اخبار روزفناوری

اپل سه سال فرصت دارد تا ویژگی‌های هوشمند هوشمند اپل را توسعه دهد که کاربران باید هزینه آن را بپردازند، زیرا شایعات اشتراک افزایش می‌یابد.

اپل سه سال فرصت دارد تا ویژگی‌های هوشمند هوشمند اپل را توسعه دهد که کاربران باید هزینه آن را بپردازند، زیرا شایعات اشتراک افزایش می‌یابد.

Apple Intelligence به تازگی در رویداد سالانه WWDC این شرکت معرفی شده است و به نظر می رسد که این سرویس برای مدت طولانی رایگان نخواهد ماند. به گفته یک تحلیلگر برجسته، Apple Intelligence به عنوان یک سرویس پولی به کاربران ارائه می شود و می تواند با هزینه اشتراک ماهانه همراه با برخی از ویژگی های رایگان برای کاربر معمولی همراه باشد. با این حال، حداقل تا سه سال آینده همچنان به عنوان یک سرویس رایگان برای همه عرضه خواهد شد.

اپل می‌تواند از کاربران برای ویژگی‌های هوشمند اپل هزینه کند، اما این انتقال حداقل سه سال دیگر باقی مانده است

اوایل این هفته گزارش شد که برخی از ویژگی های سرویس هوشمند اپل تا 20 دلار در ماه قیمت خواهند داشت. در حالی که قرار است ویژگی‌های هوش مصنوعی در این مرحله رایگان باشد، اپل می‌تواند برنامه‌ای داشته باشد که به آن اجازه می‌دهد با ارائه Apple Intelligence به عنوان یک سرویس با ساختار هزینه قابل توجه، درآمد بیشتری کسب کند. در آخرین نسخه روشن روشن، تحلیلگر مارک گورمن نظرات خود را در مورد اینکه چگونه اپل می تواند Apple Intelligence را به بازار عرضه کند تا آن را تحت مدل اشتراکی قرار دهد، به اشتراک می گذارد.< /p>

اپل زمان و پول زیادی را صرف کرده است. > روی چندین مدل هوش مصنوعی مولد و ممکن است روی یک رویکرد مبتنی بر اشتراک برای بازگشت سرمایه اولیه خود کار کند. گورمن ادعا می کند که اپل Intelligence پولی احتمالاً سه سال دیگر باقی مانده است که به کاربران زمان می دهد تا به ویژگی ها عادت کنند. این امر به اپل دست برتر را می دهد زیرا کاربران بیشتری به سمت اشتراک تمایل دارند.

در حال حاضر، Apple Intelligence یک سرویس رایگان برای همه خواهد بود و کاربران نباید خیلی نگران هزینه اشتراک باشند. این شرکت می‌تواند در سال‌های آینده ویژگی‌های پیشرفته جدیدی را معرفی کند، که می‌تواند بخشی از اشتراک باشد و به برخی از جنبه‌های این سرویس اجازه می‌دهد تا برای کاربر عادی رایگان بماند.

تجربه جدید سیری و ادغام ChatGPT اپل به عنوان ویژگی‌های سطح بالا در نظر گرفته می‌شوند و این شرکت برای تکمیل آنها قبل از عرضه رسمی وقت صرف می‌کند. در حالی که ویژگی‌ها بسیار خوب هستند، اپل باید جایگاه محکمی را در این دسته به دست آورد تا ویژگی‌های مبتنی بر ابزار و کاربردی‌تر را معرفی کند. این به این معنی است که شرکت حداقل سه سال فرصت دارد تا چیزی ایجاد کند که ارزش اشتراکی را داشته باشد که کاربران آن را انتخاب کنند، زیرا این غیرعادلانه است که شرکت برای ویژگی هایی که کاربران به صورت رایگان استفاده کرده اند، هزینه بپردازد.

d8a7d9bed984 d8b3d987 d8b3d8a7d984 d981d8b1d8b5d8aa d8afd8a7d8b1d8af d8aad8a7 d988db8cda98daafdb8cd987d8a7db8c d987d988d8b4d985 66b9037f6954c

Apple Intelligence در ماه اکتبر با انتشار iOS 18.1 و از هم اکنون، فقط iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max پشتیبانی می شوند. سری آتی آیفون 16 همچنین میزبان تعداد زیادی از ویژگی‌های هوش مصنوعی خواهد بود و باید دید که آیا دستگاه‌ها ویژگی‌های اختصاصی هوش اپل را ارائه می‌کنند یا خیر.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا