ورزش

بهترین بازیکن لیگ برتر را شما انتخاب کنید

بهترین بازیکن لیگ برتر را شما انتخاب کنید

به گزارش خبرورزشی، در آستانه آغاز لیگ برتر بیست و چهارم، سازمان لیگ مراسم برترین های لیگ بیست و سوم را برگزار کرد که در پایان این مراسم، رامین رضاییان به عنوان مرد سال و بازیکن برتر لیگ بیست و سوم انتخاب شد.

حالا خبرورزشی قصد دارد در سومین نظرسنجی این هفته با همکاری شما مخاطبان نازنین، بهترین بازیکن لیگ برتر بیست و سوم را انتخاب و معرفی کند.

برای این کار ۸ گزینه در نظر گرفته ایم که مطابق حروف الفبا معرفی می کنیم؛ ریکاردو آلوز آقای پاس گل از تراکتور، اوستون اورونوف از پرسپولیس، مهدی ترابی از پرسپولیس که حالا پیراهن تراکتور را می پوشد، ابوالفضل جلالی، یکی از دو پاسور برتر فصل بیست و سوم و سید حسین حسینی، دروازه بان برتر فصل هر دو از استقلال، رامین رضاییان از سپاهان که به استقلال پیوسته، گئورگی گولسیانی از پرسپولیس و شهریار مغانلو از سپاهان که حالا در امارات است.

از این جمع ۸ نفره شما می توانید به یک بازیکن رای بدهید و ستاره لیگ برتر بیست و سوم را انتخاب کنید. نظرسنجی در صفحه اول رسانه خبرورزشی و در تمام صفحه های این پایگاه خبری درج شده و شما می توانید خیلی راحت رای خود را ثبت کنید.

ناراضی های المپیک ۲۷ درصد، کاملا راضی ها ۱۶ درصد

نظرسنجی قبلی خبرورزشی اما به بررسی عملکرد ایران در المپیک اختصاص داشت. از کاربران و مخاطبان عزیز خبرورزشی پرسیده بودیم؛  عملکرد کاروان ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

در این نظرسنجی که کمتر از یک روز ادامه داشت، بیش از ۶۰ هزار نفر شرکت کردند که از این جمع ۳۰ درصد، عملکرد کاروان ورزش ایران را متوسط ارزیابی کردند، بیش از ۲۷ درصد معتقد بودند این عملکرد خوب بوده و ۲۷ درصد هم رای به گزینه ضعیف دادند یعنی اعتقادشان این بود که کاروان ورزش ما ضعیف کار کرده است و در نهایت ۱۶ درصد هم به گزینه عالی رای دادند و اعتقاد داشتند این ۱۲ مدالی که در مجموع به دست آوردیم عالی بوده است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا