پیامک

عکس های خودرو آپولو EVO با رنگی بسیار جذاب

عکس های خودرو آپولو EVO با رنگی بسیار جذاب

عکس های خودرو آپولو EVO با رنگی بسیار جذاب

خودروی آپولو EVO، با طراحی شگفت انگیز و امکانات فوق پیشرفته، به عنوان جانشین اینتنسا اِموزیونه معرفی شده است. این خودروی اسپرت با موتور قدرتمند V12 و آیرودینامیک پیشرفته، آماده فتح پیست‌ های مسابقه است. و نام هیولا را فعلا برای خود گرفته است.

عکس های خودرو آپولو EVO با رنگی بسیار جذاب

توضیحاتی درباره آپولو پروجکت EVO

آپولو پروجکت EVO، همچنین به عنوان آپولو EVO شناخته می‌شود، یک خودروی اسپرت با موتور وسط است که توسط خودروساز آلمانی آپولو اتومبیل جی‌ام‌بی‌اچ و طراحی شده توسط جووین وونگ، ساخته شده است . این خودرو به عنوان یک نسخه ویژه پیست و جانشین اینتنسا اِموزیونه ایجاد شد .

عکس های خودرو آپولو EVO با رنگی بسیار جذاب

آپولو پروجکت EVO در چه سالی وارد نمایشگاه شد؟

این خودروی بسیار شگفت انگیز که با طراحی بسیار جذاب و امکانات فوق حرفه ای ساخته شده است در نمایشگاه بین‌المللی واردات (CIIE) در شانگهای چین همراه با یک خودروی آپولو ناشناخته دیگر رونمایی شد،اعتقاد بر این است که تولید آن از سال 2022 آغاز شده است. در حال حاضر تنها 2 دستگاه وجود دارد که هر دو نمونه اولیه هستند و در مجموع 10 دستگاه از آن تولید خواهد شد.

عکس های خودرو آپولو EVO با رنگی بسیار جذاب

طراحی این خودرو عالی توسط چه کسانی بوده است و کارایی دقیق خودرو چیست؟

این خودرو توسط همان گروه درجه یک طراح آپولو اینتنسا اِموزیونه و آپولو آرو، جووین وونگ طراحی شده است.آپولو می‌گوید که پروجکت EVO دارای شاسی مونوکوک فیبر کربنی و همچنین آیرودینامیک فعال مانند اسپویلر عقب قابل تنظیم الکترونیکی و بالچه‌های آیرودینامیکی است.

این خودرو دارای طیف کاملی از تجهیزات بهبود دهنده آیرودینامیک فعال از جمله یک اسپویلر عقب بزرگ قابل جمع شدن و تنظیم، تثبیت‌کننده‌های آیرودینامیکی و ورودی‌های هوای مثلثی است که از پهلو به وضوح قابل مشاهده هستندو همین باعث جذابیت این خودرو شده است. 

طراحان برای هر قسمت این خودرو زحمت فراوان کشیده اند و ساعت ها برای رنگ خودرو هم وقت گذاشتند تا ترکیب بینظیری ساخته شود.برای همین این خودرو دارای رنگ‌ آمیزی شیب‌دارخاصی است که بسته به زاویه و نور از قرمز روشن به نارنجی روشن تغییر می‌کند و واقعا هر قسمت این خودرو ممکن است ساعت ها خیره شوی، از آپشن و طراحی بسیار درجه یک این خودرو.

فضای داخلی تقریباً به طور کامل نارنجی و مشکی (مطابق با بیرونی) است، با چندین لهجه سفید مانند داخل فرمان، دریچه‌ها و دکمه‌ها. دارای 3 صفحه نمایش روی داشبورد، درست بالای فرمان است.آپولو EVO توسط همان نسخه اصلاح شده از موتور 6.3 لیتری F140 V12 فراری که توسط Autotecnica Motori و HWA AG توسعه یافته و در پیشینیان خود استفاده شده بود، نیرودهی می‌شود.

این خودرو می‌تواند در کمتر از 3.0 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) شتاب بگیرد، اگرچه هنوز عدد دقیق آن تأیید نشده است.و همین عدد تقریبی سرعت بسیار به خاص بودن قدرت خودرو گرده است.

عکس های خودرو آپولو EVO با رنگی بسیار جذاب

قیمت تقریبی این خودرو چه قدر است؟

 کارمندان رسمی آپولو،درباره قیمت خودرو توضیح کوتاهی داده اند و گفته اند این خودرو بین 2.5 تا 3 میلیون دلار آمریکا خواهد بود که تقریبا قیمت بالایی است و هرقشری نمی تواند این خودرو را خریداری کند. ساخت هر واحد حدود 1200 ساعت و رنگ‌آمیزی آن حدود 600 ساعت طول می‌کشد.

این خودرو به عنوان یک خودروی مسابقه‌ای در نظر گرفته شده است، اما همچنین در نظر گرفته شده است که در اکثر کشورها قانونی باشد و به راحتی می توان در همه مناطق تردد کند. 

عکس های خودرو آپولو EVO با رنگی بسیار جذاب

 

حتما بخوانید : خرید لنز چشم دخترانه

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا