حوادث

معجزه در زنده ماندن دختر سقوط کرده از وسایل شهربازی هشتگرد / پدر عسل : بیمارستان جهنم بود به زور عسل را ترخیص کردیم

معجزه در زنده ماندن دختر سقوط کرده از وسایل شهربازی هشتگرد / پدر عسل : بیمارستان جهنم بود به زور عسل را ترخیص کردیم

به گزارش رکنا، سید حمید حسینی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی هشتگرد در درباره ی این حادثه  به خبرنگار رکنا گفت: ساعت ۲۲:۵۲ شامگاه 10 مرداد با مرکز آتش نشانی تماس گرفته شد و خیلی زود نزدیک ترین نزدیکترین اکیپ آتش نشانی برای نجات دختر نوجوان به محل حادثه که شهربازی مادر واقع در ساوجبلاغ است حضور یافتند.

وقتی اکیپ آتش نشانی در محل حضور یافتند با سقوط دختر ۱۷ساله ای به نام عسل روبرو شدند که از دستگاه بازی هوایی دوار سقوط کرده بود.

دختر جوان درکمترین زمان ممکن تلاش تیم پزشکی اورژانس به بیمارستان امام جعفر صادق نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

از آنجایی که سطح هوشیاری بیمار پایین بود پس از اقدامات اولیه درمانی بیمار به بیمارستان مجهزتر به کرج یعنی بیمارستان شهید مدنی منتقل شد و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است.

مهندس میرغفاری معاون فرهنگی شهرداری ساوجبلاغ دراین باره گفت:  مسئولیت تمامی وسایل مکانیکی بازی در شهربازی کاملا شخصی است و دراین رابطه شهرداری هیچ مسئولیتی ندارد.

وی با بیان اینکه این نخستین بار است که شاهد این حادثه در شهربازی هستیم گفت: آنچه مسلم است ایمنی و استاندار بودن وسایل مکانیکی بازی در سربازی قطعا از سوی مشکل شهربازی تحت نظارت قرار داشته است اما با این وجود با توجه به ورود دادستانی و اهمیت ماجرا شهربازی پلمپ شده و کارشناسان مربوطه به بررسی دقیق علت این حادثه پرداختند.

میر غفاری با اظهار اینکه علاوه بر استاندار بودن وسایل بازی احتیاط خود افراد در استفاده ازاین وسایل بسیار اهمیت دارد بستن کمربند های ایمنی و زنجیرهای محافظتی و سایر موارد قطعا از بروز حوادث پیشگیری می کند.

 به گزارش رکنا پس از وقوع این حادثه دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ شخصا این موضوع را تحت بررسی قرار داده و درنخستین گام  پلمب شهر بازی را در دستوربازرسان قرار داد.

حمید غلامی درباره ی حادثه سقوط دختر ۱۷ ساله از وسایل بازی در شهر بازی «پارک مادر» شهرستان ساوجبلاغ گفت: بلافاصله پس اطلاع از این حادثه، دستور پلمب و بررسی ابعاد و جزئیات اتفاق به نیروی انتظامی توسط دادستانی صادر شد.

معجزه در زنده ماندن دختر نوجوان

پدر عسل درحالیکه از نجات دخترش از این حادثه ناگهانی خوشحال بود ضمن تشکر از زحمات کادر درمان برای سلامتی وبهبود حال دخترش گفت:در این مدت عوامل شهرداری و همچنین دادستانی پیگیر ماجرا بودند.

پس از بررسی کارشناسان مشخص شد ناظر وسیله بازی خودش را مسئول این حادثه عنوان کرده است  و مدعی شد که سهل انگاری او در استفاده از وسیله بازی توسط شهروندان باعث این حادثه شده است.

پدر عسل درحالیکه اشک شوق در چشمانش حلقه زده بود گفت: وقتی با اتفاقی که برای تنها فرزندم پیش آمده بود روبرو شدم دنیا بر روی سرمان خراب شد او دربخش مراقبت‌های ویژه بستری بود و نمیدانستیم چه سرنوشتی در انتظارمان است.

خوشبختانه با عنایت خداوند وتلاش کادر درمان عسل حالش بهتر شد اگرچه شرایط او چندان برای ترخیص مساعد نبود اما گرمای بیش از حد اتاق های بستری بیمارستان مدنی کرج شرایط را برای عسل دشوار کرده بود بنابراین تصمیم گرفتیم او را از بیمارستان به خانه ببریم .

در بیمارستان اتاق های بخش های درمانی کولر ها خاموش است و بیشتر مردم با پنکه های شخصی به داد بیماران خود رسیده اند و این مسله خیلی تعجب برانگیز است .

با توجه به تاکید دادستان محترم هشتگرد دخترم را به پزشکی قانونی بردم تا صدمات ناشی از این حادثه توسط،کارشناسان پزشکی قانونی مورد ارزیابی قرار بگیرد. عسل در حال حاضر به شدت درد دارد و دچار کوفتگی های متعدد در ناحیه کمر ودست و پا شده و هنوز قادر به انجام فعالیت های روزانه خود نیست . اما با این حال من و مادرش از اینکه دخترمان را دوباره به خودمان برگرداند شکر گذار هستیم.

پدر عسل همچنین از تلاش های همه ی مسئولین و همچنین ابراز همدردی و دعای خیر سایر هموطنان قدردانی کرد.

عسل دختر ۱۷ساله

 

 

 

منبع :رکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا