پیامک

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

ده عصرانه خوشمزه چیزی است که در این مقاله از تالاب مورد بررسی قرار داده شده است. خوراکی ها و خوردنی هایی که در مهمانی های عصرانه و خانوادگی سرو می شوند دارای اهمیت بسیار بالایی هستند. شما می توانید ایده های جذابی را به کار ببرید و سفره و میز شیک و جذاب تهیه کنید. معمولاً عصرانه ها یک وعده غذایی کوچک هستند که می توانید با انواع نوشیدنی، تنقلات، میوه، ساندویچ و کیک و شیرینی از مهمانان خود پذیرایی کنید.

علاوه بر این هر فصل و هر هوایی عصرانه مخصوص خود را دارد. به عنوان نمونه شما برای روزهای سرد می توانید از آش و کوفته برای استفاده کنید. در روزهای گرم یک دسر خنک می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. با ما همراه باشید تا عصرانه های جذابی به شما معرفی کنیم. امیدواریم این عصرانه ها بتواند جمع های صمیمی و خانوادگی شما را زینت ببخشد و از خوردن آن ها لذت کافی ببرید.

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

انواع کیک و شیرینی

از کیک و شیرینی می توان به عنوان یک عصرانه خوشمزه نام برد. کیک ها و شیرینی ها معمولاً دسرهایی هستند که برای اغلب افراد خوشایند می باشند. شما می توانید در مهمانی های عصرانه خود از آن ها استفاده کنید. شما می توانید با ساده ترین و ارزان ترین موادهای اولیه کیک های بسیار خوش طعمی را درست کنید. معمولاً کیک هایی که با بیسکویت پتیپور یا تکه های کیک و سس شکلات تهیه می شوند بسیار ساده هستند و در تهیه آن ها نیاز به فر ندارید.

این موارد در واقع  عصرانه های بسیار جذابی برای مهمانی های شما شود. به عنوان نمونه می توانید شما برای عصرانه تارت سیب، کیک تابه ای انواع خاگینه، پنکیک، کپ نوتلا و تیرامیسو تهیه کنید. علاوه بر این شما می توانید با توجه به میوه هایی که در آن فصل وجود دارند کیک ها و پای های خوشمزه ای درست کنید. به عنوان نمونه اگر در روزهای نزدیک یلدا هستید می توانید دسر کیک و تارت انار را برای مهمانی خود انتخاب نمایید.

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

انواع تارت های غذایی

 تارت های غذایی معمولا بسیار خوش طعم هستند و برای یک عصرانه خوشمزه گزینه بسیار مناسبی می باشند. تارت ها معمولاً طرفداران بسیاری دارند و در اغلب مهمانی ها حتی در مهمانی های شام و نهار مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید نوع های بسیار مختلفی از تارت را تهیه کنید. این عصرانه برای روزهای طولانی تابستان گزینه بسیار مناسبی است. زیرا احتمال اینکه مهمان ها در روزهای طولانی تابستان گرسنه باشند بسیار بالا می باشد.

شما می توانید تارت هایتان را به صورت تک نفره آماده کنید تا سرو آن بسیار راحت باشد. علاوه بر این می توانید آن را در اندازه های مختلفی نیز برش بزنید و همراه با سس های مختلفی سرو کنید. می توانید تارت هایتان را با گل کلم، فلفل کبابی، میرزاقاسمی، مرغ، سس، قارچ و سایر موارد برای عصرانه درست کنید. تهیه این فینگر فودهای خوشمزه می تواند مهمانی شما را بسیار شیک و خاص کند.

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

انواع کرپ غذایی

یک عصرانه خوشمزه دیگر برای مهمانیهای شما کرپ غذایی می باشد. کرپ ها دارای نوع های گوناگونی هستند شما می توانید با توجه به مواد اولیه ای که در اختیار دارید کرپ مرغ، کرپ ژامبون و گوشت تهیه کنید. این عصرانه ها بسیار سریع آماده می شوند و می توان چند روز آن ها را در یخچال نگهداری کرد. مواد میانی کراپ دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و افراد می توانند در تهیه آن ها خلاقیت به خرج دهند.

شما می توانید کراپتان را با گوشت، پنیر، سبزیجات و سایر موارد پر کنید و یک فینگر فود و عصرانه بسیار خوش طعم برای مهمانانتان تهیه کنید. کرپ ها در منزل به راحتی درست می شوند و می توانید حتی آن را برای عصرانه خود و خانواده تان تهیه کنید. معمولاً عصرانه بسیار مورد توجه بچه ها قرار می گیرد و برای آن ها بسیار خوشایند است.

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

انواع آش

آش  معمولاً به عنوان یک عصرانه خوشمزه و محبوب در میان ایرانیان شناخته می شود. در تهیه آش سبزی، حبوبات، رشته، کشک و سایر موارد به کار برده شده که همگی دارای خاصیت های بی شماری می باشند. علاوه بر این با پیاز داغ و نعنا و سیر داغ تزیین می شود که طعم فوق العاده ای به آش می دهند. چاشنی اصلی آش ها کشک، سرکه و قارا است که همگی دارای طعم بسیار خوب و دوست داشتنی  می باشند.  هر کدام از این موارد به نحوی می توانند آش را خوشمزه کنند. شما می توانید به عنوان پیش غذا یا برای مهمانی های عصرانه تان آش سرو کنید. آش ها دارای انواع گوناگونی هستند.

به عنوان نمونه آش شله قلمکار که عصرانه ای بسیار مناسب برای روزهای سرد پاییز و زمستان می باشد. آش جو با کشک نیز یک عصرانه دیگر است که در آن از غلات، سبزی ها، حبوبات و کشک استفاده شده است. تهیه این آش به زمان کمی نیاز دارد و یک عصرانه بسیار متنوع لذیذ است. اگر دوست دارید یک آش پرخاصیت برای مهمانان خود تهیه کنید به شما پیشنهاد می شود که آش کدو حلوایی بپزید. انواع دیگری از آش ها وجود دارند که شما با توجه به ذائقه خود می توانید آن را بپزید و با آن ها از مهمان ها و خانواده تان پذیرایی کنید.

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

پفیلا

به دانه های ذرت بو داده  که سرشار از مواد مغذی است پفیلا گفته می شود. این خوراکی مفید را می توان به عنوان یک عصرانه خوشمزه در نظر گرفت. پفیلا در دسته تنقلات قرار می گیرد و یک گزینه مناسب برای زمان  عصرانه است. شما می توانید پفیلا را در کمترین زمان آماده و تهیه کنید. این تنقلات خوش طعم و وسوسه کننده دارای طرفداران بسیار زیادی در میان کودکان می باشد. نوع خانگی و  تازه آن دارای خاصیت های بی شماری می باشد.

اگر فرزند کوچک در خانه دارید از این عصرانه پر خاصیت غافل نشوید. شما می توانید پفیلا های خانگی تان را با طعم های مختلفی درست کنید. به عنوان نمونه پفیلای پنیری خانگی دارای طعمی بسیار خوب می باشد. علاوه بر پنیر شما می توانید از نمک، فلفل، سرکه یا آبلیمو برای طعم دار کردن پفیلا های خود استفاده کنید.

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

انواع فینگر فود

برای تهیه یک عصرانه خوشمزه می توان فینگر فود تهیه نمود. پیش از آماده سازی فیلینگ فودها سلیقه با ذائقه دوستان و خانواده در نظر بگیرید. این لقمه های کوچک بسیار خوش طعم و متنوع هستند و می توانند میز عصرانه شما را بسیار تکمیل کنند.

فینگر فود بسیار گزینه مناسبی برای جشن های تولد می باشد. آن ها یک گزینه ایده آل برای مهمانی های عصرانه هستند. فینگر فود به معنای غذای انگشتی است که با مواد مختلفی و در سایز کوچک تهیه می شود. به عنوان نمونه شما می توانید از سالاد الویه، سالاد ماکارونی، کیک مرغ وسایل موارد این چنینی برای تهیه فینگر فود کمک بگیرید.

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

انواع شیک و اسموتی

پیشنهاد هایی دیگر برای یک عصرانه خوشمزه شیک و اسموتی می باشند. این دو نوشیدنی از میوه ها و مواد بسیار خوشمزه ای تشکیل می شوند که در میان همه افراد علی الخصوص کودکان دارای طرفداران بسیاری هستند. شما می توانید با ترکیب میوه های فصل و سایر موارد یک نوشیدنی بسیار خوشمزه و دلچسب برای مهمانی عصرانه تان استفاده کنید.

اسموتی های موز، توت فرنگی و سایر میوه های یخ زده می توانند بسیار خوش طعم و مناسب برای عصرانه باشند. شما این میوه های خوش طعم یخ زده تان را می توانید با انواع دانه های مغذی تهیه کنید.  علاوه بر این با هر نوع میوه ای همراه با شیر و خامه و شکلات یک شیک یا یک اسموتی بسیار خوشمزه تهیه کرده و پذیرایی عصرانه خود را تنوع ببخشید.

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

انواع سالاد

سالادها  گزینه هایی بسیار مناسب و خوشمزه عصرانه هستند. علاوه بر این دارای نوع های بسیار متعددی می باشند که برای مهمانی عصرانه بسیار منحصر به فرد می باشد. سالادهایی مانند فارفاله که با ماکارونی های طرح دار درست می شود می تواند یک ظاهر بسیار زیبا را به سفره عصرانه شما ببخشد. علاوه بر این سالاد الویه نیز یک سالاد بسیار مناسب برای مهمانی عصرانه است.

همچنین در میان ایرانیان دارای طرفداران بسیاری می باشد. سالاد های دیگری نیز مانند سالاد یونانی، سالاد مدیترانه ای، سالاد ماکارونی یا مرغ وجود دارند که همگی یک غذای کامل هستند و برای مهمانی عصرانه می توانند به عنوان یک وعده غذایی سرو شوند. سالادها از سبزیجات و مواد پروتئینی تشکیل شده که با کمک سس های مخصوصی مزه دار می شوند. در میان کودکان و بزرگسالان غذاهای سرد طرفداران بسیاری دارند و دارای محبوبیت بالایی می باشند.

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

انواع ژله

به جرات می توان گفت ژله یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین دسرها است که از آن می توان به عنوان یک عصرانه خوشمزه استفاده نمود. ژله ها با طعم ها و شکل های بسیار متنوعی تهیه می شوند و می توانند در زیبایی میز عصرانه شما بسیار تاثیرگذار باشند. داشتن ژله های رنگی با شکل های مختلف حس بسیار خوبی به مهمان ها منتقل می کنند.

علاوه بر این ژله ها بسیار کم هزینه و کم دردسر هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. شما می توانید از نوع های مختلف ژله برای عصرانه خود و خانواده تان تهیه کنید. معمولاً ژله های خرد شیشه، ژله فالوده، ژله نارنگی و ژله خرمالو همچنین ژله های دو طبقه و سه طبقه دارای ظاهر بسیار زیبا می باشند. این موارد مناسب این  مهمانی هایی هستند که روزانه برگزار می شوند.

۱۰ عصرانه خوشمزه که سفره های شما را رنگین می کنند

انواع پودینگ و کرم کارامل

پودینگ ها و کرم کارامل ها که با موادی مانند خامه، ژلاتین و نشاسته تهیه می شوند. برای مهمانی عصرانه بسیار مناسب و خوشمزه هستند. پودینگ های بیسکویتی، ساده و میوه ای می توانند یک دسر جذاب برای میز عصرانه شما باشند. همچنین پودینگ هایی مانند دسر های سنتی ایرانی نیز وجود دارند که دارای طرفداران بسیاری می باشند. به عنوان نمونه شما می توانید از رنگینک و شله زرد نیز برای مهمانی عصرانه خود به عنوان یک دسر سنتی بهره ببرید.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا