حوادث

نزاع بر سر یک نگاه پایانی خونین در کافه کن را رقم زد / قاتل فراری در خوی دستگیر شد + عکس و گفت و گو

نزاع بر سر یک نگاه پایانی خونین در کافه کن را رقم زد / قاتل فراری در خوی دستگیر شد + عکس و گفت و گو

به گزارش رکنا، ساعت 24 شب گذشته – جمعه 15 تیر ماه سال جاری – خبر قتل پسر جوانی در کافه ای واقع در غرب تهران به پلیس 110 اعلام شد.

عد از اعلام این خبر تیمی از تجسس کلانتری 142 کن به همراه بازپرس محسن اختیاری از شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران راهی محل حادثه شدند و با رسیدن به محل جنایت با جسد پسر 25 ساله ای با نام علی سقایی مواجه شدند که در جریان درگیری از ناحیه گردن مورد اصابت دو ضربه چاقو قرار گرفته و بعد از اعزام به بیمارستان نیکان غرب جان خود را از دست داده بود.

در بررسی های ابتدایی توسط تیم جنایی مشخص شد مقتول با قاتل به نام دانیال.الف از مشتریان کافه باغچه بودند که درگیری خونین به علت چشم تو چشم شدن و مسائل پیش پا افتاده شروع شده است. قاتل که از اراذل سابقه دار کیفری بوده و از پابند الکترونیکی استفاده می کرد بعد از بحث اولیه با چاقو به سمت علی حمله ور شده و با دو ضربه مهلک چاقو به گردنش از صحنه جنایت متواری شده است.

تیم تحقیق در نخستین گامدریافتند که متهم پس از ارتکاب جرم، مخفیانه راهی خوی شده است و قصد دارد کشور را به‌صورت غیرقانونی به‌مقصد ترکیه ترک کند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، بی‌درنگ راهی شهر خوی شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، مرد جنایتکار را در یک عملیات ضربتی بازداشت کردند.

گفت‌وگو با متهم

چه سابقه‌ای داری؟

چند ماه قبل به‌خاطر سرقت دستگیر و با پا‌بند الکترونیکی آزاد شدم.

مقتول را می‌شناختی؟

نام مقتول را شنیده بودم اما ارتباطی با او نداشتم.

درگیری از کجا آغاز شد؟

در خیابان بودم که ناگهان مقتول و دوستش با موتورسیکلت خود از کنارم رد شدند و فحاشی کردند.

بعد چه شد؟

آنها را تا محله کن تعقیب کردم و متوجه شدم که آنها وارد کافه باغچه موردنظر شدند.

چگونه مرتکب جنایت شدی؟

خیلی زود به قصد درگیری وارد کافه باغچه شدم و با چاقویی که همراهم بودم مرد جوان را به قتل رساندم.

پس از ارتکاب قتل چه کردی؟

با یکی از اقوام نزدیکم به صورت مخفیانه راهی خوی شدیم و تصمیم گرفتیم تا شبانه به ترکیه برویم اما در یک قدمی فرار توسط پلیس دستگیر شدم.

با دستور مرجع قضایی، متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار تیم جنایی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 

 

 

منبع :رکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا