اخبار روزفناوری

The Lord of the Rings: Return to Moria Releases در Steam و Xbox

The Lord of the Rings: Return to Moria Releases در Steam و Xbox

The Lord of the Rings: Return to Moria تاریخ انتشار رسمی دارد. این بازی ساختگی است که توسط Free Range Games ساخته شده و توسط North Beach Games منتشر شده است. این بازی در چهارمین عصر سرزمین میانه، دنیای فانتزی محبوب خلق شده توسط افسانه ای J.R.R. تالکین برای کسانی که مشتاقانه منتظر انتشار The Lord of the Rings: Return to Moria بوده اند، این بازی در تاریخ 27 آگوست برای PC و Xbox Series X|S با قیمت استثنایی 19.99 دلار منتشر خواهد شد.

با توجه به انتشار بازی بر روی پلتفرم های جدید، بازی The Lord of the Rings: Return to Moria نیز به روز رسانی “به روز رسانی طلایی” که شامل بازی متقاطع در همه پلتفرم ها می شود. و همچنین حالت Sandbox. همچنین محتوای بیشتری در طول به‌روزرسانی جدید و همچنین به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای کیفیت زندگی که از زمان انتشار بازی در فروشگاه Epic Games اجرا شده‌اند، وجود خواهد داشت.

این به‌روزرسانی‌ها از 24 اکتبر 2023 بر روی رایانه شخصی از طریق فروشگاه Epic Games منتشر شده‌اند. این به‌روزرسانی‌ها از 5 دسامبر 2023 روی پلی‌استیشن 5 به‌صورت زنده در دسترس هستند.

حالت Sandbox از طریق نسخه EGS بازی در نسخه بتا قرار گرفته است و اکنون به طور کامل در تمامی پلتفرم‌ها برای بازیکنان عرضه شده است. این به بازیکنان اجازه می دهد تا پتانسیل کامل سیستم تولید رویه ای را داشته باشند، با بازی که از طریق طیف گسترده ای از دانه های تصادفی تولید می شود. هر بازی دارای پتانسیل تغییرات دشواری قابل توجه است، با طرح‌بندی‌ها بسیار متفاوت است.

از آنجایی که این حالت Sandbox بسیار غیرقابل پیش‌بینی است، توصیه می‌شود افراد پس از آشنایی با Return to Moria یا سایر بازی‌های بقای مشابه، این حالت را بازی کنند.

با عناصر متقاطع، بازیکنان در هر پلتفرمی اکنون می‌توانند میزبان یک بازی باشند، با بازیکنانی که در Steam می‌توانند جلسات 8 نفره را میزبانی کنند و بازیکنان از هر پلتفرمی می‌توانند به آن ملحق شوند.

در کنار ویژگی Sandbox و قابلیت Crossplay، زره ها و سلاح های جدیدی نیز به بازی اضافه شده اند. در مجموع 14 سلاح و زره جدید شامل کلاه پوست گرگ، سپر گوندوریان، خزاد هالبرد و بسیاری دیگر وجود دارد. این آیتم‌ها فقط از طریق حالت Sandbox قابل شناسایی هستند، اما تا زمانی که کوتوله به آیتم‌ها مجهز باشد، می‌توانند به کمپین بازیکن منتقل شوند.

the lord of the rings return to moria releases d8afd8b1 steam d988

یکی از مهمترین توابع اضافه شده در این آپدیت، قابلیت بازیکنان در حالت های بازی تک نفره است. برای توقف بازی علاوه بر این، بازیکنان همچنین می‌توانند تنظیمات سختی خود را تنظیم کنند، که شامل میزان تهاجمی دشمنان، مبارزه با و بیشتر.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا