چطوری میشهفناوری

نحوه اتصال و راه اندازی صفحه کلید Ubotie [ویندوز، مک، آیپد]

نحوه اتصال و راه اندازی صفحه کلید Ubotie [ویندوز، مک، آیپد]


خوانندگان به پشتیبانی از گزارش ویندوز کمک می کنند. در صورت خرید از طریق پیوندهای ما ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

Tooltip Icon

صفحه افشای ما را بخوانید تا دریابید که چگونه می‌توانید به گزارش Windows کمک کنید تا تیم تحریریه را حفظ کند بخوانید بیشتر

صفحه‌کلیدهای Ubotie به دلیل عملکرد آسان و ظاهر کلاسیک، در میان کاربران TikTok خشمگین شده‌اند. اما کاربران اغلب مطمئن نیستند که چگونه صفحه کلید Ubotie را متصل و تنظیم کنند، با توجه به اینکه اکثر مدل ها دکمه اختصاصی ندارند.

صفحه‌کلیدها و موس‌های Ubotie با Windows، Mac، دستگاه‌های Android، iPhone و iPad و سایر موارد سازگار هستند و در عرض یک دقیقه قابل اتصال هستند. بنابراین، بیایید مستقیماً به آن برویم!

چگونه صفحه کلید Ubotie را تنظیم کنم؟

ویندوز

  1. 2 باتری AAA را در شکاف اختصاصی در پشت صفحه‌کلید قرار دهید، چند ثانیه صبر کنید و سپس هر کلیدی را فشار دهید تا بیدار شود.
  2. اکنون، Fn + C را فشار دهید تا صفحه کلید در حالت جفت شدن قرار گیرد. چراغ قرمز به آرامی چشمک زن نشان می دهد که صفحه کلید وارد حالت جفت شدن شده است.Fn + C
  3. بعد، Windows + I را فشار دهید تا Settings در Windows PC باز شود، به بروید بلوتوث و دستگاه‌ها از قسمت سمت چپ، کلید ضامن Bluetooth را فعال کنید و روی افزودن دستگاه کلیک کنید.settingsBluetooth را از لیست گزینه ها انتخاب کنید.bluetooth
  4. صبر کنید تا ورودی Ubotie ظاهر شود، آن را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا فرآیند اتصال کامل شود.ubotie keyboard setup and connection

اکنون باید بتوانید از صفحه کلید استفاده کنید. به یاد داشته باشید، در اکثر مدل‌های کیبورد Ubotie دکمه پاور وجود ندارد و پس از ۱۵ دقیقه عدم فعالیت، به‌طور خودکار خاموش می‌شوند.

MacOS

  1. در حالی که باتری‌ها به صفحه‌کلید وصل هستند، Fn + C را فشار دهید تا حالت جفت‌سازی فعال شود.
  2. روی منوی Apple در نزدیکی بالا سمت چپ کلیک کنید، سپس System Preferences را انتخاب کنید و Bluetooth را از لیست گزینه‌ها انتخاب کنید.
  3. اگر قبلاً فعال نشده است، روی دکمه روشن کردن بلوتوث کلیک کنید.turn bluetooth on
  4. صبر کنید تا صفحه کلید Ubotie ظاهر شود، سپس روی اتصال کلیک کنید و منتظر بمانید تا فرآیند تکمیل شود.connect ubotie keyboard setup
  5. هنگامی که اتصال برقرار شد، Fn + E را فشار دهید تا به حالت MacOS بروید و اکنون صفحه کلید باید بدون مشکل کار کند.

iPad

  1. باتری ها را در صفحه کلید Ubotie قرار دهید و سپس Fn + C را فشار دهید تا آن را در حالت جفت شدن قرار دهید.
  2. در iPad خود، تنظیمات را باز کنید، از قسمت سمت چپ به بلوتوث بروید، سپس کلید را برای آن فعال کنید و روی اجازه اتصالات جدید ضربه بزنید. گزینه، در صورت موجود بودن.ubotie keyboard setup iPad
  3. وقتی صفحه‌کلید Ubotie شما در زیر لیست دستگاه‌ها ظاهر می‌شود، روی آن ضربه بزنید تا iPad در عرض چند ثانیه متصل شود.

شما می توانید به طور مشابه صفحه کلید Ubotie خود را در دستگاه های Android و iPhone راه اندازی کنید. بلوتوث و حالت جفت شدن را فعال کنید و سپس دستگاه ها را وصل کنید.

اگر صفحه کلید Ubotie وصل نمی شود، چه کاری می توانم انجام دهم ?

اگر صفحه‌کلید Ubotie از طریق بلوتوث وصل نمی‌شود، بررسی کنید که آیا از اتصال سیمی پشتیبانی می‌کند یا خیر و در این مدت از آن استفاده کنید. همچنین، بلوتوث را دوباره در دستگاه‌ها فعال کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که باتری ها به درستی در صفحه کلید Ubotie قرار گرفته اند و در حالت جفت شدن است.

به یاد داشته باشید، چراغ چشمک زن قرمز هم نشان دهنده شارژ کم باتری و هم حالت جفت شدن است. برای اولی به سرعت چشمک می زند و برای دومی به آرامی چشمک می زند. در نهایت، به‌روزرسانی درایورهای بلوتوث و جدیدترین درایورهای صفحه کلید را نصب کنید برای رفع افت های مداوم.

صفحه‌کلیدهای Ubotie با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شده‌اند و به سرعت متصل و راه‌اندازی می‌شوند. اگر ترکیبی از صفحه کلید و ماوس Ubotie دارید، گیرنده USB را در رایانه شخصی قرار دهید تا این دو به هم متصل شوند. و برای هر مشکلی، می توانید به دفترچه راهنمای همراه محصول مراجعه کنید.

قبل از رفتن، وقتی صفحه‌کلید روی رایانه شما کار نمی‌کند.

برای هر گونه سوال یا برای به اشتراک گذاشتن بررسی خود در مورد صفحه کلید Ubotie، نظر خود را در زیر ارسال کنید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا