اخبار روزفناوری

این ترفند فوق العاده به شما امکان می دهد یک تماس قطع شده را در آیفون خود جعل کنید

این ترفند فوق العاده به شما امکان می دهد یک تماس قطع شده را در آیفون خود جعل کنید

اگر تا به حال با موقعیتی برخورد کرده اید که بخواهید بدون اینکه بی ادبانه به نظر برسید، تماس را در آیفون خود پایان دهید، ما فقط ترفندی داریم که به شما امکان می دهد این کار را با حداقل احساس گناه انجام دهید. همه ما فقط با یک تکنیک برای پایان دادن به تماس آشنا هستیم، و آن قطع کردن تماس است، اما با توجه به اینکه طرف مقابل می‌داند که شما عمداً تماس را قطع کرده‌اید، بی‌ادب به نظر می‌رسد. خوب، یک ترفند کوچک وجود دارد که به شما امکان می دهد یک تماس قطع شده را در آیفون خود جعل کنید، و ما به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید این کار را انجام دهید،

چگونه بدون اینکه بی ادب به نظر برسیم، تماس را در آیفون خود پایان دهید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اگر تلفن را قطع کنید، طرف مقابل پیام “تماس پایان یافت” را دریافت می کند، به این معنی که شما عمداً تماس را در میانه مکالمه قطع کرده اید. . اگر تماس به دلیل مشکلات شبکه یا پوشش ضعیف قطع شود، شخص دیگر پیام “تماس انجام نشد” را دریافت می‌کند و به او اطمینان می‌دهد که تماس به‌طور تصادفی قطع شده است.

خب، راهی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید یک تماس قطع شده را جعل کنید، و به همان اندازه که به نظر می‌رسد آسان است. شما حتی برای انجام این کار نیازی به یک برنامه شخص ثالث ندارید، زیرا همه چیز در مرکز کنترل قرار دارد. به سادگی دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا یک تماس قطع شده را در آیفون خود جعل کنید. هنگام تماس تلفنی حتماً مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1: در حین تماس تلفنی، به سادگی Control Center را با کشیدن انگشت از گوشه سمت راست بالای نمایشگر به پایین بیاورید.

مرحله ۲: پس از انجام این کار، به سادگی روی حالت هواپیما ضربه بزنید. این اطمینان حاصل می کند که آیفون شما از انواع شبکه ها، Wi-Fi و تلفن همراه قطع شده است.

How to fake a dropped call on iPhone through Control Center

این تمام کاری است که برای جعل کردن تماس قطع شده باید انجام دهید، و فرد طرف مقابل پیام “تماس انجام نشد” را به جای “تماس پایان یافت” را مشاهده خواهد کرد. قوی>”. فعال کردن حالت هواپیما را می توان از طریق برنامه تنظیمات و همچنین مرکز کنترل انجام داد. سریعترین راه از طریق مرکز کنترل است، زیرا دقیقاً روی نوک انگشت شما قرار دارد و هر زمان که بخواهید می توانید به آن دسترسی داشته باشید. بهترین بخش در مورد این تکنیک این است که بر روی تماس های تلفن همراه و همچنین تماس هایی که از طریق برنامه های پیام رسانی اینترنتی مانند WhatsApp انجام می شود، کار می کند.

d8a7db8cd986 d8aad8b1d981d986d8af d981d988d982 d8a7d984d8b9d8a7d8afd987 d8a8d987 d8b4d985d8a7 d8a7d985daa9d8a7d986 d985db8c d8afd987d8af 66ba993eeb99f

پس از پایان تماس، می‌توانید حالت هواپیما را خاموش کنید تا استفاده خود را از سر بگیرید. وقتی دکمه هواپیما را فعال می‌کنید نارنجی می‌شود و وقتی آن را غیرفعال می‌کنید خاکستری می‌شود. این ترفند جذاب را چگونه دوست داشتید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا