ورزش

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: مگر مایلی‌کهن داروغه است؟/ ایشان گذشته‌اش را فراموش کرده!

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: مگر مایلی‌کهن داروغه است؟/ ایشان گذشته‌اش را فراموش کرده!

رابطه علی دایی و محمد مایلی‌کهن حالا چند سالی است که خوب و محترمانه شده اما در سالیان نه‌چندان دور، طرفین به شدت مقابل یکدیگر موضع می‌گرفتند و کار حتی به دادگاه هم کشیده شد.

علی دایی ۱۶ مرداد سال ۸۹ هنگامی که هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت، پس از پیروزی مقابل سایپا نسبت به مصاحبه قبل از بازی محمد مایلی‌کهن، سرمربی آن زمان نارنجی‌پوشان موضع گرفت و در واکنش به ادعای او مبنی بر این‌که دایی باید به واسطه نتایجی که در تیم ملی گرفت از مردم عذرخواهی کند، به خبرنگاران گفت: چرا باید عذرخواهی کنم؟ به چه دلیلی باید این کار را می‌کردم؟ مگر گذاشتند در تیم ملی به کارم ادامه بدهم؟ از کجا معلوم بود که تیم ملی در صورت ماندن من به جام جهانی ۲۰۱۰ نمی‌رسید؟ در پیکارهای انتخابی جام جهانی ۱۹۹۸ همین آقای مایلی‌کهن را از کار برکنار کردند و والدیر ویرا تیم ما را به جام جهانی برد. اصلا می‌خواهم بدانم مگر این آقا داروغه است که در مورد همه‌چیز صحبت می‌کند؟ ایشان به چه حقی قبل از بازی با حرف‌هایش برای من و پرسپولیس حاشیه می‌سازد؟ مایلی‌کهن گذشته‌اش را فراموش کرده و یادش رفته است کارنامه مربیگری‌اش چیست.

علی دایی ادامه داد: مملکت قانون دارد و من باید به افراد دیگری پاسخگو باشم نه این آقا. آقای مایلی‌کهن نباید در مورد چیزهایی که به او مربوط نیست اظهار نظر کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا