اخبار روزفناوری

ویژگی‌های Galaxy AI سامسونگ به گوشی‌های میان‌رده راه پیدا می‌کند، اما همه ابزارهای کاربردی اضافه نمی‌شوند

ویژگی‌های Galaxy AI سامسونگ به گوشی‌های میان‌رده راه پیدا می‌کند، اما همه ابزارهای کاربردی اضافه نمی‌شوند

پیشرفت هوش مصنوعی سامسونگ گلکسی سر و صدای زیادی ایجاد کرده است، به خصوص با قابلیت هایی که برای دستگاه های رده بالای خود به ارمغان آورده است. کاربران پیش‌بینی می‌کردند که این ویژگی‌ها به دستگاه‌های میان‌رده گسترش یابد تا بتوانند از مزایای این ترکیب بهره ببرند. در Unpacked 2024، اعلام توسط رئیس شرکت، TM Roh، که این ابتکار عمل به حدود 200 میلیون دستگاه در سال جاری گسترش خواهد یافت. در حالی که تاریخ انتشار این اعلامیه خیلی به عقب نمی‌رسد، اما شاهد شکل‌گیری آن هستیم و منابعی برنامه‌های توسعه برای رسیدن به سری A را ارائه می‌کنند.

سامسونگ Galaxy AI را برای برخی از دستگاه های Galaxy A، از جمله Galaxy A35 و A55 راه اندازی می کند

Galaxy AI با ویژگی‌های گسترده خود پیشرفت‌های بسیاری را به همراه داشته است و تجربه تلفن همراه را بی‌نظیر کرده است. کاربران مشتاقانه منتظر استقرار هوش مصنوعی گلکسی در اکوسیستم گلکسی سامسونگ برای تقویت ارتباطات بهتر و قابلیت‌های بهبود یافته هستند. این شرکت به کاربران اجازه نداد امیدوار به خاموش شدن باشند، و به نظر می‌رسد این ویژگی‌ها بالاخره راه خود را به برخی از دستگاه‌های Galaxy A باز می‌کنند.

SamMobile اطلاعات را از منابع داخلی که برنامه‌ای برای گسترش قابلیت‌های Galaxy AI که در ابتدا برای دستگاه‌های پیشرفته اختصاص داده شده بود، به برخی از میان رده سری Galaxy A. این گوشی برای گلکسی A35 و گلکسی A55 عرضه می‌شود که در سال 2024 منتشر شد.

منابع همچنین اشاره می‌کنند که این طرح‌ها با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 راه‌اندازی خواهند شد. هنوز تاریخ دقیقی ارائه نشده است، اما حدس می زنیم که این اتفاق ممکن است در این ماه یا ماه آینده رخ دهد، زیرا به احتمال زیاد در آن زمان منتظر به روز رسانی نرم افزار هستیم.

اگرچه دانستن اینکه سامسونگ با گسترش ویژگی‌های هوش مصنوعی به سایر دستگاه‌های گلکسی به قول خود وفادار می‌ماند، هیجان‌انگیز است، اما نکته‌ای وجود دارد. در حال حاضر، تنها قابلیت‌های گلکسی AI منتخب به گلکسی A35 و A55 راه پیدا می‌کنند. برخلاف Galaxy S24 Ultra و Galaxy Z Fold 6 که دارای مجموعه کاملی از ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی هستند، A35 و A55 در حال حاضر دارای ویژگی‌های محدودی خواهند بود.

اطلاعات کمی در مورد اینکه کدام ابزارهای هوش مصنوعی گنجانده می‌شوند و کدام ویژگی‌ها برای سری A در نظر گرفته نمی‌شوند وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قابلیت‌هایی را که نیاز به ظرفیت بالاتر و پردازش بیشتر روی دستگاه دارند، شامل نمی‌شود. برخی از ویژگی‌های برجسته Galaxy AI عبارتند از ویرایش و پیشنهاد متن، خلاصه یادداشت‌ها، و Instant Slow-Mo برای ویدیوها و ترجمه‌ها.

d988db8cda98daafdb8cd987d8a7db8c galaxy ai d8b3d8a7d985d8b3d988d986daaf d8a8d987 daafd988d8b4db8cd987d8a7db8c d985db8cd8a7d986 66b2a457f0fea

آوردن ابزار هوش مصنوعی به گوشی های مقرون به صرفه خود به سامسونگ کمک می کند تا با رقابت بهتر مبارزه کند، به خصوص با توجه به اینکه دیگران ویژگی های پیشرفته ای را در تلفن های ارزان قیمت خود نیز ارائه می دهند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا