اخبار روزفناوری

AOOSTAR می‌گوید رایانه‌های شخصی کوچک AMD Ryzen AI 300 “Strix” در کمترین زمان ممکن در ماه اکتبر عرضه خواهند شد.

AOOSTAR می‌گوید رایانه‌های شخصی کوچک AMD Ryzen AI 300 “Strix” در کمترین زمان ممکن در ماه اکتبر عرضه خواهند شد.

انتظار می‌رود اولین مینی رایانه‌های شخصی AMD Ryzen AI 300 “Strix” که دارای APU هستند در کمترین زمان ممکن در اکتبر عرضه شوند.

تولیدکننده ماه اکتبر را به‌عنوان اولین زمان راه‌اندازی رایانه‌های شخصی کوچک AMD Ryzen AI 300 “Strix” با APU معرفی کرد

AMD Ryzen AI 300 “Strix” APU چند هفته پیش وارد بازار شد و قابلیت های قوی CPU، GPU و NPU خود را به جهانیان نشان داد. همانطور که در دسترس بودن جهانی برای اولین لپ‌تاپ‌ها پایدارتر می‌شود، موج بعدی پلتفرم‌هایی که از این تراشه‌های نسل بعدی بهره می‌برند رایانه‌های شخصی کوچک خواهند بود.

طبق گفته‌های سازنده Mini PC، AOOSTAR، به نظر می‌رسد اگر همه چیز به خوبی پیش برود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم اولین دستگاه‌ها در اوایل اکتبر در قفسه‌ها عرضه شوند. سازنده بیان می کند که آنها مادربرد را برای مینی رایانه های شخصی نسل بعدی خود آماده کرده اند اما هنوز یک CPU برای آزمایش دریافت نکرده اند. فروشنده همچنین بیان می کند که مینی پی سی از حافظه SODIMM و لحیم شده DDR5 پشتیبانی می کند. برای حافظه لحیم شده، LPDDR5 و برای SODIMM، DIMM های استاندارد DDR5 را می بینیم.

منبع تصویر: AOOSTAR Discord

AOOSTAR همچنین بیان می‌کند که GEM13 Mini PC یک محصول بسیار مخرب خواهد بود. بر اساس آنچه می دانیم، APU های AMD Ryzen AI 300 “Strix” تا 12 هسته CPU “Zen 5″، تا 16 هسته پردازشگر گرافیکی “RDNA 3.5” و یک NPU بسیار قوی “XDNA 2” که می تواند تا حداکثر خروجی داشته باشد، دارند. 55 تاپ AI.

ما هدف معیارهای عملکرد گیمینگ تراشه در سطوح محافظه کار 17 وات که از CPU 28W+ Meteor Lake و یک تراشه بدون بند عملکرد بهتری نسبت به NVIDIA GTX 1650 دارد. با خنک کننده مناسب و قدرت اضافی ارائه شده توسط Mini رایانه‌های شخصی، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تراشه یک جانور و یک ارتقای عظیم نسبت به سری Ryzen 7040/8040 باشد که تا حد زیادی بر بخش Mini PC تسلط دارد.

aoostar d985db8cdaafd988db8cd8af d8b1d8a7db8cd8a7d986d987d987d8a7db8c d8b4d8aed8b5db8c daa9d988da86daa9 amd ryzen ai 300

برای گرافیک، می‌توان انتظار عملکردی نزدیک به GTX 1650 Ti را داشت که برای یک Mini جمع و جور عالی است. راه حل PC APU های Ryzen AI 300 “Strix” AMD نیز در برخی از دستگاه های دستی مخصوص بازی های سطح بالا خانه ای پیدا می کنند، اما اکثریت قریب به اتفاق دستگاه ها احتمالاً از نقطه کراکان که باید ارزش بیشتری ارائه دهد و قدرت/هزینه بیشتری داشته باشد. -پیشنهاد بهینه منتظر اخبار بیشتری در مورد رایانه های شخصی Strix Mini در ماه های آینده باشید.

منبع خبر: بررسی نوت بوک

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا