اخبار روزفناوری

ال‌جی اپل را مجبور به پرداخت پس از هزینه‌های سرسام‌آور و لغو پروژه MicroLED برای اپل واچ کرد

ال‌جی اپل را مجبور به پرداخت پس از هزینه‌های سرسام‌آور و لغو پروژه MicroLED برای اپل واچ کرد

طبق گزارش‌ها، اپل در نظر داشت اپل واچ با نمایشگر microLED را با هدف دور شدن از پنل‌های OLED طولانی مدت در نظر گرفته است. با این حال، ظاهراً این شرکت به دلیل مشکلات فنی و محدودیت‌های احتمالی زنجیره تامین، برنامه‌های خود را لغو کرد که باعث شد شرکت از برنامه‌های خود صرف نظر کند. اپل ال جی را به عنوان تامین کننده اصلی میکرو ال ای دی خود انتخاب کرد و پس از لغو محصول، هزینه های سنگینی را متحمل شد. ال‌جی اکنون به دلیل هزینه‌های مربوط به آزمایش و تولید پنل‌ها به دنبال غرامت از اپل است.

ال‌جی از اپل می‌خواهد هزینه‌های توسعه microLED را بپردازد، زیرا سازنده آیفون فناوری اپل واچ را لغو کرده است

همانطور که توسط برگزیدگان. تامین کننده ۱۴ پتنت را در ایالات متحده خریداری کرد تا این فناوری را از نمایشگر Ultra تایوان ایمن کند و تمام هزینه تا کنون بدون توجه مانده است. باید دید که اپل چگونه به این ادعاها پاسخ خواهد داد و آیا ال جی تامین کننده اصلی نمایشگرهای OLED آیفون است.

علاوه بر این، LG تجهیزات خود را از Gumi در Gyeongsangbuk-do به Paju در Gyeonggi-do، از جمله هزینه های حمل و نقل بیشتر، انتقال داد تا فضایی را برای فرآیند backplane microLED حفظ کند. تامین کننده همچنین یک کارگروه تخصصی را برای کار بر روی پروژه استخدام کرد و مشخص نیست که آیا پرسنل پس از لغو مجددا تعدیل شده اند یا مجبور به ترک کار شده اند.

طبق گزارش‌ها، ال‌جی میلیاردها وون هزینه کرده است تا برای نمایشگرهای microLED اپل برای اپل واچ آماده شود. گزارش شده است که اپل از قابلیت اقتصادی فناوری نمایشگر جدید با وجود آشکار بودن آن بی اطلاع بوده است. مزایایی نسبت به پنل های OLED استاندارد که هنوز هم بهتر از نمایشگرهای LCD هستند. پنل‌های microLED روشن‌تر و دقیق‌تر از پنل‌های OLED سنتی هستند، اما همچنین بسیار گران‌تر هستند که احتمالاً قیمت اپل واچ را نیز افزایش می‌داد.

d8a7d984d8acdb8c d8a7d9bed984 d8b1d8a7 d985d8acd8a8d988d8b1 d8a8d987 d9bed8b1d8afd8a7d8aed8aa d9bed8b3 d8a7d8b2 d987d8b2db8cd986 66bad197d7161

انتظار می رفت اپل انتقال میکرو ال ای دی خود را با اپل واچ آغاز کند و زمانی که این فناوری در تولید و هزینه شتاب گرفت، آن را به سری آیفون و آی پد منتقل می کرد. . مشخص نیست که آیا این شرکت برای همیشه از نمایشگرهای microLED کنار می‌رود یا اینکه این فناوری را برای روز بعد رزرو می‌کند. در حال حاضر، ال جی به دنبال جبران هزینه های توسعه و اضافی از اپل است، اما باید دید آیا سازنده آیفون پرداخت می کند یا معامله دیگری انجام می دهد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا