چطوری میشهفناوری

5 راه آسان برای رفع خطای Giffgaff 38

5 راه آسان برای رفع خطای Giffgaff 38


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

Tooltip Icon

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

بسیاری از کاربران از دریافت خطای 38 در Giffgaff شکایت کرده‌اند، یا پیام‌های شما هنگام تلاش برای ارسال متن، خطا ارسال نمی‌کنند.

در این راهنما، دلایل این مشکل را مورد بحث قرار می‌دهیم و راه‌حل‌های توصیه‌شده کارشناسان WR را برای رفع مشکل در کمترین زمان ارائه می‌کنیم.

چه چیزی باعث خطای 38 در Giffgaff می شود؟

  • شما شماره یا کد منطقه را اشتباه وارد کرده اید.
  • ممکن است اعتبار تلفن تمام شده باشد.
  • مشکلات سیگنال شبکه.

چگونه می توانم کد خطای 38 را در Giffgaff برطرف کنم؟

قبل از درگیر شدن در مراحل عیب‌یابی پیشرفته برای رفع خطای 38 در Giffgaff، باید بررسی‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • وضعیت سرور Giffgaff را بررسی کنید، سپس دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید و آن را در حالت هواپیما قرار دهید، سپس منتظر بمانید و آن را خاموش کنید. آن را 5-6 بار تکرار کنید.
  • شماره ذکر شده را دوبار بررسی کنید و فراموش نکنید که کد کشور را به درستی ذکر کنید. اگر این مشکل را برای شماره خاصی مشاهده کردید، آن را از مخاطبین و سابقه پیام خود حذف کنید.
  • اگر اخیراً سیم کارت Giffgaff را دریافت کرده‌اید، 24 ساعت صبر کنید تا به طور کامل فعال شود و از برنامه پیام‌رسانی پیش‌فرض استفاده کنید و در صورت نصب، سایر موارد را حذف کنید.

1. قدرت شبکه تلفن همراه خود را بررسی کنید

Check your mobile network strength -error code 38 on Giffgaff

مطمئن شوید که دستگاه تلفن همراه شما نوارهای شبکه را نمایش می‌دهد و اتصال اینترنت قوی و بدون وقفه دارد.

اگر از داده تلفن همراه استفاده می‌کنید، با استفاده از مرورگر یا هر برنامه دیگری که از اینترنت استفاده می‌کند، بررسی کنید که آیا این داده‌ها کار می‌کند. همچنین می توانید سعی کنید به مکان دیگری بروید تا پوشش شبکه بهتری داشته باشید.

در صورتی که تلفن شما بدون Wi-Fi کار نکند، ممکن است نشان دهنده وجود مشکل باشد. با اتصال تلفن همراه یا داده تلفن همراه؛ برای اطلاعات بیشتر این راهنما را بخوانید.

2. شماره مرکز پیام خود را

تأیید کنید

Note icon
توجه

مراحل ذکر شده برای هر روش برای دستگاه های Android ممکن است بسته به دستگاهی که استفاده می کنید کمی متفاوت باشد.

اندروید

  1. برنامه پیامک را از صفحه اصلی پیدا کنید.
  2. روی نماد نمایه خود ضربه بزنید، سپس تنظیمات پیام را انتخاب کنید.Message settings  -error code 38 giffgaff
  3. روی پیشرفته کلیک کنید.Advanced settings 1
  4. SMSC را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید، سپس شماره زیر آن را بررسی کنید.Edit SMSC
  5. اگر +44 78020 02606 نیست، اکنون می توانید شماره مرکز پیام را ویرایش کنید. برای انجام این کار، صفحه کلید را روی صفحه باز کنید و *#*#4636#*#*
  6. را تایپ کنید.

  7. دستورالعمل‌های روی صفحه را برای تغییر آن دنبال کنید، سپس برای تأیید روی OK ضربه بزنید.

اکنون سعی کنید یک پیام به همان شماره ارسال کنید و بررسی کنید که آیا گیرنده پیام‌ها را دریافت کرده است. اگر نه، برنامه پیامک خود را به عنوان برنامه پیام‌رسانی پیش‌فرض تنظیم کنید.

iPhone

  1. روی نماد تماس از سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید.Call - Fix Giffgaff Error 38
  2. Keypad را از گزینه های موجود در پایین انتخاب کنید و شماره زیر را تایپ کنید و سپس +44 78020 02606 (شماره مرکز خدمات پیام کوتاه Giffgaff) –  **5005*7672*+44 78020 02606Keypad

اگر این شماره مرکز پیامک برای شما کار نمی‌کند، باید با خدمات مشتری تماس بگیرید و شماره را بخواهید، زیرا گاهی اوقات ممکن است برای برخی از دستگاه‌ها متفاوت باشد.

3. یک روم دستی انجام دهید

اندروید

  1. روی تنظیمات از صفحه اصلی ضربه بزنید.Settings - error code 38 giffgaff  
  2. به شبکه های تلفن همراه بروید.5 d8b1d8a7d987 d8a2d8b3d8a7d986 d8a8d8b1d8a7db8c d8b1d981d8b9 d8aed8b7d8a7db8c giffgaff 38 66ba5679e6691
  3. روی سیم کارتی که استفاده می‌کنید کلیک کنید.5 d8b1d8a7d987 d8a2d8b3d8a7d986 d8a8d8b1d8a7db8c d8b1d981d8b9 d8aed8b7d8a7db8c giffgaff 38 66ba567ac6b8a
  4. روی برنده ضربه بزنید.5 d8b1d8a7d987 d8a2d8b3d8a7d986 d8a8d8b1d8a7db8c d8b1d981d8b9 d8aed8b7d8a7db8c giffgaff 38 66ba567c05a41  
  5. سوئیچ کنار انتخاب خودکار را خاموش کنید، سپس کلیک کنید خاموش  برای تأیید.5 d8b1d8a7d987 d8a2d8b3d8a7d986 d8a8d8b1d8a7db8c d8b1d981d8b9 d8aed8b7d8a7db8c giffgaff 38 66ba567d0e57f
  6. اکنون، دستگاه شما شبکه ای را جستجو می کند و شبکه ای غیر از Giffgaff، O2-UK، یا Tesco.
  7. به محض بستن منوی  تنظیمات ، تلفن شما شبکه نخواهد داشت.  
  8. فرآیند را تکرار کنید و اکنون O2-UK را به عنوان شبکه تلفن همراه خود انتخاب کنید. اگر به خارج از کشور سفر می کنید، روی انتخاب خودکار ضربه بزنید.

این مراحل شماره مرکز پیام را به اجبار به روز می کند. می توانید از روش بالا برای بررسی و تأیید استفاده کنید.

iPhone

  1. روی تنظیمات ضربه بزنید.Settings -Fix Giffgaff Error 38
  2.  شرکت مخابراتی یا سرویس تلفن همراه را انتخاب کنید.Mobile service - Fix Giffgaff Error 38
  3. به  انتخاب شبکه بروید.Network selection -
  4. سوئیچ کنار خودکار را خاموش کنید. سپس لیستی از شبکه های موجود را دریافت خواهید کرد. هر شبکه دیگری را به صورت دستی انتخاب کنید.Automatic - Select the network
  5. اجازه دهید دستگاه شبکه دیگری را پیدا کند. در انجام این کار شکست خواهد خورد. روند را تکرار کنید و O2-UK را انتخاب کنید یا انتخاب خودکار را انتخاب کنید.

4. موجودی اعتبار تلفن و پیامک خود را بررسی کنید

  1. روی نماد تماس از سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید.Call - Fix Giffgaff Error 38
  2. صفحه‌کلید خود را باز کنید و *100*5# را شماره‌گیری کنید تا ببینید چه تعداد متن دارید. با این حال، اگر یک کیف متنی نامحدود را انتخاب کرده اید، مجبور نیستید این کار را انجام دهید.
  3. برای بررسی اعتبار تلفن برای ارسال پیامک، صفحه کلید را دوباره باز کنید و *100# را فشار دهید تا موجودی اعتبار تلفن را به شما نشان دهد.

در صورتی که اعتبار تلفنی یا متنی کافی ندارید، باید آن را شارژ کنید تا مطمئن شوید که بودجه کافی برای جلوگیری از این مشکل دارید.

5. یک ریست نرم روی گوشی خود انجام دهید

اندروید

  1. دکمه روشن/خاموش را نگه دارید و دکمه بالا و پایین صدا را به طور همزمان فشار دهید تا تلفن شما راه اندازی مجدد شود.
  2. پس از بوت شدن تلفن، سعی کنید دوباره پیام را ارسال کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل همچنان وجود دارد یا خیر.

iPhone

  1. دکمه افزایش صدا را فشار داده و به سرعت رها کنید.
  2. دکمه کاهش صدا را فشار داده و رها کنید.Reset your phone  - Giffgaff error 38
  3. دکمه Side را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل را مشاهده کنید. هنگامی که ظاهر شد، دکمه را رها کنید.

دریافت کد خطای 38 هنگام استفاده از سیم کارت GiffGaff می تواند شما را ناامید کند، به خصوص زمانی که نیاز فوری به ارسال پیام دارید.

برای رفع آن، ابتدا وضعیت سرور GiffGaff را بررسی کنید تا مطمئن شوید که شماره مرکز پیام ذکر شده صحیح است و اعتبار متن و تلفن کافی دارید.

برای جلوگیری از کد خطای 38 هنگام ارسال پیامک با استفاده از سیم کارت GiffGaff، مطمئن شوید که تلفن شما دارای نوارهای شبکه است و شماره مرکز پیام نیز باید صحیح باشد.

در صورتی که رایانه شما دارای قابلیت‌های داخلی eSIM باشد، < /a>می توانید برای بررسی مشکل از سیم کارت ویندوز 11 خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، این راهنمای نحوه فعال یا غیرفعال کردن آن را بخوانید.

در صورتی که با مشکلات پیام رسانی دیگری مواجه هستید، مانند از ایجاد پیام‌ها مسدود شده‌اید، این راهنما را بخوانید تا دلایل و راه‌حل‌های ساده را بیاموزید.

آیا مرحله ای را که به شما کمک کرد از دست دادیم؟ از ذکر آن در بخش نظرات زیر دریغ نکنید. ما با خوشحالی آن را به لیست اضافه خواهیم کرد.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا