS توکن های خزانه داری مبتنی بر بلاک چین را با Ant International به صورت آزمایشی اجرا می کند

غول مالی سنگاپور DBS آزمایشی توکن خزانه داری با Ant International راه اندازی کرده است تا مدیریت خزانه داری و نقدینگی فرامرزی را بهبود بخشد.

گروه DBS یک آزمایشی مبتنی بر blockchain را با همکاری Ant راه اندازی کرده است. بین المللی در تلاش برای ساده سازی خزانه داری و مدیریت نقدینگی فرامرزی.

در 13 آگوست پروژه DBS Treasury Tokens نامیده می شود، از بلاک چین مجاز خود استفاده می کند – که با اتریوم سازگار است. ‘s EVM — برای تسهیل عملیات خزانه داری چند ارزی برای Ant International، که سرویس پرداخت تلفن همراه Alipay+ را اجرا می کند.

“این قابلیت جدید در زمانی به دست می آید که نیازهای خزانه داری کسب و کارها برای پاسخگویی به افزایش تجارت الکترونیک و خدمات بر اساس تقاضا به صورت 24 ساعته در حال تکامل است.”

لیم سون چونگ، رئیس گروه خدمات تراکنش جهانی بانک DBS

کلوین لی، رئیس فناوری پلت فرم Ant International، خاطرنشان کرد که مشارکت با DBS به چالش‌های کلیدی، از جمله کاهش هزینه و کاهش خطرات تراکنش در پرداخت‌های فرامرزی می‌پردازد.

انتظار می‌رود که توکن خزانه‌داری Ant International را که یکی از زیرمجموعه‌های گروه علی‌بابا است، قادر می‌سازد تا مدیریت نقدینگی خود را در بازارهای مختلف جهانی بهینه کند، زیرا DBS می‌گوید آزمایشی می‌تواند تسویه معاملات درون گروهی را «از چند روز به چند ثانیه کاهش دهد». “

علاوه بر ابتکارات توکن‌سازی، DBS در فضای کریپتو نیز گام‌هایی برداشته است. در ماه جولای، بانک تبدیل شد به یک شریک نگهبانی برای Paxos، یک صادرکننده استیبل کوین مستقر در نیویورک. -crypto-services-in-hong-kong/” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”>خدمات خود را گسترش داد تا شامل پیشنهادات رمزنگاری برای مشتریان در هنگ کنگ شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا