اخبار روزفناوری

چگونه چندین مخاطب را در آیفون حذف کنیم

چگونه چندین مخاطب را در آیفون حذف کنیم

iPhone همراه با قایق‌هایی از نکات و ترفندهای پنهان است که اکثر کاربران از آن‌ها آگاه نیستند، که می‌تواند به آنها کمک کند چندین عملیات را حذف کنند. به عنوان مثال، شما می توانید چندین مخاطب را در آیفون خود حذف کنید، که می تواند زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کند زیرا این یک کار خسته کننده در iOS. عملکرد حذف انبوه اپل در مخاطبین آیفون فوراً در دسترس نیست یا در صفحه اول فهرست نشده است. این بدان معنی است که شما باید کمی کاوش کنید و حرکات مربوط به این فرآیند را بدانید.

این مراحل ساده را برای حذف چند مخاطب در آیفون خود به روش آسان دنبال کنید

اگر کاربر آیفون هستید، باید با فرآیند حذف مخاطبین آشنا باشید و در حالی که این کار آسان نیست، می توانید در زمان زیادی صرفه جویی کنید. تماس های متعددی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند. برای سهولت شما، مجموعه‌ای از مراحل را فهرست کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد چندین مخاطب را در iPhone خود از طریق حرکات و چند مرحله ساده حذف کنید.

مرحله 1: اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Phone را در iPhone خود راه اندازی کنید و روی Contacts ضربه بزنید.

مرحله ۲: اکنون، از دو انگشت استفاده کنید تا مخاطبی را که می‌خواهید حذف کنید، فشار داده و نگه دارید و سپس انگشتان خود را به سمت پایین لیست مخاطبین بکشید تا آنها را انتخاب کنید.

How to delete multiple contacts on iPhone

مرحله 3: هرچه بیشتر انگشتان خود را بکشید، مخاطبین بیشتری انتخاب خواهند شد. وقتی مخاطبی می‌آید که می‌خواهید نگه دارید، می‌توانید انگشت را بردارید و سپس دوباره همان دستورالعمل‌ها را برای انتخاب موارد بیشتر دنبال کنید.

مرحله 4: پس از اتمام فرآیند انتخاب، هر دو انگشت خود را بردارید و سپس با استفاده از یک انگشت، هر یک از مخاطبین انتخاب شده را فشار داده و نگه دارید.

How to delete multiple contacts on iPhone

مرحله 5: در گزینه های داده شده، روی حذف ضربه بزنید. اگر می‌خواهید مخاطبین انتخاب شده را حذف کنید، پیامی ظاهر می‌شود. روی حذف مخاطبین ضربه بزنید.

da86daafd988d986d987 da86d986d8afdb8cd986 d985d8aed8a7d8b7d8a8 d8b1d8a7 d8afd8b1 d8a2db8cd981d988d986 d8add8b0d981 daa9d986db8cd985 66b7094a3593f

این تنها کاری است که برای حذف چندین مخاطب در آیفون خود باید انجام دهید و این فرآیند نسبتاً ساده است. و نیازی به استفاده از هیچ برنامه شخص ثالثی ندارد. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود زیرا مجبور نیستید از طریق هر مخاطبی بروید و آنها را به صورت جداگانه حذف کنید. ما به زودی راهنماهای مشابهی را به اشتراک خواهیم گذاشت، بنابراین مطمئن شوید که در این زمینه بمانید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا