فال

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 16 ژوئیه 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 16 ژوئیه 2024

بریج (21 مارس – 19 آوریل)

کارت تاروت: جهان

شانس امروز با شماست. شجاع باشید و بر اساس اعتقادات خود عمل کنید. کائنات به شجاعت پاداش می دهد. امروز که ایمان داشته باشید، چیزهای خوبی برایتان پیش خواهد آمد. شما از زندگی واقعی سود خواهید برد و زندگی عالی خواهد بود.

Read about your daily tarot prediction for July 16, 2024.(Pixabay)
در مورد پیش بینی روزانه تاروت خود برای 16 جولای بخوانید. , 2024. (Pixabay)

همچنین بخوانید خواندن کارت های تاروت هفتگی: پیش بینی تاروت برای 14 جولای تا ژوئیه 20

ثور (20 آوریل – 20 می)

کارت تاروت: هیروفانت

شما دوست دارید به حقایق پایبند باشید. امروز، ممکن است در برابر تغییر مقاومت کنید و ترجیح می دهید تا زمانی که یک برنامه مشخص نداشته باشید، همه چیز ثابت بماند. قبل از حرکت به جلو، می خواهید همه چیز تأیید و مرتب شود.

همچنین بخوانید تاروتسکوپ های ماهانه: در اینجا پیش بینی های تاروت شما برای جولای 2024 آمده استGemini (21 مه – 20 ژوئن)

کارت تاروت: جادوگر

شما یک ترفند برای موفقیت در آستین خود دارید. هر اتفاقی که می افتد ناامید نشوید. در صورت نیاز راه جدیدی پیدا خواهید کرد. شما مصمم هستید و می دانید که در پایان موفق خواهید شد.

سرطان (21 ژوئن – 22 ژوئیه)

کارت تاروت: ستاره

زندگی می تواند هم مهربان و هم سخت باشد. شما هم نعمت ها را تجربه کرده اید و هم سختی ها را. این تجربیات به شما عقل داده است تا با دیگران به اشتراک بگذارید. درباره سفر خود باز باشید و ببینید به چند نفر می‌توانید کمک کنید.

لئو (23 ژوئیه – 22 آگوست)

کارت تاروت: خورشید

این یک روز عالی برای شماست. شما انرژی خوبی در اطراف خود ایجاد کرده اید و می توانید به تحقق رویاهای خود ادامه دهید. شما قدرت ایجاد شانس خود را دارید.

باکره (23 آگوست – 22 سپتامبر)

کارت تاروت: احمق

ممکن است شخصی به چیزی عجله کند. می توانید سعی کنید آنها را از یک اشتباه نجات دهید یا به آنها اجازه دهید خودشان یاد بگیرند. به این فکر کنید که اگر جای آنها بودید چه می خواستید.

Libra (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

کارت تاروت: گوشه نشین

شاید شما مذهبی نباشید، اما از معنویت قدردانی می کنید. این کارت تمایل به اتصال با قدرت بالاتر را نشان می دهد. مدتی آرام را به تأمل بگذرانید. در یک مجله بنویسید و به مشکلات خود فکر کنید. از کائنات راهنمایی بخواهید.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر) )

کارت تاروت: دو فنجان

می‌بینید که عشق واقعی چقدر می‌تواند زیبا باشد. اگر قبلاً اوقات سختی را سپری کرده‌اید، این ممکن است غیرقابل باور باشد. از رابطه جدید و لحظات زیبایی که خلق می کنید لذت ببرید.

کمان ( 22 نوامبر – 21 دسامبر)

کارت تاروت: برج

مشکلات برای همه پیش می آید، قوس. ممکن است امروز از برخی مسائل شگفت زده شوید. به یاد داشته باشید، انعطاف پذیری شما یک نقطه قوت است. از آن برای رسیدگی به مشکلات و قدردانی از توانایی خود در سازگاری استفاده کنید.

Capricorn (22 دسامبر – 19 ژانویه)

کارت تاروت: امپراطور

شما یک رهبر قوی هستید، برج جدی. نگرش سخت کوش شما به بهبود روابط در محل کار یا پروژه هایتان کمک می کند. اگر یک رابطه نیاز به اصلاح دارد، اکنون زمان خوبی است که روی آن کار کنید.

آکواریوس (20 ژانویه – 18 فوریه)

کارت تاروت: شیطان

مقاومت در برابر وسوسه سخت است به خصوص اگر برای مدت طولانی چیزی را می خواهید. صبور باشید و فقط به این دلیل که اکنون آن را می خواهید تسلیم نشوید. اگر می دانید که بهتر است صبر کنید، دست نگه دارید. می‌توانید این کار را انجام دهید.

ماهی‌ها (19 فوریه – 20 مارس)

کارت تاروت: مرگ

پایان‌ها غم‌انگیز هستند، ماهی‌ها، و ممکن است آنها را عمیقاً احساس کنید. برای پردازش احساسات خود زمان لازم را اختصاص دهید. در یک مجله بنویسید یا با یک دوست صحبت کنید. اگر لازم است گریه کنید اشکالی ندارد. عقب نمانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا