ورزش

جنون وینیسیوس؛ ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ یورو در سال برای ستاره رئال‌مادرید/ دستمزد عجیب و غریب ستاره برزیلی!

جنون وینیسیوس؛ ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ یورو در سال برای ستاره رئال‌مادرید/ دستمزد عجیب و غریب ستاره برزیلی!

باشگاه الاهلی عربستان سعودی به وینیسیوس جونیور بزرگترین قرارداد تاریخ ورزشی را پیشنهاد کرده است. ستاره رئال مادرید فصل گذشته در ۳۹ بازی ۲۴ گل به ثمر رساند و ۱۱ پاس گل داد و به تیمش کمک کرد تا جام‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد. او یکی از مدعیان اصلی توپ طلا است که به همراه جود بلینگام و خرید جدید مادریدی‌ها کیلیان امباپه یکی از قدرتمندترین خطوط حمله تاریخ اخیر را تشکیل می‌دهد.

اما عربستان سعودی با پیشنهادی سرسام‌آور سعی در وسوسه کردن او و رئال مادرید دارد. ارقام پیشنهادی حیرت‌انگیز هستند: تقریبا ۴۰۰ میلیون یورو در سال، ۳۰ میلیون یورو در ماه، ۱ میلیون یورو در روز، و تقریبا ۱۲ یورو در ثانیه. شروط دیگری نیز در این معامله گنجانده شده که تا سال ۲۰۲۹ ادامه خواهد داشت. وینیسیوس در صورت قبول این قرارداد، سفیر پیشنهادی عربستان برای جام جهانی ۲۰۳۴ خواهد بود.

شرایط گفته شده و باید رسماً ارائه شوند، و در صورت قبول این پیشنهاد وینیسیوس از نظر درآمد از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی فراتر می‌رود و همچنین بالاتر از شوهی اوهتانی، فوق‌ستاره بیسبال که در دسامبر ۲۰۲۳ یک قرارداد ۷۰۰ میلیون دلاری با لس‌آنجلس داجرز منعقد کرد، قرار می‌گیرد.

در همین رابطه: جاه‌طبی عربستانی‌ها تبدیل به پررویی شد/ بمب فوتبال آسیا عمل نمی‌کند؛ وینیسیوس را می‌خواهید؟ یک میلیارد یورو!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا