اخبار روزفناوری

Sony’s Dark Horror Game By Firesprite به طور بالقوه در روز اول PC منتشر می شود

Sony’s Dark Horror Game By Firesprite به طور بالقوه در روز اول PC منتشر می شود

بر کسی پوشیده نیست که پلی‌استیشن پروژه‌های اعلام‌نشده زیادی دارد که یکی از آنها در حال توسعه است توسط Firesprite. این بازی قرار است یک ترسناک روایی تک نفره باشد. در حال حاضر، اطلاعات واقعی در مورد این پروژه وجود ندارد.

Firesprite در سال 2021 توسط سونی به دست آمد، با نشت و شایعات در مورد این پروژه در طول سال ها کاهش یافت. این شامل یک سند داخلی است که نام رمز پروژه “Heartbreak” را نشان می دهد. مشخص نیست که آیا این هنوز هم درست است.

کالین موریارتی، یک خودی، در پادکست از Last Stand ادعا کرده است رسانه که بازی احتمالاً می تواند در یک جزیره و با یک قهرمان زن جریان داشته باشد. با این حال، جدای از آن، ما اطلاعات زیادی در مورد بازی و اینکه در چه مرحله ای از توسعه است، نمی دانیم.

با وجود این، هنوز نشت‌هایی وجود دارد که حجم عظیمی از اطلاعات را در خود جای داده است، که می‌تواند چیزهای زیادی را در مورد پروژه اعلام‌نشده توضیح دهد.

یکی از نکات اصلی در مورد پروژه Firesprite، وب سایت طراح بازی Firesprite، Emily Stell است که این پروژه را به عنوان یک “بازی ترسناک روایی” فهرست می کند، با پلتفرم های ذکر شده پلی استیشن 5 و رایانه شخصی. علاوه بر این، می‌گوید که با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. برای رایانه‌های شخصی پورت انحصاری‌های پلی‌استیشن بی‌سابقه نیست، زیرا شاهد آمدن Ghost of Tsushima، The Last of Us Part 1 و Returnal هستیم. به رایانه شخصی در سال های اخیر.

علاوه بر صفحه امیلی استل، رزومه برای Firesprite، رن الکس رز، نویسنده Firesprite که از سال 2022 تا آوریل 2024 برای Firesprite کار می کرد، پیشنهاد می کند که او روی طراحی شخصیت ها و خطوط داستانی “در چارچوب IP از پیش تعیین شده” کار کرده است، که به نظر می رسد برخی از سوء ظن ها را تأیید می کند.

همچنین گمانه زنی هایی وجود دارد که این بازی یک IP منحصر به فرد نیست، بلکه یک بازی جدید است که به یک IP موجود می آید. این توسط جیسون شرایر، که در Reddit به آن اشاره کرد. در حال حاضر، ما نمی دانیم که این IP می تواند به چه IP وحشتناکی اشاره کند، زیرا تعداد زیادی هستند که در حال حاضر پیشرفت های جدیدی در فیلم ها و بازی ها دریافت می کنند.

sonys dark horror game by firesprite d8a8d987 d8b7d988d8b1 d8a8d8a7d984d982d988d987 d8afd8b1 d8b1d988d8b2 d8a7d988d984 pc d985d986d8aad8b4d8b1 66b43a1a14dc0

علاوه بر استل و الکس رز، یک نمایه Pinterest از هنرمند محیط زیست آندریاس هوئین وجود دارد. که در حال حاضر در Firesprite کار می کند. در تخته‌هایش در Pinterest، با تابلوهایی که به ترسناک کیهانی، معماری و علمی اختصاص داده شده است. اگرچه ما نمی‌دانیم که این IP احتمالاً برای چه چیزی ترسناک می‌تواند باشد، اما ما مراقب هر گونه اطلاعیه آینده از سونی یا Firesprite برای توسعه آینده آنها خواهیم بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا