کسب و کار

6 CRM که اکنون هوش مصنوعی را ارائه می دهند (و چگونه از آنها نهایت استفاده را ببریم)

6 CRM که اکنون هوش مصنوعی را ارائه می دهند (و چگونه از آنها نهایت استفاده را ببریم)

جای تعجب نیست که CRMها هوش مصنوعی (AI) را ارائه می دهند، وقتی در نظر بگیرید که هوش مصنوعی چقدر کارهای مرتبط با مشتری را آسان می کند.

توانایی بی‌نظیر هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل داده‌ها، پیش‌بینی و خودکارسازی وظایف، جریان‌های کاری سنتی را متحول کرده است. علاوه بر این، هوش مصنوعی یافتن راه خود را در یک سیستم CRM بدون زحمت می کند. می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید، سریع‌تر به داده‌ها دسترسی پیدا کنید، و نیاز به نصب طولانی مدت و آموزش را کاهش دهید.

در مورد آن احساس هیجان یا کنجکاوی می کنید؟ من هم همینطور. بیایید برخی از برترین پلتفرم‌های CRM را که از هوش مصنوعی استقبال کرده‌اند، بررسی کنیم تا ببینیم کدام CRM ممکن است بر اساس استفاده از هوش مصنوعی برای شما مفیدتر باشد. پلتفرم‌ها، استفاده از هوش مصنوعی، ویژگی‌های کلیدی و آنچه را که من دوست دارم (و دوست ندارم) را در زیر می‌بینید.

Learn more about why HubSpot's CRM platform has all the tools you need to grow  better.

در این مقاله:

چگونه تیم‌ها امروز از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند

ما بیش از 1350 متخصص کسب‌وکار را بررسی کردیم در ایالات متحده برای کشف اینکه چگونه تیم‌ها امروزه از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. 81 درصد از شرکت کنندگان موافق بودند که هوش مصنوعی می تواند به آنها کمک کند زمان کمتری را برای کارهای دستی صرف کنند. با این حال، تنها 14٪ از مردم موافق بودند که ابزارهای هوش مصنوعی/اتوماسیون بخش مهمی از نقش روزانه آنها است.

این منطقی است – افزودن یک نرم افزار یا کار جدید به فرآیند موجود (و کار) شما می تواند دلهره آور باشد. اما ارزش آن را دارد که زمانی را برای استفاده از یک سیستم جدید یا بهبودیافته در مورد هوش مصنوعی اختصاص دهید.

من ده ها ابزار هوش مصنوعی را آزمایش کرده ام. من می توانم این را به شما قول بدهم: هنگامی که آن را اجرا کردید، آینده شما بارها و بارها از شما تشکر خواهد کرد.

بنابراین، قبل از اینکه به خود بگویید برای ادغام هوش مصنوعی خیلی مشغول هستید، ببینید چگونه هوش مصنوعی می‌تواند CRM شما را بهبود بخشد و اینکه کدام CRM برای شما بهترین است.

چگونه هوش مصنوعی CRM ها را تقویت می کند

واضح است که هوش مصنوعی به کسب‌وکارها کمک می‌کند، اما دقیقاً چگونه هوش مصنوعی CRM را افزایش می‌دهد؟ در اینجا فقط چند روش وجود دارد که هوش مصنوعی سیستم های CRM را بهتر از همیشه می کند.

بازاریابی

من دوست دارم به CRM و هوش مصنوعی خود به عنوان یک ترکیب بازاریابی عالی فکر کنم. هوش مصنوعی حدس و گمان را از تاکتیک های بازاریابی شما حذف می کند. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

نوشتن

در مورد نوشتن و هوش مصنوعی دو اردو وجود دارد. برخی از مردم آن را دوست دارند، برخی از مردم از آن متنفرند، اما نمی توان آن را انکار کرد: هوش مصنوعی برای ساده کردن فرآیندهای نوشتن استفاده می شود.

مدتی است که از هوش مصنوعی در نوشتن استفاده شده است. Grammarly در اوایل سال 2019 از هوش مصنوعی استفاده کرد، اگر نه قبل، برای بهبود نوشتن کاربرانش.

اکنون، هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا از ابتدا استفاده می‌شود. /a> یا سرفصل‌ها را بازنویسی کنید تا جذاب‌تر شوند. هوش مصنوعی می‌تواند محتوا را با لحن خاصی بازنویسی کند تا حرفه‌ای، جذاب، طنزآمیز یا دوستانه خوانده شود.

در سیستم‌های CRM، هوش مصنوعی می‌تواند محتوای ایمیل را بهبود بخشد، به شما کمک کند تا ایده‌هایی برای وبلاگ خود ایجاد کنید و موارد دیگر. تجزیه و تحلیل داده‌های هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند نوع محتوایی را که مخاطبان شما می‌خواهند دریافت کنند، کشف کنید تا بتوانید آن را به‌گونه‌ای ایجاد کنید که فرود بیاید.

ایمیل ها

من ارزش هوش مصنوعی را با کمک ایمیل در بالا به اشتراک گذاشته‌ام، اما وقتی هوش مصنوعی ایمیل با یک CRM ادغام می‌شود، هیجان‌انگیزتر می‌شود.

با توانایی تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده ها، هوش مصنوعی می تواند رفتار کاربر را پیش بینی کند. می توانید ببینید چه کسی و چه زمانی با ایمیل های شما درگیر می شود. دانستن این امر مفید است، به طوری که شما فقط ایمیل هایی را ارسال می کنید که مخاطبان شما می خواهند بخوانند. همچنین، می‌توانید زمان‌های ارسال خاص را برای افراد خاص هدف قرار دهید – برای هر کمپین بازاریابی عالی است.

هوش مصنوعی می‌تواند به شما در درک اصل یک ایمیل کمک کند تا بتوانید مشتریانی را که بیشتر از همه به حمایت شما نیاز دارند اولویت‌بندی کنید تا بتوانید بر اساس آن زمان خود را اختصاص دهید. این کار باعث بهبود پشتیبانی مشتری شما می شود.

پشتیبانی مشتری

صحبت از پشتیبانی مشتری شد، راه‌های مختلفی وجود دارد که هوش مصنوعی می‌تواند جنبه خدمات مشتری CRM شما را افزایش دهد.

ChatBots

من دوست دارم به هوش مصنوعی به عنوان دستیار خدمات مشتری شخصی خود فکر کنم. ادغام ربات‌های چت در CRM می‌تواند به شما کمک کند تا زمان پاسخگویی به سؤالات مربوط به خدمات مشتری را به شدت بهبود بخشید.

چت ربات‌های فعال‌شده با هوش مصنوعی می‌توانند پاسخ‌هایی را به سؤالات مشتری پیشنهاد دهند و نمایندگان خدمات مشتری شما را برای انجام سایر وظایف مهم‌تر آزاد بگذارند. آنها همچنین می‌توانند داده‌های لازم را جمع‌آوری کنند تا به شما کمک کنند از پیشرفت‌های بالقوه برای تجربه بهتر مشتری مطلع شوید.

تحلیل احساسات

هیچ راهی بهتر از تجزیه و تحلیل احساسات برای ورود به ذهن مشتری وجود ندارد. تجزیه و تحلیل احساسات به شما کمک می کند تا درک کنید که مشتریان شما در مورد محصول یا خدمات شما چه احساسی دارند. این فرآیند همچنین بینش هایی را در مورد اینکه چرا آنها چنین احساسی دارند ارائه می دهد.

می‌توانید با انجام نظرسنجی‌ها و بررسی داده‌ها، تجزیه و تحلیل احساسات را انجام دهید. اما، با هوش مصنوعی، می توانید تجزیه و تحلیل خود را سرعت بخشید و مشتریان خود را در زمان واقعی درک کنید. بنابراین، هر چه زودتر بتوانید مشتری ناراضی را آرام کنید، بهتر است!

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده

من همچنین دوست دارم وانمود کنم که هوش مصنوعی یک توپ کریستالی با اطلاعات خوب است. در اینجا دلیل سودمندی هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل پیش بینی شده است.

گزارش

با کارهای پرزحمت مرتبط با تولید گزارش خداحافظی کنید. با هوش مصنوعی ادغام شده در CRM، دیگر نیازی به یک فرآیند شش مرحله‌ای و دانش دقیق فیلترها در جایی ندارید.

با پردازش زبان طبیعی (NLP)، شما فقط به یک دستور نیاز دارید. درخواستی را به AI ChatBot CRM خود ارسال کنید و یک گزارش فیلتر شده زیبا داشته باشید. با کلیک یک دکمه برای مشتری یا اعضای ارشد تیم خود آماده شوید.

مزایای فوری واضح است: شما می توانید چیزی را در یک دستور و یک کلیک به جای شش کلیک دریافت کنید. اما، چیزی که چندان واضح نیست این است که با هوش مصنوعی ادغام شده در CRMهایی مانند این، یادگیری راه شما از CRM آسانتر از همیشه است.

سهولت استفاده برابر است با آموزش کمتر و جلسات کوتاه‌تر ورود. به‌علاوه، تیم شما زمان بیشتری برای انجام کارهایی دارد که بیشترین ارزش را دارند.

اطلاعات آماری

اطلاعات بینش ارائه شده توسط هوش مصنوعی می‌تواند فراتر از آنچه ما به‌عنوان انسان از نظر فیزیکی می‌توانیم انجام دهیم، باشد. اگر شما هم مثل من هستید، سر کار مشغول هستید و به سختی می توانید زمانی را برای حفاری عمیق و یافتن آن میوه های کم آویزان پیدا کنید.

از آنجایی که هوش مصنوعی می‌تواند داده‌ها را به سرعت تجزیه و تحلیل کند، می‌توانیم برای ارائه اطلاعاتی که ارزش توجه انسان ارزشمند ما را داشته باشد، به آن تکیه کنیم.

به‌عنوان مثال، هوش مصنوعی می‌تواند با تجزیه و تحلیل الگوهای موجود در داده، افراد بالقوه با شانس بالایی برای تبدیل را شناسایی کند. اگر می‌دانید که یک مشتری بالقوه در CRM شما الگویی شبیه به کسانی که تبدیل می‌کنند دارد، تیم شما می‌تواند تلاش‌های خود برای پرورش آن مشتری خاص را دو چندان کند. یا اگر هوش مصنوعی به رفتارهایی اشاره می‌کند که منجر به ریزش مشتری می‌شود، می‌توانید اقدامات مناسب را برای متوقف کردن آن انجام دهید.

اطلاعات آماری بر اساس آنچه برای مشتریان قبلی کار می‌کرد نیز ایجاد می‌شود، بنابراین می‌توانید بر اساس داده‌ها قدم بعدی توصیه‌شده را بردارید.

اطلاعات آماری تماس

نرم افزار ضبط تماس برای کمک به تجزیه و تحلیل تماس ها و بهبود آموزش اینجا است. اگر بدانید چه چیزی یک تماس واجد شرایط را ایجاد می کند و چه چیزی برای بستن مشتریان بالقوه موثر است، تماس ها بهبود می یابد.

نه تنها این، بلکه اگر تماس‌های ضبط شده واقعی داشته‌اید که موفق بوده‌اند، می‌توانید از آنها برای آموزش یا بهینه‌سازی فرآیند فروش استفاده کنید.

با هوش مصنوعی، تماس‌ها را می‌توان دسته‌بندی کرد و به CRM خود اضافه کرد. رونوشت های صوتی را می توان برای برجسته کردن بینش های ارزشمند برای تیم شما تجزیه و تحلیل کرد.

جمع آوری و پاکسازی داده

من چیز جدیدی به شما نمی گویم: کسب و کار شما به داده های خوب و با کیفیت نیاز دارد. جمع‌آوری داده‌ها با دست می‌تواند دردسرساز باشد و احتمال ایجاد خطا را به خطر می‌اندازد. هوش مصنوعی می تواند به حل این مشکل کمک کند.

ضبط داده

در ارتباط با هوش مصنوعی ایمیل، هنگامی که هوش مصنوعی با یک CRM ادغام می شود، ضبط داده به صورت خودکار انجام می شود. می‌توانید با انتخاب اطلاعات از منابع دیگر، مانند امضای ایمیل سوابق را به‌روزرسانی کنید. یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی (درست است! می توانید هوش مصنوعی را در استراتژی رسانه های اجتماعی.). هوش مصنوعی داده ها را پر می کند و به شما کمک می کند آن ها را به روز نگه دارید.

داده های صحیح ارتباطات را بهبود می بخشد. واقعاً هیچ چیز بدتر از دریافت ایمیلی به نام یا شغل قبلی نیست. اگر ارتباطات شما درست باشد، معنادارتر می شود، به علاوه شما را از خجالت مرتکب یک اشتباه ساده نجات می دهد.

پاکسازی داده

CRM ها پر از داده های تکراری هستند. این یک درد است، اما برای همه اتفاق می افتد.

اعضای تیم خوش‌نیت داده‌ها را بدون اطلاع از وجود آن‌ها وارد می‌کنند. تکراری دادهضررکسب و کار شما از بسیاری جهات، اما یکی از مشکلات اصلی در مورد CRM ها، نداشتن دیدگاه واحد از مشتری است.

اگر چندین رکورد برای یک مشتری وجود داشته باشد، می‌توانید اطلاعات را در مقابل هر دو دیدگاه مشتری ذخیره کنید، به این معنی که به راحتی می‌توانید یک به‌روزرسانی یا اطلاعات حیاتی را از دست بدهید.

در بیشتر موارد، مسائلی مانند این مورد توجه قرار نمی‌گیرند – البته تا زمانی که مشکلی پیش نیاید. خدمات مشتری در لحظه ای که مشتری مجبور است تیم شما را در مورد مشکلی به طور مداوم به روز کند، به شدت کاهش می یابد.

هوش مصنوعی داده‌های تکراری را برای شما شناسایی می‌کند و مشکل احتمالی را علامت‌گذاری می‌کند تا بتوانید با کلیک یک دکمه داده‌ها را ادغام کنید.

6 CRMS با هوش مصنوعی

آسمان محدودیت با هوش مصنوعی است، و اگرچه استفاده از هوش مصنوعی برای همه چیز وسوسه انگیز است، اما بهتر است با تاثیرگذارترین تغییرات برای اهداف تجاری خود شروع کنید.

بنابراین، در اینجا فهرستی از CRMهایی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، شامل نکات برجسته، آنچه که دوست دارم، بهترین عملکرد آنها و چند نکته حرفه‌ای برای استفاده حداکثری از CRM وجود دارد.

1.HubSpot – ChatSpot

AI in CRM example prompt from HubSpot ChatSpot

شروع به کار با ChatSpot

ChatSpot

Hubspot اینجاست تا به متخصصان فروش، بازاریابی و خدمات کمک کند. می‌توانید با اتصال ChatSpot به HubSpot CRM، وظایف را خودکار کنید و از تصمیم‌گیری و ناوبری CRM کم کنید.

با ChatSpot می‌توانید سریع‌تر به همه چیزهایی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید. با استفاده از دستورات مبتنی بر چت، کاربران HubSpot می توانند اقداماتی را درخواست کنند که ChatSpot در عرض چند دقیقه انجام می دهد. این سیستم می‌تواند به ارسال ایمیل، بهبود محتوا، ایجاد اطلاعات بینش و ایجاد گزارش‌های سفارشی کمک کند.

به عنوان مثال، می‌توانید از سیستم بخواهید که داده‌های مربوط به یک حساب خاص را جمع‌آوری کند، به شما بگوید مشتری بالقوه کجا در چرخه فروش قرار دارد و موارد دیگر.

ویژگی های اصلی

  • با داده‌های موجود در HubSpot CRM شما یکپارچه می‌شود و جمع‌آوری داده‌ها را سریع‌تر می‌کند
  • می تواند به شما در نوشتن و ارسال ایمیل برای مشتریان احتمالی بر اساس داده های تعاملات قبلی کمک کند
  • به شما امکان می‌دهد به سرعت گزارش‌های سفارشی را از پورتال ChatSpot بسازید
  • دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد است، بنابراین می‌توانید محتوایی بسازید که به بهترین وجه با مخاطبان شما طنین‌اندازی کند

بهترین برای: متخصصان فروش، بازاریابی و خدمات

نکته حرفه ای: از ChatSpot برای ایجاد گزارش های سفارشی با نوشتن درخواست خود با استفاده از زبان طبیعی استفاده کنید. ChatSpot متوجه می شود که دنبال چه هستید و گزارش را ارائه می دهد.

قیمت: ChatSpot در حساب‌های رایگان و بالاتر در دسترس است. CRM HubSpot ابزارهای اساسی را به صورت رایگان برای شروع به شما ارائه می دهد. سپس، قیمت‌ها از 30 دلار در ماه برای تیم‌های کوچک شروع می‌شود و برای شرکت‌ها تا 1600 دلار در ماه افزایش می‌یابد.

آزمایش آن

می‌خواستم بررسی کنم که ChatSpot چقدر می‌تواند برای مشتریان احتمالی من ایمیل بنویسد. کلید استفاده از هر شکلی از ابزار هوش مصنوعی وارد کردن یک اعلان کامل است. این عبارت ChatSpot است که من برای ایمیل استفاده کردم:

«می‌خواهم برای مشتریان احتمالی خود ایمیلی ارسال کنم تا کد تخفیفی را برای خدمات نوشتاری خود ارائه دهم. فروش از 31 مه آغاز می شود و در 2 ژوئن به پایان می رسد. لطفاً یک ایمیل کوتاه، شامل یک موضوع چشم نواز، برای ارسال به مشتریان بالقوه من پیش نویس کنید.”

این چیزی است که ChatSpot برای من پیش‌نویس کرده است:

AI in CRM example prompt from HubSpot ChatSpot

به طور کلی، من فکر می کنم این یک پیش نویس ایمیل عالی است. ChatSpot فقط چند ثانیه طول کشید تا پیش نویس ایمیل را ایجاد کند. قبل از اینکه این ایمیل را برای مشتری احتمالی خود بفرستم، باید چند دقیقه وقت بگذارم تا پیش نویس را ویرایش کنم تا با لحن صدا و شخصیت من مطابقت داشته باشد.

اگر از HubSpot CRM استفاده می کنید، منتظر چه چیزی هستید؟ من 100٪ اضافه کردن ChatSpot را به فضای کاری خود توصیه می کنم.

2.زوهو — ضیا

AI in CRM, zoho

منبع تصویر

Zoho’s Zia یک دستیار فروش مکالمه ای است که در CRM آنها ادغام شده است. تا زندگی شما راحت تر شود از طریق یک سری دستورات، Zia می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را سریعتر دریافت کنید. پیش‌بینی فروش اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های فروش ارائه می‌کند تا به شما کمک کند بهترین زمان را در کجا صرف کنید.

ویژگی های اصلی

  • نمرات و امتیازات بر اساس سطح تعامل، سابقه فعالیت و سایر داده‌ها پیشرو هستند
  • اطلاعات و پیشنهادات را در زمان واقعی به تیم های فروش بر اساس تعاملات و رفتار مشتری ارائه می دهد
  • کارهای وقت گیر مانند ورود داده ها را ساده می کند و به طور خودکار وظایف را بر اساس مهارت ها، در دسترس بودن و حجم کاری اعضای تیم به آنها اختصاص می دهد
  • از تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده برای ردیابی رفتار و روند مشتری استفاده می‌کند و به کسب‌وکارها بینش و پیش‌بینی‌هایی درباره فرصت‌های فروش آینده ارائه می‌کند

بهترین برای: تیم های فروش

نکته حرفه ای: از گردش کار آنها برای ایجاد UX بهینه برای تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران استفاده کنید.

قیمت: Zoho’s Zia و CRM از 14 دلار در ماه شروع می شود و به 52 دلار در ماه افزایش می یابد.

آزمایش آن

Zoho Zio AI sales assistant

Zoho’s Zia به عنوان دستیار فروش هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است. قدردانی می‌کنم که ضیا فهرستی از ابزارهای هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که می‌توانم برای کمک به آسان‌تر کردن کارم انجام دهم. با استفاده از لیست وظایف پیشنهادی، ضیا به سرعت پاسخ‌های مناسب برای وظیفه‌ای را که انتخاب کردم تولید کرد.

با این حال، متوجه شدم که وارد کردن درخواست‌های خودم در جعبه ربات چت، نتایجی را که انتظار داشتم به همراه نداشت. اغلب ضیا به من می‌گفت: «متاسفم!» در پاسخ به یکی از درخواست های من به عنوان یک کاربر جدید، آن را ناامیدکننده دیدم. با این حال، متوجه شدم که ضیا هنگام پایبندی به لیست‌های پیشنهادی وظایف، بهترین کار را انجام می‌دهد، این ابزار را بسیار مفید یافتم.

3. Salesforce — انیشتین 1

AI in CRM, salesforce

منبع تصویر

Salesforce انیشتین 1 را معرفی کرده است، یک هوش مصنوعی که از رهبران فروش در CRM پشتیبانی می کند. آنها گزینه هایی برای راه حل های از پیش ساخته شده دارند. برای کاربرانی که از کدها آگاه هستند، می‌توانید هوش مصنوعی خود را نیز بسازید و سفارشی کنید.

ویژگی های اصلی

  • داده ها و رفتار مشتری را برای ارائه توصیه ها و پیشنهادات شخصی تجزیه و تحلیل می کند
  • از پردازش زبان طبیعی برای تعامل با سرنخ ها در کانال های مختلف و پرورش آنها با محتوای شخصی شده استفاده می کند
  • داده‌ها و رفتار مشتری را تجزیه و تحلیل می‌کند تا به‌طور خودکار بهترین اقدام بعدی را برای نمایندگان فروش پیشنهاد کند، با ارائه ارتباطات و پیگیری‌های به موقع
  • احساس، قصد و فوریت مشتری را تشخیص می دهد و آن را به نماینده خدمات مشتری مناسب هدایت می کند

بهترین برای: رهبران فروش و رهبران خدمات

نکته حرفه‌ای: فرصت را از دست ندهید و اطلاعات آماری حساب را از دست ندهید که فشار بیش از حد نمایندگان فروش را از بین می‌برد و به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین گام رو به جلو برای بستن معامله بر اساس داده‌ها را شناسایی کنند.

قیمت: با Salesforce، باید با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید تا بهترین بسته را برای خود بیابید. قیمت گذاری به نیازهای فردی بستگی دارد.

آزمایش آن

من برای یک دوره آزمایشی رایگان Salesforce CRM ثبت نام کردم. متأسفانه، Salesforce آزمایشی از Einstein 1 را در طول دوره آزمایشی 30 روزه CRM ارائه نمی دهد.

با این حال، نسخه‌های نمایشی YouTube زیادی وجود دارد که به من ایده خوبی درباره آنچه انیشتین 1 می‌تواند انجام دهد، به من داد.

پس از تماشای ویدیوی نمایشی انیشتین، متوجه شدم که انیشتین این قابلیت را دارد که ایمیل‌های مشتریان را که رقبا را ذکر می‌کنند، پرچم‌گذاری کند. من قدردان این ویژگی ارزشمند هستم. برچسب‌های سفارشی می‌توانند تیم فروش شما را قبل از بروز مشکلات در مورد آنها آگاه کنند و رضایت و رضایت مشتری را از خدمات شما آسان‌تر می‌کنند.

4.

AI in CRM, pipedrive

منبع تصویر

دستیار فروش هوش مصنوعی Pipedrive از فروشندگان در بهینه سازی خط لوله فروش آنها این ابزار می‌تواند به شناسایی پرطرفدارترین سرنخ‌ها کمک کند تا فروش بتواند روی معاملاتی که احتمال تبدیل شدن آنها بیشتر است تمرکز کند. با پشتیبانی داده ها، دستیار فروش می تواند بهترین اقدام بعدی را برای سودآورترین نتیجه توصیه کند.

ویژگی های اصلی

  • بر خطوط لوله فروش نظارت می‌کند، آن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و پیش‌بینی‌های دقیقی از درآمد فروش آینده ارائه می‌کند تا به فروشندگان کمک کند اهداف درآمدی واقعی را تعیین کنند
  • ردیابی KPI را ارائه می دهد که به فروشندگان کمک می کند پیشرفت فعالیت های فروش خود را اندازه گیری کنند
  • سرنخ ها و معاملات را بر اساس احتمال بسته شدن آنها اولویت بندی می کند و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار فروشندگان قرار می دهد که برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه مناسب در زمان مناسب نیاز دارند
  • به ایجاد سریع و آسان ایمیل ها و کمپین ها اجازه می دهد

بهترین برای: فروشندگان

نکته حرفه ای: آکادمی Pipedrive، یک پورتال یادگیری برای کمک به فروشندگان برای بهبود.

قیمت: بسته ضروری Pipedrive از 12.50 دلار در ماه شروع می شود و برای شرکت ها به 74.90 دلار در ماه می رسد.

آزمایش آن

Pipedrive یک آزمایش 14 روزه رایگان از CRM خود ارائه می دهد. پس از ثبت نام در نسخه آزمایشی رایگان، به سرعت متوجه شدم که ابزار هوش مصنوعی برای آزمایش در نسخه آزمایشی رایگان نیز در دسترس است. من به یک دلیل از این قدردانی کردم: می‌خواهم بدانم این ابزار قبل از ثبت نام برای اشتراک پولی چه کاری می‌تواند انجام دهد.

هوش مصنوعی Piperdrive می تواند به نوشتن ایمیل نیز کمک کند. من می خواستم ایمیل تولید شده توسط Pipedrive را با ایمیل ایجاد شده ChatSpot مقایسه کنم. گفت، من از همان دستور استفاده کردم:

«من می‌خواهم برای مشتریان احتمالی خود ایمیلی ارسال کنم تا یک کد تخفیف در خدمات نوشتاری خود ارائه دهم. فروش از 31 مه آغاز می شود و در 2 ژوئن به پایان می رسد. لطفاً یک ایمیل کوتاه، شامل یک موضوع چشم نواز، برای ارسال به مشتریان بالقوه من پیش نویس کنید.”

این چیزی است که Pipedrive AI ایجاد کرد.

AI CRM tools, Pipedrive AI

من دوست دارم که این گزینه را داشتم که لحن و طول ایمیل خود را انتخاب کنم. این ویژگی‌ها کمک کردند تا اطمینان حاصل کنم که پاسخ تولید شده با نتیجه مطلوب من مطابقت دارد. بر اساس پاسخ ایجاد شده، تنها چند تغییر در متن پیام وجود دارد که قبل از ارسال ایمیل خود به مشتریان احتمالی انجام می دهم.

به طور کلی، فکر می‌کنم هوش مصنوعی Pipedrive یک مکمل عالی برای CRM است.

5.Freshworks – Freddy AI

AI CRM tools, freddy

منبع تصویر

Freshworks Freddy AI به تیم شما در فرآیند فروش کمک می‌کند. با فردی، می توانید تعاملات مشتریان خود را شخصی کنید و از طریق ربات چت پاسخ های مفیدی به مشتریان ارائه دهید. فردی هوش مصنوعی نیز وجود دارد تا اطلاعاتی در مورد پردازش برای ردیابی سرنخ ارائه دهد و به بلیط های پشتیبانی تریاژ کمک می کند.

ویژگی های اصلی

  • از چت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای خودکارسازی تعاملات مشتری در چندین کانال استفاده می‌کند
  • تعاملات و بازخوردهای مشتری را برای احساسات و لحن تجزیه و تحلیل می‌کند و به نمایندگان پشتیبانی مشتری امکان می‌دهد به سرعت به مشتریان ناراضی رسیدگی کنند
  • تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده را ارائه می‌دهد که به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا روندها را پیش‌بینی کنند، مشکلات بالقوه مشتریان را شناسایی کنند و درآمد را با دقت بیشتری پیش‌بینی کنند
  • به سرعت کمپین های هدفمند ایجاد کنید

بهترین برای: تیم های پشتیبانی مشتری

نکته حرفه ای: فردی هوش مصنوعی را سفارشی کنید تا ظاهر و احساسی مشابه بقیه سایت شما داشته باشد.

قیمت: CRM Freshwork از 15 دلار در ماه شروع می شود و به 69 دلار در ماه افزایش می یابد.

آزمایش آن

AI in CRM example, Freshwork’s Freddy AI

آزمایش رایگان Freshwork شامل آزمایشی برای فردی هوش مصنوعی است. برخلاف سایر CRMهایی که من آزمایش کردم، فردی به راحتی در رابط CRM پیدا می شود. من از گنجاندن دستورهای محبوب نیز قدردانی می کنم. این امر درک اینکه فردی در CRM چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری را نمی تواند انجام دهد، حتی آسان تر می شود.

من کمی متعجب شدم وقتی فهمیدم که فردی فقط در صورتی یک پیش نویس ایمیل می نویسد که حساب Shopify خود را متصل کنید. بنابراین، اگر از Shopify برای تجارت خود استفاده نمی‌کنید، ممکن است استفاده از آن برای تهیه پیش‌نویس ایمیل‌ها و کمپین‌ها کمی خسته‌کننده باشد.

6. Nutshell – Power AI

Nutshell’s AI CRM

منبع تصویر

Nutshell’s Power AI چیزی بیش از یک ادغام هوش مصنوعی است. Power AI با رونویسی و خلاصه کردن سریع تماس‌های Zoom تماس‌های فروش را به سطح جدیدی می‌برد. به‌علاوه، ویژگی صدا به متن یادداشت‌برداری را آسان‌تر می‌کند، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که همه یادداشت‌هایتان در مورد فروش و مشتریانتان در یک مکان سازمان‌یافته هستند.

ویژگی های اصلی:

  • از هوش مصنوعی برای ایجاد خلاصه جدول زمانی برای افراد، شرکت ها و سرنخ ها استفاده می کند
  • رونویسی و خلاصه تماس های Zoom ایجاد می کند
  • از هوش مصنوعی برای ایجاد رونویسی صدا به متن استفاده می کند

بهترین برای: تیم های فروش

نکته حرفه‌ای: کل پشته فناوری ارتباطی خود را به Nutshell متصل کنید، بنابراین می‌توانید از همه چیز در فروش باقی بمانید.

قیمت: به طور خلاصه از 16 دلار در ماه برای هر کاربر برای طرح بنیاد شروع می شود و به 67 دلار در ماه برای هر کاربر برای Enterprise افزایش می یابد. برای Power AI، این طرح 52 دلار در ماه برای هر کاربر هزینه دارد.

آزمایش آن

Nutshell یک آزمایش رایگان از CRM ارائه می دهد. با این حال، هنگام آزمایش Power AI، متوجه شدم که داده‌های مشتری کافی برای دسترسی به خلاصه‌های جدول زمانی که Power AI می‌تواند ایجاد کند، وارد نکرده‌ام.

بنابراین، برای درک بهتری از شکل خلاصه‌های Power AI، مستقیماً به YouTube رفتم.

بر اساس ویدیوی YouTube، به نظر می‌رسد که خلاصه جدول زمانی در بالای هر مخاطب یا مخاطبی که در CRM وارد کرده‌اید ظاهر می‌شود. این ویژگی به ویژه برای کارمندان جدید تیم شما مفید است، بنابراین آنها می توانند به سرعت درک درستی از رابطه بین شرکت شما و مخاطب پیدا کنند.

من همچنین دوست دارم که Power AI برای استفاده از این ویژگی، نیازی به افزودن افزونه یا ادغام جدید از کاربران نداشته باشد.

سطح CRM خود با هوش مصنوعی

اگر پلتفرم CRM شما قبلاً دارای عملکرد هوش مصنوعی است، اگر آن را کاوش نکنید، آن را از دست خواهید داد. ویژگی‌های قدرتمندی که هوش مصنوعی در اختیار ما قرار می‌دهد، در دراز مدت زمان زیادی را ذخیره می‌کند.

همیشه ارائه یک ویژگی جدید به فرآیندهای ایجاد شده شما کمی سخت است، اما هوش مصنوعی اینجاست تا زندگی کاری شما را آسان‌تر کند.

با هوش مصنوعی CRM خود درگیر شوید و سطوح جدیدی از کارایی، شخصی‌سازی و تصمیم‌گیری مبتنی بر داده را باز کنید.

crm software free

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا