ورزش

سردار جواب انتقاد عادل را با گل داد؛ گل حداکثری آزمون

سردار جواب انتقاد عادل را با گل داد؛ گل حداکثری آزمون

به گزارش خبرورزشی، تنها دو روز پس از انتقاد تند عادل العامری، منتقد و کارشناس سرشناس فوتبال امارات که یکشنبه همین هفته در برنامه ورزشی تلویزیون امارات متحده عربی، خرید سردار آزمون را اشتباه بزرگ مدیران شباب الاهلی تلقی کرد و گفت: «با احترام به گذشته سردار، عملکرد چند سال اخیر آزمون به شدت بد بوده است!» سردار آزمون در اولین بازی رسمی اش برای شباب الاهلی، تنها چند دقیقه بعد از ورود به میدان، اولین گل خود را برای تیم جدیدش زد.

سردار آزمون با این گل، جواب عادل العامری را داد، آن هم گلی که سردار آزمون روی ثبت آن نقش حداکثری داشت. گل مساوی شباب الاهلی به سپاهان را سردار آزمون هم ساخت و هم زد! یعنی حرکت اول با خود سردار بود که یک ضدحمله سریع را طراحی کرد و با ارسال توپ برای هم تیمی خود، رو به دروازه حرکت کرد و با سرعت خودش را به تقاطع شش قدم رساند و با یک چرخش تماشایی و ضربه مطمئن دروازه پیام نیازمند را گشود.

بازی پلی آف سپاهان و شباب الاهلی با نتیجه مساوی یک – یک در جریان است. برای سپاهان محبی در نیمه اول و برای شباب الاهلی سردار آزمون در نیمه دوم گلزنی کردند و احتمالا برنده بازی در دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه ای تعیین خواهد شد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا