اخبار روزاقتصاد

تحلیلگر: ETFهای بیت کوین مورگان استنلی «آخرین تابو» برای پذیرش است

تحلیلگر: ETFهای بیت کوین مورگان استنلی «آخرین تابو» برای پذیرش است

مورگان استنلی، بزرگترین شرکت مدیریت ثروت در ایالات متحده، به 15000 مشاور مالی خود اجازه داده است تا صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین را به مشتریان منتخب توصیه کنند.

از 7 آگوست، مشاوران اکنون می‌توانند iShares Bitcoin Trust و Fidelity’s Wise Origin Bitcoin Fund را به مشتریانی با ارزش خالص حداقل 1.5 میلیون دلار و تحمل ریسک بالا ارائه دهند.

همانطور که یکی از کارشناسان اشاره کرد، این تصمیم می‌تواند منجر به پذیرش گسترده‌تر بیت کوین شود (BTC) در ماه های آینده. 

“این آخرین تابو است … مورگان استنلی به مشاوران ثروت خود چراغ سبز نشان می دهد تا به بیت کوین فقط زمان زیادی است که مورد توجه قرار گیرد،” گفت خبرنگاران CNBC با اشاره به هجوم جدید وجوه مشاور. 

این اقدام نشان‌دهنده پذیرش فزاینده کریپتو توسط موسسات مالی بزرگ است که نشان‌دهنده پتانسیل ادغام گسترده‌تر در پرتفوی‌های سنتی است.

ETF بیت کوین

تصمیم منعکس کننده تقاضای رو به رشد مشتری است برای دارایی های دیجیتال علیرغم شک و تردید مداوم سایر مؤسسات مالی بزرگ مانند گلدمن ساکس و JPMorgan، که مشاوران خود را از ارائه فعالانه ETF های بیت کوین.

در حالی که مورگان استنلی رویکرد محتاطانه ای را اتخاذ می کند و فقط به مشتریان خاصی اجازه دسترسی به این ETF ها را می دهد، کارشناسان معتقدند که این می تواند راه را برای پذیرش گسترده تر هموار کند. 

تأیید 11 ETF بیت کوین نقطه ای می تواند آغاز مرحله جدیدی در ادغام بیت کوین در سبدهای سرمایه گذاری سنتی.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا