اخبار روزاقتصاد

TeraWulf علیرغم کاهش بیش از 20 درصدی تولید بیت کوین، 130 درصد رشد درآمد دارد

TeraWulf علیرغم کاهش بیش از 20 درصدی تولید بیت کوین، 130 درصد رشد درآمد دارد

TeraWulf استخراج‌کننده بیت‌کوین علیرغم کاهش بیش از 20 درصدی تولید کریپتو، 130 درصد افزایش درآمد در سه ماهه دوم را گزارش کرده است.

TeraWulf Inc.، یک شرکت عمومی استخراج بیت کوین مستقر در ایالات متحده، نتایج مالی سه ماهه دوم خود را اعلام کرده است و علیرغم کاهش تولید بیت کوین.

در تاریخ 12 اوت شرکت بیانیه مطبوعاتی، درآمد آن از 15.5 میلیون دلار در سه ماهه مشابه سال گذشته به 35.6 میلیون دلار افزایش یافت، در حالی که سود ناخالص از 10.3 میلیون دلار به 21.7 میلیون دلار افزایش یافت. در بیانیه مطبوعاتی آمده است، با این حال، حاشیه سود ناخالص از 66.9 درصد به 60.9 درصد کاهش یافته است.

بیت کوین خود استخراج شده TeraWulf در سه ماهه دوم 21.4 درصد کاهش یافت و در مجموع به 699 رسید (BTC< /a>) در سراسر تاسیسات Lake Mariner و Nautilus Cryptomine خود، که شرکت آن را به افزایش دشواری استخراج و افزایش هزینه های برق نسبت داد.

از نظر عملیاتی، TeraWulf زیرساخت های خود را با تکمیل سایت در تاسیسات Lake Mariner گسترش داد و ظرفیت استخراج خود را به 245 مگاوات و 10 EH/s افزایش داد. ساخت و ساز دیگری در حال انجام است که انتظار می رود تا سه ماهه اول 2025 50 مگاوات دیگر اضافه شود. این شرکت همچنین در حال پیشرفت در پروژه های محاسباتی با کارایی بالا و هوش مصنوعی است، از جمله خرید اخیر یک کلاستر 128 GPU.

هدف استخراج کنندگان بیت کوین بخش هوش مصنوعی

شرکت ماینینگ بیت کوین قصد خود را برای ورود به بخش هوش مصنوعی در اوایل جولای با بازپرداخت وام مدت دار 77.5 میلیون دلاری خود پیش از موعد مقرر اعلام کرد و بدین ترتیب تمام بدهی های معوق را تسویه کرد. در آن زمان، شرکت مستقر در مریلند اعلام کرد قصد دارد از هوش مصنوعی مولد برای بهینه سازی هزینه ها و جریان های مالی استفاده کند.

TeraWulf تنها شرکت استخراج رمزنگاری نیست که به دنبال تنوع بخشیدن به تجارت خود با تمرکز بر حوزه‌های جدید است، اگرچه سودآوری دوبرابر کردن هوش مصنوعی هنوز دیده نشده است. در ماه جولای، سهام استخراج کننده بیت کوین استرالیایی Iris Energy 14٪ کاهش یافت پس از اینکه Culper Research توانایی این شرکت را برای ارائه کامپیوترهای با عملکرد بالا برای هوش مصنوعی زیر سوال برد.

در گزارشی، کالپر گفت که ساخت Childress پرچم‌دار Iris «بدون ویژگی‌های متعددی که برای برنامه‌های HPC حیاتی هستند»، افزود که مدیریت شرکت – مدیر عامل Iris، دانیل رابرتز و برادرش ویل – شروع به فروش سهام خود کرده‌اند. از فوریه، که اولین بار از زمانی که Iris عمومی شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا