ورزش

دلایل تحریم کنفرانس مطبوعاتی مدیرعامل و سرمربی استقلال خوزستان مشخص شد

دلایل تحریم کنفرانس مطبوعاتی مدیرعامل و سرمربی استقلال خوزستان مشخص شد

نشست خبری مدیر عامل و سرمربی استقلال خوزستان امروز در حالی برگزار شد که برخی از خبرنگاران خوزستانی حضور در این کنفرانس خبری را تحریم کردند.

نکته عجیب این نشست خبری جایی بود که کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به دلیل شرکت نکردن اغلب خبرنگاران اهوازی در نشست مطبوعاتی، ناچار شد روز کنفرانس با برخی دوستان خود در رادیو تماس بگیرد تا با حضور ورزشی‌ها و غیر ورزشی‌های رادیو و چند ادمین فضای مجازی سالن کنفرانس خالی نماند!

طبق ادعای یک خبرنگار ورزشی خوزستانی، دلایل اصلی تحریم کنفرانس مطبوعاتی مدیرعامل و سرمربی استقلال خوزستان به شرح زیر است:

اول آنکه در اقدامی زشت و زننده و شواف باشگاه معارفه تیم خوزستانی در تهران و با حضور خبرنگاران تهرانی برگزار شد که البته این به مدیریت ناکارآمد و بی‌تجربه اطرافیان آقای مدیر بر می‌گردد. دوم آن که خبرنگاران خوزستانی ترجیح دادند با تحریم این نشست دیگر شنونده صحبت‌های مدیری که دائما می‌خواهد خود را با نمایشهای دروغین ثابت کند و لیگ شروع نشده فرار رو به جلو را آغاز کند. سوم آن که خبرنگاران خوزستانی با تحریم نشست در واقع خواستند نشان دهند هیچ هدیه‌ای آن‌ها را برای حضور در این نشست‌های غیر تخصصی و نمایشی ترغیب نمی‌کند.

دلایل تحریم کنفرانس مطبوعاتی مدیرعامل و سرمربی استقلال خوزستان مشخص شد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا