اخبار روزفناوری

Maschinen-Mensch ماشین مادر پلتفرم چند نفره را نشان می دهد

Maschinen-Mensch ماشین مادر پلتفرم چند نفره را نشان می دهد

Maschinen-Mensch، یک استودیوی توسعه‌دهنده مستقل پشت Curious Expedition و Curious Expedition 2، از جدیدترین پروژه خود رونمایی کرد. عنوان این بازی Mother_Machine است و در حال تبدیل شدن به یک بازی پر هرج و مرج و چندنفره اکشن-پلتفورمر سرکش با عناصر RPG است. پاشیده شده است.

این بازی دارای پس‌زمینه‌ها و موجودات پر جنب و جوش است، با گابلین‌های پر هرج و مرج که می‌توانید به‌عنوان یک ربات وحشی و معیوب مادر گرملین‌ها بازی کنید، و همه این‌ها در یک اکشن همکاری رویه‌ای ایجاد می‌شوند.

Mother Machine در Unreal Engine 5  ساخته شده است هدفش این است که محدودیت‌های محتوای تولید شده رویه‌ای در بازی را افزایش دهد. این بازی یک پلتفرم اکشن co-op یک به چهار نفره است که عناصر RPG زیادی را در شبکه های غار یک مستعمره فضایی متروکه در خود دارد.

بازیکنان می‌توانند با در دست گرفتن کنترل «گرملین‌های آشوب»، که به طور مداوم به سمت مرگ فرستاده می‌شوند، بازی را انجام دهند تا بارها توسط مادر ربات معیوب خود احیا شوند. هدف جستجو برای یافتن منابع و فناوری جدید و یافتن پاسخ برای تاریک ترین اسرار سیاره ای است که در آن زندگی می کنند.

برای افزودن عمق بیشتر به بازی گرملین‌ها، بازیکنان می‌توانند گرملین خود را جهش دهند و به طیف وسیعی از توانایی‌ها دسترسی داشته باشند تا به آنها کمک کند در سیستم غار زنده بمانند. این جهش‌ها همچنین می‌توانند به تغییر سختی بازی کمک کنند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند که سبک بازی خود را انتخاب کنند.

این بازی دارای ویژگی‌های آسانی می‌باشد که بازیکنان می‌توانند در هر زمانی به دیگران ملحق شوند، صرف نظر از اینکه در بازی چه می‌کنند. پیوستن به بازی به هرج و مرج و رقابت بین بازیکنان می‌افزاید.

Mother Machine به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت پخش مجدد بالایی داشته باشد و بازیکنان می‌توانند لحظاتی صمیمانه را با پیشرفت رضایت‌بخش تجربه کنند.

در پاسخ به این اعلامیه، مدیر عامل Maschinen-Mensch Riad Djmelli گفت: “در Maschinen-Mensch، ساخت بازی هایی با گیم پلی رویه ای نوآورانه در DNA ما وجود دارد. پس از موفقیت Curious Expedition 1 و 2، تیم ما به بیش از حد افزایش یافته است. 20 فرد بسیار با استعداد اکنون، ما مشتاق هستیم که رویکرد خود را به ژانر اکشن RPG با IP جدید خود، Mother Machine ارائه دهیم.»

Maschinen-Mensch بسیار موفق است و بیش از 500000 نسخه از Curious Expedition را در همه پلتفرم‌ها به فروش رساند. Johannes Kristmann و Riad Djmelli این استودیو را در سال 2014 تأسیس کردند و فضای استودیو مشترک آنها در برلین است.

maschinen mensch d985d8a7d8b4db8cd986 d985d8a7d8afd8b1 d9bed984d8aad981d8b1d985 da86d986d8af d986d981d8b1d987 d8b1d8a7 d986d8b4d8a7d986 d985 66bbdec11fbc7

در حال حاضر، Mother Machine تاریخ انتشار ندارد، اما همانطور که در صفحه فروشگاه Steam بیان شده است، به طور آزمایشی در سه ماهه اول 2025 منتشر خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا