اخبار روزاقتصاد

Glassnode می گوید که کریپتو با بزرگترین روند نزولی چرخه روبرو است

Glassnode می گوید که کریپتو با بزرگترین روند نزولی چرخه روبرو است

تحلیلگران می گویند از آنجایی که بازارهای رمزنگاری با بزرگترین رکود چرخه خود روبرو هستند، سرمایه گذاران بلند مدت به طور فزاینده ای دارایی های خود را حفظ می کنند.

بیت کوین (BTC) با مهم ترین روند نزولی دست و پنجه نرم می کند. چرخه فعلی، اما داده های اخیر نشان دهنده تغییر به سمت یک پایگاه سرمایه گذار صبورتر و انعطاف پذیرتر است. طبق گزارش Glassnode در آگوست. در 13، بازار “بزرگترین روند نزولی چرخه” خود را به دنبال یک دوره طولانی توزیع تهاجمی توسط سرمایه گذاران تجربه می کند.

با وجود شرایط چالش برانگیز، روند رو به رشدی در بین دارندگان بلندمدت وجود دارد که به جای فروش دارایی‌های خود را حفظ می‌کنند، که نشان‌دهنده تغییر رفتار سرمایه‌گذاران به سمت «هدرینگ» است.


Crypto faces largest downtrend of cycle, says Glassnode - 1
امتیاز انباشت روند بیت کوین بر اساس گروه | منبع: Glassnode
< /شکل>

امتیاز روند انباشت که الگوهای انباشت در سطح بازار را اندازه گیری می کند، به بالاترین مقدار ممکن خود یعنی 1.0 رسیده است که نشان دهنده بازگشت به انباشت است. Glassnode گزارش می دهد که این گروه اکنون “به یک اولویت برای HODLing بازگشته است، با حجم کل +374000 BTC در سه ماه گذشته به وضعیت LTH مهاجرت کرده است.”

قیمت بیت کوین علیرغم فروش قوی باقی می ماند

علی‌رغم فروش‌های تهاجمی طبق گفته شرکت تحقیقاتی بلاک چین، از آوریل تا جولای، قیمت نقدی بیت کوین بالاتر از مبنای هزینه سرمایه گذار فعال باقی مانده است که نشان دهنده قدرت تداوم بازار است.


Crypto faces largest downtrend of cycle, says Glassnode - 2
متریک CVD نقطه بیت کوین | منبع: Glassnode
< /شکل>

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که متریک دلتای حجم تجمعی نقطه‌ای تنظیم‌شده منفی بوده است، که منعکس‌کننده فشار خالص پایدار در سمت فروش است. Glassnode می‌گوید، با این وجود، نسبت ریسک فروش LTH در «سطح پایین‌تری» در مقایسه با شکست‌های تاریخی قبلی باقی می‌ماند، که به این معناست که میزان سود گرفته شده توسط گروه LTH «نسبت به چرخه‌های قبلی بازار نسبتاً کوچک است».

شرکت افزود: “این همچنین استنباط می‌کند که این گروه قبل از افزایش فشار توزیع منتظر قیمت‌های بالاتر هستند.”

با قیمت بیت کوین قرار دارد، به نظر می رسد سرمایه گذاران قبل از تعدیل دارایی های خود منتظر “>

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا